Chapter-3

31 6 6
                                    

Iris pov
Recess lai vel a Ella ka call chuan call a la tlang thei lova a switch off a inti zel a Yeongi chuan ka darah rawn vuan in 'Karhnih chauh lawm engmah a thleng lovang a tha leh vek dawn api ngaihngam takin a rawn haw san bawk anga leh api hi a dam hun chhung tuman kan hriat loh hi a kal tep tawh mai thei a tun dinhmun en hi chuan chuvangin  Ella hi tibuai lo zawk ila tha ang Call buai lo ila mahse call buai lo ka tih ah khan call chuang miah lo ni lovin call zing lutuk lo ila messages vel thawn ila chutiang chuan ti zawk ila tha ang hahdam takin awm tir zawk teng' tiin zaidam aw nem tak chaun min hrilh a, a thusawi chu hriatthiam na chin pawh ka nei mahse ka bestfriend tel lovin engtin nge ka awm ve thung ang thian chu tamtak ka nei ve mahse ani hi chung thian tamtak zingah pawh chuan ka bff atan ka thlang miau a ni mahse Yeongi advice chu laka call buai lutuk loh chu ka tum ta ani

First period kan zova Ella awm loh chhung in Min Seulgi, Ómi te kawm ve thin chu ka bulah a thu a pawi ka ti lemlo mahse Ella zawk chu thuse ka titho bawk.
Second period chu Science ani a tah chuan kan ms.Lisa chu a rawn lut zawk tlat mai a ani hi kan History teacher ani 'Vawiin chu in Science teacher Mr.Moon kha a nuam sam lova a rawn kal thei lova a ai ka rawn awh dawn ani' a aw fiah leh mawitak chuan a rawn ti a ani hi a la naupang ve a a Kum sawmhnihna lai hawl vel a la hmang mek a kan zirtirtu neih te zingah chuan a naupang pawl a la ni a, a hmeltha in a pian a nalh a college a students mipa te ho pawh hian an star ve fo ani.
Class ho chu 'Yess' tiin an lo au dual² hlawm a an hlim ve hlawm ngei mai 'Chaun kha mithar pakhat kan neih belh a mipa in lo kawm tlangnel em' tiin min zawt hlawm a Wooyoung chuan 'Kawm tlangnel pawh ngai lo kha Heeseung te nen an lo inhre sa an inkawm theih phian kha school khatah an kal ho thin niang' tiin class aiawh deuh chuan a rawn chhang a Ms.Lisa chuan 'A that chu chuan hmeichhe pahnih kan neih belh leh dawna tun class ah hian an rawn lut dawn bawka khawngaihin lo lut ta cheu' tiin kawngka bula awm hmeichhe pahnih chu a ko lut a an rawn pen luh lai vel te chuan midang ho chu an lo phun sep² a kan sir a thu Giselle chuan inti thei tak hian 'Ka sawi kha niminah min chhuahchhal vel a vawiinah chuan hei an lo luh leh tak² tho hi' tiin a nui vur² a 'Henu tak hi chuh' ka ti rilru a.

Ms.Lisa chuan sawi chhunzawm lehin 'Nimin khan class rawn join ve tan tawh tur an ni a diktak chuan mahse an personal life ah buaina an neih leh thut avangin an rawn kal thei lova hei vawiinah chuan min rawn join ve tawh dawn ni, an mahni welcome man kut i lo ben sak ang U' tiin a sawi zo a students dang ho, keimah tiam chuan kut kan beng dar² a a ring tha khawp bawk.
Hmeichhe pakhat a vei lama ding zawk chu a sang tha hle a, a hmelpawh chhelo a hmui a lian a mipa duh chi amah tawp saw mipa type a ni hrim² chuan a in chei dan leh a hawiher tang chuan a hausak hmel hle bawk pa a ding lama ding ve thung chu a tawi ve lampang a ni a, ani pawh a hmeltha a, sexy lam ai mah chuan a cute lam hmel apu a inchei dan tang ani pawh a hausak hmel hle bawk
'Hemi te pahnih hi an rawn larh viau ka ring's tiin  Seulgi chuan min rawn hrilhru a 'Ni e' tiin ka chhang ringawt.

Ms.Lisa chuan introduction te petur in a ti a a vei lama mi chuan pe hma sa in 'Kon'nichiwa, Rynna Sasaki ka nia Japan atang' tiin mipa ho lamah chuan flying kiss a va chhem phei zeuh a mipa ho chu an lo 'Uhhh' hlawm a 'A lerh chi nimaw' ka ti rilru a
A ding lam ami chuan pe ve leh in 'Hiii, Choi Yuri, Yuri tiin min ko tawp ro' tiin a ni erawh a mit a siai ve thung a 'An va han lerh hmel ve a' tiin Giselle chuan rawn comment ve leh a ka lo bu nghoh ringawt ms.lisa chuan thutna awl lampang chu kawh hmuhin an thu dun a mipa ho chuan an en duh hle bawk.

Lunch break lai vel te chuan mithar te pahnih chungchang ringawt chu an sawi hlawm a athen in Sunghoon chungchang an sawi bawk a an sawi danin Rynna Sasaki kha Japan atanga rawn kal ani a thiam pawh thiam thei hlein mahse play girl an tih ang kha an ni ve e an tia an chhungkua pawh an hausa viau niin an sawi bawk. Apa hi Japan ramah chuan business man lian ber pawl ani e an tia a fanu pawh a duat hle bawk apa hming tak hi engnge an tih kha ni Kizuma Sasaki ni tain ka hria a fanu a duat a, a chhungkua a hmangaih bawk a, amah a hausa bawk a business man lian tak ani bawk, midang ho sawi dan nih chu rumours vel in hriat kha chuan Yuri pawh hi an sawi danin apa hi doctor hlawhtling tak ani a U.S a damdawiin lian ber pakhat neitu ani bawk e an tia Anu hi model leh actress a ni bawk ani an ti, Yuri hi a New York ah a piang a U.S ah kum 18 chhung a cheng bawk a Kum 19 a tlin dawn chauhvin Korea ah a chhungten an in sawn pui leh a chu  chu midang ho sawi dan chu nimai rumours vel ang a la ni tho nia.

Yuri pov
Luh phat atang mi chu an han bawrh nghal nia vawiin ah ringawt pawh kan dawhkanah hian mi engzat nge kan thian nih duha rawn kal pawh hi ka chhinchhiah seng tawh lo an rawn kal buai huai ringawt a zawhna awmze nei lo pui pui te min rawn zawt hlawm a hahthlak hlawm hian ka sir ka va en chuan Rynna chuan mipa khat hi lo flirt pui leh hmanhmawh tawh a first day tang henu zet hi chuh a vintage kawr man to bana pawh a, amah pawh phei dawrh pahin 'Insum' ka ti zeuh a 'Nge nuam lawm vawiinah ringawt pawh mipa ho in min rawn pan hnem tawh dan hi' inti thei tak chuan a ti a 'Chuan i mit la tu an awm em' mit role zeuh pah chuan ka lo ti ve leh a 'Aih' tiin min chhang ringawt a a thusawi chhunzawm lehin 'Mipa ka mit la tu tak tak an awm lo tih i hriat kha' a ti leh a a mah en reng in I chiang maw tih mitmeng in ka melh a 'Aw tha lawm ka nun ah chuan phakhat chu ka tawng ve tawh lawm awi a' tiin min hmel zet hian a vintage hak lai chu a siam tha a a thusawi chu a nuih san duh chauh ringawt a.

End of Chapter-3

༘˚⋆𐙚。⋆𖦹.✧˚

Cruel Love | Enhyphen ffWhere stories live. Discover now