"Ne diyeceksin bakalim"
"Barışla akşam yemeğe çıkacağız,birbirimizi daha iyi tanımak için.bilemiyorum ama sanırım ısınıyorum ona."
"Şaka yapıyorsun,siz ikiniz?yemek?"
"Evet,biz ikimiz,yemek."
"İlk başta egoist dediğin adama ısınıyorsun demek haa"
"Hemen kafanda kurma ama.cok yumuşak davranmaya başladı,ilk baştaki davranislarini kenara bırakmış gibi."İlo'ya bu konuyu açtığım için ilk başta biraz pişman olmuştum,böyle dediğime bakmayın evet en yakin arkadasim kendisi,ama her an kafasında birseyler kurup bunları Barışa soyleyebilecek bir kapasite var onda.
"Super birsey bu Hadoo.merak etme kimseye birsey demem.aramizda"
"Teşekkürler civciv.o zaman akşam şık bir görünüme sahip olmam için bana biraz yardım eder misin?"
"Sorman yanlış tabii ederim,geç hadi takı falan secelim"Dolaptan takı kutumu alıp yatağın üzerine oturduk ilo'yla ve seçmeye başladık.
"Bence altın takı takma Hande,gümüş daha iyi olur siyah elbisenin üzerine"
Dediğinde haklıydı,altın sarısı takıdan nefret ederim zaten.
"Haklisin,o zaman gümüş olarak şunlar var elimde"
"Aa bak bu kolye mukemmel bunu tak"
"Evet güzel,benimde içime sindi."
"Küpe olarak halka çok yakışır"
"Ay öylemi diyorsun,halka küpe ile çok rahat edemiyorum ama."
"Takınca afet gibi olursun kızım. Hadi bakayım full ustunu giyip gel de gozumuz gönlümüz açılsın guzellik görelim bi"Ya
Civciv
Yerim seni."Ay cok tatlisin ilo ya,bekle o zaman geliyorum hemen."
"Muah"
":)"~~
Ay kilo mu almışım ben ya
Elbise oldu ama ne bileyim
Belim biraz daha ince dursa daha iyi olurdu sanki.Neyse
Gideyim bari.
~~
"Nasıl olmuş?"Odaya girmemle Ilaydanin gözleri yuvasından çıkmış gibi oldu.
"Nesin sen be kızım.."
"Yaa"
"Mükemmel olmuş,Barış bey bayılır bu aksam benden söylemesi"Oyle mi diyorsunn
Hadi inşallah.
:)"Tesekkur ederim de,sencede biraz kilo almışım gibi durmuyor muyum? Belim çok kalın geldi bana."
"Hande aptallaşma.45 kilosun kızım.Gayet güzel fiziğin belin falan da oldukça ince,hatta bence biraz kilo al."
"Of ne bileyim ya,saat kaç baksana."
"6.32"
"Saat yaklaşıyor,neyse ben bunları çıkarıp geleyim"