Chapter 28

467 85 12
                                    

ජන්ග්කුක් ටේහ්‍යුන් දෙන්නාගෙම තුවාල වලට බෙහෙත් දැම්මාට පස්සේ බොන්න දීපු කසාය නිසා දෙන්නාටම හොදටම නින්ද ගිහිල්ලයි තිබ්බේ...කොහොම හරි ටේහ්‍යුන්ගේ නැන්දාගේ පුතා ටේහ්‍යුන් ආවා කියන ආරංචියට ඇවිල්ලා ටේහ්‍යුන්ව ඇහැරවනකම්ම ටේහ්‍යුන් ජන්ග්කුකවත් තුරුල් කරන් සැප නින්දකයි හිටියේ..

" මොකද යකෝ මේ මහ දවල් කොල්ලෙක්වත් බදාගෙන නිදි ?? "

තාමත් නිදිමතේ ශර්ට් එකේ පැත්තකුත් එල්ලන් කටත් ඇරන් බලන් ඉන්න ටේහ්‍යුන්ගෙන් නැන්දාගේ පුතා අහනකොට ටේහ්‍යුන් ඒ කවුද කියලා ප්‍රොසෙස් කරගන්න එයා දිහා බලාගෙනම හිටියා..ටේහ්‍යුන් ඇත්තටම මෙහෙට ආවේ හුග කාලෙකින්..අවුරුද්දට ඉදලා හිටලා ඇවිල්ලා ගියත් ටේහ්‍යුන්ගේ නැන්දාගේ පුතා කායි ටේහ්‍යුන් පොඩි කාලෙම මැරි කරලා වෙන පලාතකට ගිය නිසා එයාලට කායිව දකින්න ලැබුනෙම නෑ..ඉතින් නිදිමරගාතේ ඉන්න ටේහ්‍යුන්ට තමන්ගේ මූනට එබිලා බලන් ඉන්න කෙනාව තාම මොලේට ප්‍රොසෙස් උනේ නෑ..

" මොකද බන් හොල්මනක් දිහා බලන් ඉන්නවා වගේ බලන් ඉන්නේ ?? මන් කායි බන් !! "

අහලා පුරුදු නමක් නිසා ටේහ්‍යුන් මූනත් හකුලන් ඒ කවුද කියලා කල්පනා කරා..ටිකකින් ටේහ්‍යුන්ට ඒ කවුද කියලා මීටර් උනා..ඔන්න එතකොට තමයි ටේහ්‍යුන්ගේ නිදිමත ගියේ...

" හිච්චි අයියා !! උබව දැක්ක කල් !! "

" හා හා...පොඩි කාලේ හිච්චි හිච්චි ගෑවට දැන් මන් හිච්චි නෑ යකෝ..මට ලමයිනුත් ඉන්නවා..."

" ඉතින් ?? ලමයි නෙමෙයි මුනුපුරෝ හිටියත් මන් කියන්නේ හිච්චි අයියා තමයි...කරන්න දෙයක් නෑ පුරුද්ද ලොකුයිනේ "

ටේහ්‍යුන් ඇගේ මැලි කඩන ගමන් කියනකොට කායි ඇස් රෝල් කරා..

" උබ කොල්ලෙක් බේරගන්න ගල් ගොඩේ බඩගෑවා කියලා ආරංචියක් ආවා...සුපිරියට ලෙලි ගිහින් වගෙ !! "

කායි ටේහ්‍යුන්ගේ අත එහෙට මෙහෙට අඹරන ගමන් අහනකොට ටේහ්‍යුන්ගේ කටින් පුංචි කෙදිරිල්ලක් පිට උනා..

" ස්ස්ස්ස්...අතාරිනවා..රිදෙනවා !! "

" අපෝ...පොඩි එකෙක් වගේනේ.....එනවකෝ ගමනක්‍ යන්න !! "

You Are MY ENEMY || TK || CompletedWhere stories live. Discover now