Sabah kapımın tiklanmasiyla mukemmel uykumdan uyanmak zorunda kaldım.Kalkip kapıyı açtığımda karşımda Barış'ı gördüm.
Dünkü öpücük konusunu acacaktim fakat açmadım,zaten sarhostu
Birde
Şey
Belki biraz hoşuma gitmiş olabilir."Hadi gel kahvaltı yapalım"
"Tamam sen in,ustume bir hırka alıp geliyorum bende"
"Bekliyorum"
":)"Hırka almakla kalmayıp üstümü değiştirdim komple.klasik crop pantolon kombini yaptım,ve aşağı indim.
"Geldimm"
"Hosgeldin,enerjik gördüm seni"
"Biraz öyleyim bugün,arada enerji perileri vuruyor başıma"
"Belli hahah,buyur otur"
"Teşekkürler"
"Rica ederim"
~~
Ufak bir sessizlikten sonra biraz Barisla konuşmak istediğim için kendimi tutamayıp Dünkü öpücük konusunu açtım"Bak Hande,ne diyeceğim sana"
"Bak Barış bunu sana söylemem ne kada-"İkimizinde aynı anda birsey söyleyesi tutmuştu.
"İlk sen söyle"
"Hayır hayır sen söyle"
"E peki o zaman, seni bir yemeğe çıkarmak istiyorum,hem birbirimizi tanıma fırsatı buluruz,bu yüzden bir restoran ayarladım sana da uyarsa tabii"Barisin böyle demesiyle diyeceğim şeyi dememe kararı aldım.
"Neyse sen ne diyecektin?"
"Ha yok benimki önemli birsey değil,ayrıca bana uyar hem birbirimizi tanıma yemeği gibi birsey olur"
"Evet evet,çok ani oldu böyle pek oturup tanışamadık"
"Uyar bana sıkıntı yok :)"
"Tamamdır"
"Sey,yakin zamanda cikacagin bir maç varmi?yani yanlış anlama oylesine"Baris sırıtarak :
"Evet var.Hatta sende gelebilirsin,arkadasin falan varsa onlarida davet edebilirsin."
Baris bugün pamuk gibiydi ya
Sanirim Dünkü şeyleri unutmuştu hic konu açmadı çünkü
Neyse
Ben sanırım ısınmaya başladım buna."Bir sıkıntı olmazsa gelmek isterim tabii."
"Olmaz olmaz."
~~
Baya bir yedim ya.
Karnım şişti."Ben odaya çıkayım bi"
Baris böyle dememle sandalyeden zıplayıp ;
"Bekle bekle beraber çıkalım,bugun ki kıyafetlerimi sen seç."
Sen hala kendin seçmeyi öğrenemedin mi şu kıyafetleri ya..
"Neden sürekli ben seçiyorum ya."
"Mağazada gördüğümden beridir zevkini beğeniyorum."