Sabah zar zor uyanıp yüzümü yıkamak için lavaboya gittim. Hafif makyaj yapıp saçımı da taradıktan sonra çantamı alıp aşağıya indim. Annemle babam masada beni bekliyorlardı.
"Günaydın araslar "
"Günaydın kızım,gel otur."
"Kaan çıkmış mı evden onu da çağıralım kızım istersen?"
" Ay çok iyi olur ben mesaj atayım, siz devam edin." diyerek masadan telefonumu almaya kalktım.
Kaan'lar ile hem komşuyduk hemde ailelerimiz çok iyi anlaşıyorlardı.Kaan zaten abim gibiydi. Bu yüzden sürekli görüşmek beni mutlu ediyordu.
Cemre: Kaan'ım günaydınn
Cemre: Müsait misin annemler seni kahvaltıya çağırıyorlar.
çevrim içi oldu.
Kaan: Günaydın yavrum.
Kaan: ben kahvaltımı yaptım. Başka zaman uğrarım size mutlaka. selam söylersin sizinkilere.
Cemre: tamamdır o zaman. okulda görüşürüz :*
Kaan: Görüşürüz cemrem.
masaya dönüp
" Kaan yapmış kahvaltısını başka zaman uğrayacakmış. selam söyledi "
"Aleykümselam. Hadi sende otur geç kalma kızım."
oturup bir şeyler yemeye başladım. o sıra gelen bildirimden anonimin yazdığını gördüm.
0534***: günaydın çiçeğim.
Cemre: günaydın
0534***: çıktın mı evden?
Cemre: birazdan çıkıcam.
0534***: ben erken geldim okula. Hadi sende gel de şu güzel yüzünü göreyim, özledim.
gülümserken saçımı düzelttim.
" Kızım kimle konuşuyorsun?"
diyen anneme bakıp
" Hiç ya kızlar yazmış gelmiyor musun diyorlardı. çıkıcam şimdi bende kalkayım artık" diyerek ayaklandım.
" tamamdır kızım çıkışta belki geç gelebilirim okulda olucam.
" selam söyle miniklere" diyip yanağından öptüm.
Annem anasınıfı öğretmeni babam bir şirkette yöneticiydi.
" söylerim kızım. uğrarsın bir ara sende."
" tamamdır annem. Babamı da öpüp el sallayıp evden çıktım.
okul bahçesine girip merdivenlerden çıkarken saate baktım. tam zamanında gelmiştim.
sınıfa girip ışılın yanına doğru yürümeye başladım.
beni görüp gülümseyip sarıldı.
o sıra kapıdan gelen sesle herkes bakışlarını oraya doğru çevirdi.
" Ya abi ben dün okulda bile yoktum neler olmuş kantinde yeni öğrendim. cemre " diyerek yanıma gelen Yusuf'u görünce sinirlenme hakim olamadım.
"Ne var Yusuf"
"Ya Can benden senin numaranı istedi aynı sınıftayız diye bak gruptan ver numarasını dedi ama ben vermedim tabiki numaranı al bak hatta" diyerek instagramda olan konuşmaları gösterdi.
mesajlarda Yusuf canı tersleyip daha da mesajlarına bakmamıştı.
"İyi yapmışsın Yusuf."
" Abi verir miyim senin numaranı ya ayıpsın. Canıma mı susadım dayak yiyeyim boşuna."
" Ne alaka lan "
" Hiç. Cemre anladı bence onu"
" Ayy anonim enişteden bahsediyo bende anladım"
" Aferin sana ışıl nasıl anladın ya hâlbuki kimse anlamamıştı"
" böyle de anlarım işte."
"Sabır yarabbim."
gelen hocayla herkes dağılırken anonimi düşünmeye başladım. öğrenmem için az kaldığını hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Zamandır Sendeyim | Texting
ChickLit0534***: dün beğendiğin tweet'i gördüm. 0534***: insanların aşk için neden saçma sapan şeyleri bağdaşlaştırdığı yazıyordu. 0534***: buna bende inanmazdım ama. 0534***: neden tüm şarkılar seni anlatıyor cemre. (22.10)