Ella pov
Chawhnu lam dar 12 leh minutes 37 velah Seoul chu ka thleng a airport a Iris in min lo hmuah ngei ringin hawi kual a mahse ka hmu mai lo a zawng kual deuhvin a mah ang tak chu ka hmu a mahse min hnung chhawn thung a hawi kual vel ruai² a min zawng a nih ngei ka ring 'Iris' ti a va ko in a lam ka pan a hnung lam hawiin mi rawn hmu a nui vur² chungin kan in pan a kan in kuah 'Ka ngai tawh lutuk che lawm college ah pawh keimahin ka thu char² sin' pangchang âw deuh hian a ti a 'keipawn ka ngai che lawm tihpalh' tiin ka chhang a kan in lak hran hnuin 'I ril a tam em' a ti a ka pum chu rawn ri zui in 'Tam chu nih hi' ka ti a kan nui chhuak a.'Lo kal rawh engmah ka la ei bik lo' tiin airport atang chuan min Kai chhuak a 'Loks hmanhmawh suh ka luggage hi' tiin luggage ka vawn lai chu ka hmuh a 'Aw kha chu kinah haw hunah nimai thil ei phawt ang' tiin taxi a zawnga pakhat hmu in a phar ding a hnung lam passenger seats ah thu² ve in kan in khalh chhuak ta a taxi a kan chuan lai chuan 'Naktuk ka kal peih lo e...' ka ti chhuak a, a ni pawn 'Ka peih bik lo vawiin in entir ka ngaih vangin ka chawl a mahse naktuk chu ngei² ngai' tiin a lo sawi ve a 'Engnge i an' tiin ka zawt a 'Ka tha lutuk lawm test pawh a kal tluang' tiin min chhang a taxi a kan chuan chhung chuan thil tamtak sawi in kan ti² a karhnih chhung ngawt kan sawi theih loh te sawi in kan hlim hle a ka awm loh tanga thil thleng engkim te min hrilh in keipawh tui takin ka lo ngaithla a.
Restaurant kan thleng a a chhungah lutin waiter nel awm tak hian min lo chhawn a thukna la awl min kawh hmuh in kan va thu a tukverh bul tak la nizui fuh thlawt menu rawn dahin side dishes tamtak kan chah a Iris chuan 'Kan ei vek seng...ang maw' tiin min zawt a 'Seng...e ho lutuk hetiang, ka ril tam tawh lutuk lawm i ei zawh ve theih loh leh keiman ka ei zo vek nga nimai' fiamthu in ka ti a minutes 5 hnu velah kan thil order Kimchi, Bibimbap, Tteokbokki,Bulgogi, Jjigae, Jajangmyeon leh Samgyeopsal te chu an rawn dah a drinks ah Barley tea Iris-i tana ka order leh Sujeonggwa ka tatur tura ka order an rawn dah bawk a.
-Barley tea
- Sujeonggwa
'Tinge Barley tea ka tan kher' tiin min zawt a 'Aw a hrisel lawm i in ngun hle a ngai bawk tuna tan chuan i mamawh ber coke vel ai thlawt chuan a tha' tiin ka chhang a, nui chungin 'Anih tinge Sujeonggwa i tatur a i order kher a' tiin min zawt leh 'I va han dil chhut tak' tih pahin chopsticks in a chalah ka kuk a a zawhna chhang in 'Ka order chhan chu maw a tui in a thlum a thil thlum lampang ka in chak hrih em...lawm' ka ti a a chal ka kuk na lai tuai neuh² pahin 'I chhe mei e a' a ti a.
Thil kan ei zawh hnuin counter ah a man kan va pe a pawna kan chhuah hnuin 'Inah min thlah thei' ka ti zui nghal a 'Dawn chiang ka thlah loh che in' a ti a taxi ko leh in kan in lam kan pan a.
Iris pov
College kal tura in siam in ka chhuah hma chiah in Ella ka call a.Call-
Ella: Hello
Iris: Hey ka chhuak dawn chiah nia ka rawn sawm dawn che em
Ella: Ngai kher lovang Jeju tanga thil ka rawn hawn vel hi ken tel ka ngai sia nang leh midang ho ta tur
Iris: kayy, gate kawtah ka lo nghak ang che.
Call end-Kawng sir a ka kal lai chuan bike pahnih chak tawk² a tlan hian mi rawn tlan pel thuak a, a khalh tu ten an khalh chak em...avangin min rawn tlan pel pawh khan thli ka feel thuak thei chak tak ani a ri a ring bawk si kha mi vang khan ka coffee ken lai ka thloh phah a a khalh tute kha an mawl khawp mai.
College gate ka thlenin Giselle in min lo kuah thuak a 'Ella chu rawn thleng tluang thei maw' tiin min zawt a 'Group chat kha i chhiar lo nimaw a rawn sawi vek kha' nuih za deuh chuan ka chhang a 'Ka muhil deih lawm vawiin a rawn kal ngem' 'Kal dawn chiang kal loh vin a phur mah nak alaiin a ngai tawh hlawm teh mai cheu nia' 'That chu engnge min lo hawn' 'Ngawi mai² teh kinah i hre ve mai ang'
Midang ho nen chuan Ella chu gate hmaah kan lo nghak char² a bell rik nan minutes 5 chiah awm tawhin Claire chuan 'A rawn kal dawn lo niang a Iris i chiang maw' min en chung chuan a ti a 'Chiang e...ka rawn chhuah hma pawn kan inbe reng a lawm gifts rawn ken tur a nei a' tiin ka chhang a ka sawi zawh hnuah chiah rawn lang zui in 'Heyy' tiin a rawn au lawng² a 'I va tlai ve' tiin ka au let a kan bul rawn thlengin 'lut phawt ang gifts hi chu lunch break velah' a ti a kan lut hlawm ta a.
Jay pov
Helmet dah thla in ka sam chu ka tuai vut² a Heeseung chuan 'Iris kha i hmu ve hman em' tiin min zawt a 'Iris a engnge' ka lo ti let hu a 'Kan tlan chak viau na a kan su tep chuan ka hria ka hmu thuak hman' a ti leh a 'Nangmah vang kan tlai duaih nia' tiin kan tlai chhanah ka mawh puh a, a bag atanga paper rawn la chhuak in 'Hemi tal hi kan la hman lawm le tlai mai²' tiin paper chu a en a va en ve nghalin Jessi dawr neih pakhatah kan chawlh laia costomer, counter nghak tute leh staffs ho awm hmuh loh laia kan bik bo va dawr chhung pilril lai deuh kan dap thuak² laia a lo hmuh ni awm ngei tur ani 'A pawimawh viau em' tiin ka zawt a 'Pawimawh e... recipe a nih hi Jessi hian eng ang takin nge a eitur siam na lam hi a kal pui tih kan hre thei ang' tiin min chhang a 'A rawn zawng ngei ang le' tiin ka phun chhuak sep a eng ang buainaah nge kan in hnuh luh tak ni.End of chapter-9
°❀⋆.ೃ࿔*:・
YOU ARE READING
Cruel Love | Enhyphen ff
FanfictionKa first ever Wattpad story ngaihnawm loh deuh maithei a mahse ka in zir ve mek zel ania Update: rem chan hun hunah -Enhyphen ff K-pop idols