Baris şoför koltuguna,Kerem onun yanına Ilayda ile bende arka koltuklara oturmuştuk.
Onlar önde birseyler konusurken bizde arkada Ilayda ile dedikodu yapıyorduk.
"Bro sohbete daldıkta,biz nereye gidiyoruz tam olarak?"
"Bebekte bir yer var,super bir yer oraya gidiyoruz canım."Baris Kerem'e canım dediğinde bizde kendimizi tutamayıp kıs kıs gülmeye başladık.
"Ne oldu ya."
"Çok tatlısınız ona güldük."~~
Geldigimiz yer cidden de mükemmel bir yerdi.
Baris elimi tuttu tekrar,ardından içeri girdik."Nasıl beğendiniz mi?"
"Beğenmek ne kelime enişte,bayildim ben."
"Ahah."
"Gayet güzel,hoş bir yer."
"Ee tamam o zaman,ne alıyorsunuz?"
"Sen ne alırsan ondan alayim sevgilim."Artık bu "sevgilim" kelimesini içimden gelerek söylediğimin farkına varmistim.
Bu sefer gerçekten Barış'a asik olduğumu kabulleniyorum.
Ne kadar "sahte" sevgili olsak bile mutluyum halimden
Hayır aslında böyle kendimi kaptirmazdim ama
Sanirim gerçekten aşık oldum ben bu adama.Sevgilim dememe sinsice gülen Barış ;
"Tamam sevgilim,Kremalı tavuk alalım o zaman."Diyerek cevap verdi.
Ah..
Ne tatlı ama :)"Tamam anladık aşıksınız birbirine kral ajsjahahk"
"Kerem ya."
"Pardon yenge"~~
Arkadan çalan hafif bir müzik eşliğinde yemeklerimizi yemeye başladık. Bugün ki maçtan bahsettik biraz. Ardından Kerem hepimize futbol döneminde yaşadığı olayları anlattı,oldukça komikti.Hatta o kadar komikti ki Ilayda bi ara ağzındaki tavuğu Keremin yüzüne doğru puskurtecekti.
"Ya Kerem,bana telefon numaranı versene konuşuruz biraz ne bileyim arkadaş falan oluruz?"
Ilayda cus kızım.
Yavas gelİlo ortaya böyle bir laf attıktan sonra saskinlikla Barışla birbirimize bakıp güldük.
"Haa,olur olur vereyim 0530..."
Yanliz Keremin numarasını sadece Ilayda değil tüm restoranın duyduğuna yemin edebilirim.
~~
Yemeklerimiz bittikten sonra arabaya doğru ilerledik.
Ardından Kerem ve Ilaydayi evlerine bırakmak için yol aldık.Ilayda yorulmustu sanirim
Ay kiyamam
Omzuma doğru uyuyakaldı
Bende o sırada Ilaydanin evini tarif ettim Barışa..