Artık kapıyı tekmelemekten yorulmuş olmalıyım ki en sonunda sadece yere çömelip otururum.Ve yanımdaki sandığı fark ederim sandık irice birşeydir sandığın yanına çömelir ve sandığı açmaya çalışırım sandığın kilitli olduğunu fark edince dahada meraklanır ve sandığı açmak için zorlarım.Tam o anda kapıdaki fısıltılı kısık sesle irkilip arkamı dönerim ve kapıya doğru emekleyip anahtar deliğinden gelen kısık sese kulak veririm.
-Hanımefendi hanım efendi .....
-Kimsin!
-Ben hizmetli Tinet akşam bir şey yiyemediniz şimdi yemeniz için yemek getirdim girebilirmiyim?
-Nasıl gireceksin ki anahtar yok?
-Çattalla
-Ne çatalla kilit açmak mı ! Güldürme beni Tinet hadi babam görücek sen git.
Tinet kapıyı çatalla açar ve içeri girer.
-Nasıl ama hemen açtım değilmi.
Önüme tepsiyi koyarak" hadi ye" der.Ona doğru dönerek.
-Bunu nasıl yaptın
-Annemden öğrenmiştim çatal her kilidi açar.
-Tinet hadi sen git babam görürse sana çok kızar.
-Ne canın sıkılmıyormu burası çok tozlu ve çok karanlık korkmadın mı?
-Hayır peki sen babamın seni görmesinden kormadın mı?
-Hayır korkmadım hadi yemeğini ye ben yanında bir kaç saat durabilirim herkes uyudu .
-Bunu yapmak zorunda değilsin.
-Hayır zorundayım annene sözüm vardı.
-Nasıl?
-Baban anneni hep buraya kapatırdı bende gece herkes uyuduktan sonra buraya gelir annene yemek getirir birkaç saatte olsa yanında durur korkusunu yatıştırmak için sohbet ederdim . Yine böyle bir gün Baban anneni buraya kapattığında yanına geldim ve o gün bana şunu söyledi"bana bunu yapan adam karnımdaki çocuğa neler yapmaz " dedi ve bir gün eğer senide buraya kapatırsa yardımcı olacağıma söz vermemi istedi zaten onun sabahında bilinmeyen bir sebepten ötürü annen burada hatta tam oturduğun yerde ölü bulundu onun için.
-Ama annem kanserdi ve o yüzde öldü yanlış biliyorsun.
-Hayır baban annenin ölümünden sorumlu tutulmamak için herkese annenin kanserden dolayı öldüğü yalanını söyledi.
-Yani annemi öldüren,babam !
-Yani dolaylı yoldan anneni buraya kapatan babandı Yani o öldürdü.Aaaaa benim ağzım neler söylüyor öyle neyse ben sana ne gösterecektim.
-Ne göstereceksin ?
-Annen için hazırladığımız sığınağı
-Sığınak mı?
Tinet olduğu yerden ayaklanarak duvarın köşesinde durarak "gelsene Olivia"Olivia çekinerek Tinetin yanına gelerek.
-Burası bir duvar Tinet güldürme beni
-Sadece duvar değil .
Tinet duvarda parmaklarınızı gezdirerek sığınağın kapısını arar ve açar
-İşte sadece duvar değil babanız anneni hep buraya atmaya başlayınca baktık çıkış yolu yok bu sığınağı yaptık resmen rehin tutardı hatta hatırlarımda Baban anneni buraya 2 hafta kapattığını bile bilirim.
-Burası resmen bir oda gibi bunu nasıl yaptınız!
-Baban ve bütün ev halkı uyuduğunda yastık yorgan yiyecek ne bulursam getirir ve bu odayı döşerdik hatta 2. El bir buzdolabı bile var biraz küçük ama
-Babam burayı nasıl görmedi ki?
-kendileri kirli havadan rahatsız olduğu için odanın kapısından anneni fırlatır giderdi burun deliklerine toz kaçıyor diye içeri bile giremezdi aptal!
-Tinet sana bir şey sorucam
-Evet
-Ya benimde sonum annem gibi olursa babam hergün beni buraya kilitlerse
Olivia bu sorunun ardından gözleri dolmaya başlar Tinet yanına yanaşarak yatağa oturur
-Ağlama sana bunu asla yapamaz hem sen yatılı okulda kalıyorsun bu avde değil tamam mı sana asla birşey yapamaz!
Olivia göz yaşlarını silerek ve biraz toparlanın Tinet ona sığınağı tanıtmaya başlar.
-Onu boş verde sığınağımızı tanıtayım sana üzerinde oturduğun yatağı ben aldım mesela bir buz dolabımız var ve şuradada radyo bir kıyafet sandığı var yanındaysa bir varil su her 2 günde bir suyu değiştirirdim bidon bidon taşır varili öyle doldururdum . Az daha unutuyordum şuradada bir soba var .
Tinet Olivia nın kolundan tutarak sandığın önünde durur .
-Bak buradada annenin kıyafetleri var.
Tinet sandığı açar ve içinden bir şeyler çıkarıp gösterirken.
-Aaaa!Ben içeride bir sandık görmüştüm aynı bunun gibi onun içindedemi kıyafetler var?
-Sandık mı benim bildiğim kadarıyla annenin bundan başka kulandığı sandık yok.
-Ama içeride bir sandık var ve kilitli içinde ne olabilir ki?
-Kilitlimi !
-Ne vardı bunda kilitli olması çok doğal ama ben annene hiç kilitlenebilen bir sandık getirmedim ve zaten bu odaya nbende başka girende yok .
-O zaman o sandık neyin nesi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebek Alice İle Yüz Gün
Horrorhikaye ikinci hikayem çok güzel olacak kendime güveniyorum