Fazlalık

77 8 11
                                    

Fazlalık. Chuuya kendini tam anlamıyla böyle hissediyordu. Bu sadece Dazai ileyken değildi. Heryerde Chuuya herkes için gereksizdi.

Şuan yatağında oturmuş bunu düşünüyordu. Oda fazla soğuk olmuştu. Yavaşça yataktan kalkıp Dazai'nin odasına gitti. Yatağa girip küçük bir top gibi kıvrıldı.

Kazağının koluyla burnunu sildi. Uykusu gelmişti. Kalkıp banyoya gitti ve aynanın karşısında lensini çıkardı.

İğrenç. Chuuya kendi kendine bunu mırıldandı. Neden gözlerim aynı renk değil diye düşündü. Sadece normal olmak istiyordu.

Sinirle yatağa tekrar yattı ve kafasını yastığa gömdü. Yatakta tanıdık bir koku vardı. Dazai, dazai kokuyor.

Chuuya sertleştiğini hissetti. Karnında garip bir his vardı. Yatığa kafasını iyice gömdü ve bacaklarını kendine çekti. Bu duyguda neydi?

Dazai Akari ile güzel bir gün geçirmişti. Cep telefonunu çıkarıp kızıllıyı aradı.

"Dazai?"

"Akari'nin evine gidiyorum bu akşam geç gelicem, beni bekleme" Kızıllı sustu ve telefonu kapadı. Umrunda değildi.

Yastığa daha da sıkı sarıldı ve derin bir nefes aldı. Bir süre etrafa bakındı ve gözleri kumanda da durdu. İhtiyacı vardı. Şuan, şimdi, hemen, içinde. İçinde bişeye ihtiyacı vardı. Bacaklarını daha da kendine çekti.

Daha önce böyle birşey hiç yapmamıştı, evde çok özel alana saygı duymuyorlardı. Titrek elleriyle kalçasını okşadı. Ellerini kendinden uzak tutmakta zorlanıyordu. Ah ne kaybedebilirim ki daha fazla diye düşündü.

Az önceki kumanda şuan içinde elinde ise Dazai'nin bir fotoğrafı vardı. Kesinlikle bundan zevk alıyordu. Kumandanın tuşlarının içinde verdiği o tırtıklı zevk hoşuna gidiyordu.

Dazai'de dildo falan var mıdır acaba diye düşünmeden edemedi. Elindeki fotoğrafla göz göze geldi. Napıyorum ben... Kumandayı odanın diğer ucuna attı ve fotoğrafa sarıldı. Göz yaşları yastığa akıyordu. Tekrardan top olup ağlamaya başladı. Yuan hayatını mahvediyor, Akari'de tek arkadaşını çalıyordu.

Zaten abisini de unutabilmiş değildi. Chuuya bunları düşünürken kapının açıldığını duymamıştı. Kumral olan kapıdan kızıllıyı izliyor ve kendi kendine mırıldanmasını dinliyordu.

"Anca Akari'yle git zaten... Ben neyim ki!.." Sinirle söylediği bu sözleri hıçkırıkları bölüyordu. Dazai hafifçe gülümsedi ve yatakta yatan kızıllıyı kolları arasına aldı.

"Bi dahakine benide çağır" Chuuya anlamamış bir halde ona baktı.

"Eh?.." Dazai hafifçe gülümsedi.

"Yaklaşık bir saattir kapıdayım." Chuuya'nın yüzü domatesten betere döndü ve kafasını yastığa gömdü.

"Siktir git, resmini sadece örnek olarak kullandım zaten!" Dazai sırıttı.

"Madem öyle yapmıyalım bari"

"Eh?!" Dazai güldü.

"İstemiyorsan yapmayız o zaman" Chuuya kaşlarını çattı.

"Kes sesini ve gir"

"Böyle açık sözlü olunca yapasım gelmiyo benim ya" Chuuya dişlerini gıcırdattı.

~Antidepresan Gülümsemesi~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin