B İ R

1.1K 13 0
                                    

Sabah zır zır çalan telefonla elimi komidine uzattım
"Nerdesin sen Hande?patron çıldırdı her yerde seni arıyor."
"Hass..İlayda ben uyuya kalmışım Allah kahretsin saat 1 olmuş."
"Bana bak Hande cabuk hazırlanıp geliyorsun,patronu oyalamaya çalışacağım ama en geç 10 dakikaya burada ol."
"Tamam çok teşekkür ederim."

Arama sona erdi.

Ilayda'nin böyle demesiyle hemen ustume birseyler uydurup hızlı adımlarla arabaya doğru ilerledim.
~~
Gelmiştim,arabayı hızlıca park ederek mağazaya doğru yürümeye başlamıştım tam kapıdan içeri girecekken derin bir nefes aldım ve adımımı attim.

Patronun bagirmasiyla irkilmistim.
"Nerdesin sen Hande!"
"Benim dis randevum vardı da size haber vermeyi unuttum çok üzgünüm"
"2dir aynı şeyleri tekrar ediyorsun Hande eğer kendine çeki düzen vermezsen kendi ellerimle kapı dışarı ederim seni simdi cabuk işinin başında,Yürü!"
Derin bir nefes alarak ;
"Peki efendim."

Patronun gitmesiyle Ilayda beni kenara doğru çekip kulağıma fisildamaya başladı.

"Haberin var bilmiyorum ama Galatasarayin ünlü isimlerinden Barış Alper Yılmaz bugün bizim mağazaya gelecekmiş."
"Ee gelsin Ilayda bize ne bundan"
"Ne bize ne Hande adamdaki aura kimsede yok"
"Iyiymis ilaydacim ama beni tutma şu rafları düzenleyeyim,baksana kıyafetleri buruşturup atmışlar köşeye"
"Ay tamam canım kolay gelsin"

Gulumsemistim.Fakat aklım Baris Alper Yilmaz denilen o adamda kalmıştı ismini biliyorum çok duydum ama mizacini hatirlayamadim.Instagram'dan bir bakayım.

~~
Ne
Nasıl
Bu o adam ?
Bizim mağazaya geliyor ?

Neyse Hande işine odaklan.

~~

"Baksana ya raflarin içine sıcmıslar resmen."
"Aynı cümleyi geçirdim içimden Ilayda ahah."

Tam ise konsantre olmusken bir anda patlayan alkış sesleriyle bakışlarımı kapıya doğru yonelttim.

"İşte bak,geliyor."

Pt2?

Chance•Barış Alper YılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin