✩₊˚.⋆☾⋆⁺₊✧ 𐦍༘⋆
Lana Del Rey - Black Beauty
𐦍༘⋆
Yüzündeki gülümseme, kalbimdeki bin bıçak yarasından daha fazla acı veriyor.
William Shakespeare - Romeo ve Juliet
Haziran, 2025
Adı Paris'ti.
İki saat sonra ebediyete söz vereceğimiz adamın adıydı.
Paris Elio Arzel.
Sevgilim, kalbim ve cellatım.
"Beni öldür, sonra sev; önce öldür, sonra beni göm; böylece ölümünden sonra benim mezar taşımın üzerinde yazacakları şu kelimeleri görürsün: 'Onu öldüren, aşkından öldü.'"
Johann Wolfgang von Goethe
𐦍༘⋆
Sevdiğiniz birinin uğruna ölmek, yapabilecek en erdemli davranıştı.
O zaman binlerce kez ölürdüm onların uğruna.
O zaman binlerce kez ölürdüm onun uğruna.
Binlerce kez ölür müsün benim uğruma?
Şimdi dökülsün dudaklarından ebediyetimize sürgün olacak o yemin sevgilim ya da sus sonsuza kadar bir daha dilimden dökülmesin adın, ebediyete kadar.
Ölüme kadar.
𐦍༘⋆
Vaftiz annem aynı zamanda büyükannemdi.
Annemin gözlerinin rengini ondan aldığını düşünüyordum. Büyükbabamda aynı göz rengine sahip olsa da annemin bakışları da büyükanneme benzerdi. Mavi gözleri gözlerimde okuduğu duanın ciddiyetiyle kısılmıştı. Aynı göz rengine ama farklı bakışlara sahiptik. Ben daha öfkeli bakardım, içimde yaşattığım öfke bakışlarımdan dökülürdü.
Büyükannemin adı Maria'ydı. Maria Jose.
Etnik kökenimizin bölündüğü parçalardan biri onun ailesine aitti ve o Müslümandı. Gözlerinde sevgisine dair gözyaşı parçalarını taşırken dudakları duasıyla kıpırdıyordu. Etrafımdaki ekip gelinliğimin duvağını yapılmış saçlarımı bozmadan takarken kıpırdamadan hatta nefes almadan bekliyordum. Vücudumu saran iki parçalık iç çamaşırıyla etrafımdaki insanlardan utanmadan dimdik duruyordum. Gelin odasını saran pencerelerin çoğu açıktı içeri dışarıda hazırlanan ekibin müzik sesiyle beraber yaz rüzgârı doluyordu bahçedeki mor lavantaların kokusu o kadar yoğundu ki odaya dağılan parfüm kokularını bastırmaya başlamıştı.
Odanın kapısı dışarıda güvenlikler tarafından açıldığında ve Iris içeri elindeki kadehle daldığında kısılan bakışlarım yüzünde dolaştı, kahrolası düğünümde hiçbir sorun istemiyorken en yakın arkadaşım sarhoştu.
"Umarım Hector seni yanlışlıkla alkol denizine düşürmüştür de o yüzden bu haldesindir."
Dişlerimin arasından konuşmamla kahkaha atıp, "O şerefsiz bana hiçbir bok yapamaz," diye mırıldandı. Büyükannem kızgınlıkla kaşlarını çattı, torununa edilen küfrü duymazdan gelmesi imkansızdı özellikle küfrü eden kişi Iris Arzel'se.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bin Parça Kelebek
Teen Fictionİtalyan mafyası ✅ Çocukluk aşkı✅ Düşman aileler✅ Toksik ilişki✅ Yaş farkı✅ Huysuz erkek / günışığı kız✅ Adı Paris'ti. İki saat sonra ebediyete söz vereceğimiz adamın adıydı. Paris Elio Arzel. Sevgilim, kalbim ve cellatım. "Beni öldür, sonra sev; ön...