Chapter-1

143 11 11
                                    

Hun leh ni te an kal zel angin engtikah nge a kal ve anga engtikah nge a hun chu a lo thlen ve ang tih chu Iris Kim hian a ngaihtuah thin a.
Hmangaih na tak² a la tawng ngai lova a ex te ho lah mi fake tak² vek an ni si a natna an hriat chhuah rualin an kal bo san thin a zan tamtak rilru nat avangin a tap bawk thin a tan chuan khawvel hi a sual a, a sual reng bawk thin a ni têlin darkar tinin, minutes tin leh second tin nen khawvel hi a tan a tha ngai reng² lo chu²  amah pawn a hrechiang bawk hle...
_________________________
Iris pov
'Ole, hei i result chu mahse lungngai lo la i tha leh vat mai ang ka tiam a che theihtawp kan chhuah mek zel a i dam ngei² dawn hi ni ringawt' tih pahin Doctor chuan ka test result chu ka hma ah a rawn dah a la kang in ka en a thaw halh in 'that lam ka la pan lo mi' tiin ka zawt 'zep lohah chuan i pan vak lo mahse nangmah in enkawl tha la eitur hrisel chiah te lo ei ve la nangmah i in ngeihsak loh chuan i tan a pawi zawk thei a nangmah bawkin i tuar dawn ani' tiin min lo chhang ve mai bawk a tunah hian ka rilru a buai ve takzet engtin nge khawvel hi he ti em² hian ka tan a sual theih ni 'I sawi ang chuan ka lo in enkawl tha dawn nia ka lawm e' tiin ka thutna tang ka tho a, a office atanga chhuak in pawn chhuahna kawrkhar bula vending machine lo awmah chuan coke la chhuak in pawn lam ka pan nghal a.

Pawnah chuan ka bestfriend min enkawla min support em² tu Ella-i hian min lo nghak reng a min hmuh rual chuan ka bula rawn tlana ka ban rawn vuan pah chuan 'Engnge a an result chu' tiin min zawt zui zat bawk 'A tha nimai' tawi te a nuih pahin a ti ringawt a result diktak kha chu ka hrilh thei lo Ani 'Kan tlai tawh angem' tiin ka zawh chhunzawm a 'Tlai lo deuh minutes 25 vel a la awm' tiin min lo chhang a ka coke in pahin ka bu nghoh a 'Ngawi loks, khawmaw engnge coke te i in a doctor in soda lam in tawh lo turin a tih che kha acid emaw tel na lam hrim²' tih pahin ka coke chu min laksak sawk a 'Ho e...ka care ngai mi' tiin lak let ka tum a 'A teuh lo mai keiman ka in ang' tihpah in ka coke chu a in deih a va han ngei awm mai² tak.

Kawnga kan kal lai chuan mipa pakhat tawlh thlu lai hi kan hmu fuh a 'Pawi thei' tih pahin Ella chu a nui kur² a 'Nui suh i mawl mi' tih pahin a dar ka ben sak a 'A na, Kim Iris mi hi ti fawk² zel suh' tih pahin a dar ka ben na lampang chu a chul a tawi te in ka nui ringawt a.

College kan thlen chuan college luhna kawngka gate bulah chuan Lee Heeseung-a te thianho hi an lo awmkhawm a an vai hian paruk niin Heeseung, Jay, Jake, Sunoo, Jungwon leh Ni-ki te an ni an nghal hlawm hle bawk Heeseung phei saw chu ka ei lo nia in la ve ropui si Ella chuan kan kal pelh lai chuan Heeseung chu a side eyes a va pe a Ani pawh hian a ngei in a ei lo hle a kan class T-13 kan thlen chuan a chhungah kan lut nghal a table pakhatah hian kan thiante dang Min Yeongi, Kimiko Nakamura (Japanese), Giselle Park leh Claire Choi te chu an lo ti² khawm nang² a kan va join ve chuan

'Engnge in lo sawi a' ka va ti nghal a 'Awi in lo thleng maw Giselle hian news thar a hre leh tawh nia' Kimiko chuan a lo ti nghal a 'Giselle hi chu news hi ni ringawt' tiin Ella chuan a lo comment ve nghal a.

Giselle pov
Heihi news chu ni kan college ah hian students thar kan nei dawn an ti a mipa pakhat leh hmeichhia pahnih kan nei dawn ni awm e tupawn hemi rumours hi an sawi vek a zirtirtu lamin notice an chhuah der si lova mahse an sawi sup² hi chu a awm Ani a chhan chu he college St.Lara South Korea a awmah hian luh a har em² a grade thatak neite lo chauh chu an lut thei lo Ani luh dawnah test chi 3 paltlang a ngaia chu test paltlang tur pawh chuan IQ tha Tak leh lehkha thiam theih a ngai tuna students rawn lut thar turte an tih pawh hi lehkha thiam thei tak² an ni ang students thar hi kan neih lohna a rei tawh heihi thla 5 hnua kan neih leh hmasak ber na tur ani midang ho pawh chu an phur viau ang le he college ah hian students 800 chuang an lut a class hrang² ah te an in then hlawm a an class hming ah 'T' letter a awm vek bawk T-1 atang a in tan a chutiang zelin a kal chho zel a.

He college a lut te hi ram hrang² atanga rawn kal te an ni hlawm a America, Europe, Korea, China, Japan, Thailand, Malaysia, Philippine, India leh a dang² a tanga rawn kal te an ni ve hlawm bawk English in kan inbe hlawm tlangpui bawk.

Iris pov
Rumours lampang awm chu Giselle chuan a sawi zawh hnuin Bell pawh a ri nghal zui zat a kan thutna theuhah kan kir leh hlawm a Ella chuan ka bula rawn thut thlak pah hian 'I awih em' a ti a 'Tlem te chu ka awih, awih na chin leh awih loh na chin ka nei' tiin ka chhang mai a.
Heeseung te thianho pawh an rawn lut khawm a mahse a hnung berah chuan kan la hmuh ngai reng² loh mipa pakhat hian a rawn zui lutve a Sunoo nen tlangnel takin an in be bawrh² bawk Giselle sawi anga mithar turte zinga pakhatah ka ngai mai.

Miss Juha kan English teacher ber chu rawn lut in 'Class attention please' tihpahin a tiang kenlai chu dawhkan ah a vaw ri a 'Tun hnaiah thuthang awm angin hei mithar kan nei a in lo kawm tlangnel tawh ang khawp maia a tha e' tihpahin a nui a a thusawi chu chhunzawm lehin 'Park Sunghoon khawngaihtakin i thutna tang lo ding lawk mai la introduction te han pe la a theih phei chuan English in aw English class a ni bawk sia' Sunghoon mita en kar pah chuan a ti a.

Sunghoon pov
English a ka huphurh ve deuh a ni English hi chu ka kalna lam ni vak lo a words tlem te chiah ka sawi chhuak thei a simple English ang vel hi ka hriat ve chhun chu nimai English a ka tawngpawh in Korean tih taka Korean accent in kan lo tawng lo thei lo va American accent angten kan lam ve thei lo ani

Huphurh tak chungin ka in hmelhriat tir ta a
'Good morning everyone, my name i-is Park Sunghoon n-nice to see you all' ka ti bah deuh nuai a kha a simple ve ber ang ka English ah chuan zirlai ho chuan min en thup a an nui sang hlawm bawk hmeichhe ho phei chuan min en duh a a then phei chu an lo in hrilhru hlawm vel a ka attention dawn vel chu nuam ka ti vek viau bawk pakhat ah chuan.

Iris pov
A English chuh Korean accent in a tawnga mahse a tha ve viau mai tupawh hi American emaw, British emaw, Australian pawh ni se chumi ho accent chuan kan tawng vek thei lo reng....ani

Ella pov
Awi a an va han dawh peih tak mipa pakhat leh hmeichhia pahnih te an ti ve sia a mipa zawk a chauh nih hi rawn lut Giselle leh a news hriat hi chu ka ring tha vak tawh miah lo vang khawia hmeichhia
Chu Park Sunghoon chu Jake bulah a thu a an inkawm ngeih hlawm viau aniang kan hnunga thu Claire-i chuan 'Heeseung te thianho chuan thian an lakluh belh nimaw' tiin mi rawn hrilh ru a 'A ni vel niang a nghal in a sual ve viau ang chu mawle' tiin ka lo chhang ve bawk a 'A hmeltha sia a sual lo turah ngai ang an thianho group a an lakluh leh an thianho visual chu ni dawn chiang lawm' nui deuh chungin a tih chhunzawm a chhandan tur vak a awm tawh loh avangin dim te in thawk ka la hawk ringawt a an thutna lam chu a en deuh vung² a.

End of Chapter-1

◠・—⁠☆人⁠*⁠´。⁠*゚⁠+ノ⁠*⁠.⁠✧

Cruel Love | Enhyphen ffWhere stories live. Discover now