Küçük bir açıklama~ Arkadaşlar önceki bölümlerde Yumeno'ya yankışlıkla kız demişim fakat Yumeno'nun belirli bir cinsiyeti yok ve "they/them" Kullanıyor. Yanlış hatırlamıyorsam Asagiri bunu bir konuşmada da söylemişti.
"Çok güzeller..." Chuuya en sonunda kafasını şaşkınlıkla kaldırıp ona baktı.
"Hmp?.." Chuuya gözlerini ovuşturdu.
"Ciddiyim."
"Lütfen yinede kimseye söyleme" Dazai kafasını salladı.
"Bu bizim küçük sırrımız" Dazai gülümseyip küçük parmağını ona uzattı.
"Söz veriyorum" Chuuya parmağını tutup gülümsedi.
Okula birlikte gitmeleri oldukça dikkat çekmişti. Chuuya sırasına oturduğu gibi yanına Yuan gelmişti.
"Chuuya! Bir öpücük alabilir miyim birtanem?" Etraftaki kızlar kikirdedi. Chuuya iğrenen bir yüzle dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu.
O sırada Dazai ise yeni arkadaşı Akari ile beraberdi. Atsushi ise yanlarında gülümseyerek dikiliyordu. Chuuya yan gözle onlara baktı. Kızla Dazai samimiydi. Dazai kızlardan mı hoşlanıyordu?.. İç çekip arkasına yaslandı.
"Ah Akari gerçekten çok tatlısın~" Dazai hafifçe gülümseyerek kızın verdiği çiçekleri aldı. Her ne kadar garipsensede kızlar üstünde garip bir etkisi vardı. Chuuya garip bir yüzle onları izliyordu.
Zil çaldığında Chuuya hızlı adımlarla Dazai'nin yanına gitti.
"Dazai yemeğe inelim mi?"
"Hm? Peki.." Dazai gülümsedi ve hoplayarak yemekhaneye yürümeye başladı. Chuuya ise hala Akari'ye bakıyordu. Akari ise gözlerini resmen Dazai'den ayıramıyordu. Chuuya sinirle dişlerini gıcırdattı.
Yemekte Chuuya, Dazai ve Akari'nin flörtleşmesine maruz kalmıştı.
"Dazai-san senin erkek arkadaşın var mıydı?"
"Ahaha.. Akari-kun ben kızlardan hoşlanıyorum" Akari sevinçle gülümsedi. Chuuya yere bakıyordu. Bu bilgi onu pekte mutlu etmemişti ama zaten Dazai gibi biriyle de ilgilenmiyordu.
"İğrenç..." Yüzünü buruşturdu.
"Bişey mi dedin?" Chuuya gözlerini kırpıştırdı.
"Eh- a yok, yok bişey." Daza pek önemsemedi ve kızla konuşmaya devam etti.
"Dazai"
"Efendim Chibi?"
"Akşam napıcaz" Dazai bir süre düşündü.
"Evine gitmek istiyor musun?" Chuuya hayır anlamında başını salladı.
"Bugün Mori'yle buluşucam, evde bekleyebilir misin?"
"Peki." Dazai kıza dönüp gülümsedi.
"Akari-kun birşeyler içmeye gidelim mi, yeni bir kafe açılmış." Kız kızardı ve neşeyle gülümsedi.
"Ah tabi!.." Hızla yerlerinden kalkıp yürümeye başladılar. Chuuya olduğu yerde kaldı.
"Yedek anahtarı çantana koydum Chuuya!" Dazai uzaktan bağırdı, Chuuya kafasını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Antidepresan Gülümsemesi~
FanficYeni okul yeni zorbalar... Bir çocuk için fazla değil mi?..