BEBEK

11 0 2
                                    

O kargaşanın arasında kapı çalar hemen oturduğum masadan kalkar ve dadı Tinet in yanına koşarım.

-Tinet ne oluyor ?

-Babanız geldi hadi hemen karşılamaya gitmeliyiz.

-Siz böyle her akşam babamı şovalyeler gibimi karşılıyorsunuz ?

-Çok ayıp bayan Olivia hadi kapının yanına geçin

Evdeki Bütün hizmetliler kapının önüne dikilirler ,ve dadı Tinet hizmetli James a emir verir "kapıyı açın"ve bu komutla beraber kapı açılır ve  içeri büyükçe bir adam girer kafasındaki şapka ve köstekli saati ile bir centilmen i andırıyordur .Yavaş adımlarla içeri girer . "Hoş geldiniz"der bayan tinet adam küstahça cevap vermeden benim yanıma gelerek Tinete "bu Olivia olmalı " der ve kafamı okşayarak .

-Büyümüşsün.

-Evet garip geldi değilmi çok yıllardır görmedin beni tabi sende haklısın tabi daha önemli işlerin vardır senin.

Yanımdaki Tinet beni dürterek yavaşça uyararak sus işareti yaptı.Oda sessizleşti babam ise birşey demeden sofraya yani büyük salondaki masaya yürüdü hizmetli James ve hizmetli kızlarda hızla mutfağa geçtiler Tinet  bana dönerek.

-Sen babana ne dediğini  sanıyorsun saygılı olsana biraz!

-O Beni bırakınca saygısızlık olmuyorda ben babama laf söyleyince pardonda götünüze batıyor öyle mi!

-Sus sus ! Duyacak şimdi  peşime takıl .

Ve Tinet büyük salondaki yemek masasına doğru gider ve bende arkasından gelirim tabi.Yemek masasın da babam baş köşeye geçmiş yemek yiyordu .Tinet  masanın bir köşesine bende onun önüdeki köşeye otururum ve hizmetli James mutfaktan getirdiği bir tencere ve kepçe ile
yemek servisine başlar ilk başta babama sonra Tinete ve en sonda James bana servis yapmaya gelince

-Olivia bu akşam yemek yemeyecek!

-Neden ben?

-Karnın toktur diye

-Nasıl!benim karnım gayette aç sana ne oluyor be adam!

-Birşey  olduğu yok hadi odana yok bu akşam yemek falan!

-Senden iğreniyorum aptal domuz !

-Haddini aşıyorsun!

-Aşmıyorum haddimi falan asıl sen haddini aşıyorsun!

-Eeeeee! Yeter be !

Sırtımdan  elbisemi tutarak yukarı doğru sürüklemeye başlar.Tinet ise üslubunu bozmadan yemeğe odaklanmaya çalışır ama  beceremez ve masadan kalkarak bay Thomasın ayaklarına kapanır ve ağlayarak

-Nolur bırak tamam yaptı bir saygısızlık affet onu nolur.

-Saygısızlık mı!Ben saygısızlık falan yapmadım Tinet .

-Şimdi ben seni ........

Ve bu sözlerin ardından Tinetin  konuşması etki etmemiş olacakki beni sırtımdan sürüklemeye devam ederek bir çatı katına götürür.

"Kal burada bir gece aklın başına gelir belki."

Çatı katına atarak kapıyı dıştan kilitler ve odadan çıkar.Koşarak kapıyı tekmeleyerek" ben birşey yapmadım.........çıkar beni buradan" diye bağırarak bir yarım saatimi harcadığıma yemin edebilirim.






Bebek Alice İle Yüz Gün Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin