Chapter-5

24 2 0
                                    

Short chapter hrethiam teh u ka buai em...ani
_________________________
Iris pov
Ella nen a kan inbiak zawh hnu chuan haw turin ka in buatsaih a Jeju a thlen hnua thil thleng engkim mi rawn hrilh vek a api condition leh an khua awm dan thlengin phone a kan inbiak lai khan tap lo turin a insum nasa tih ka hre thei bawk ka in pack fel zawh hnu chuan ka thiante awm na lam chu ka pana gate bulah min lo nghak thup a Ella nen kan inbiak dan ta ka hrilh zawh hnuin Claire chuan 'A tuar nasa hle mai Ella hi hetianga michak a ni ang tih rin ngaihna pawh ka lo nei hleinem' a ti a 'A chak tak zet a lawm' tiin ka chhang ringawt a midang ho pawh chu an lo bu ve nghoh² bawk haw lamah bus lain tukverh awmna lamah ka thu a ka u Seonghwa hnenah min lo lam lo mai turin phone atang ka ti bawk min hnial a tum zet na a ka in enkawl thei ka tih hnuah phone ka dah hmak a Seonghwa hi kei ai kum 5 zetin a upa a college chhuak tawhin dance instructor a ni tawh a min care em² a ka lawm tak zet bawk mahse a chang chuan a ti mah² zela college hour ah pawh recess ah tal mi rawn phone ziah thin a in ah phei chuan a princess hi ka ni ringawt mahse a hma chuan hetiang hi a ni ngai em² bik lova min duat tho na a mahse hetiang em² lovin ka natna kan hriatchhuah hnu tang khan tiang hian a awm tan chiaha min ngaihven rengin min enkawl a tum tlat a ka nu leh pa ten i ti mah² ti a an hrilh thin chung pawn ka nau nia ka duat ve nimai a tiin a chhang mai thin hahthlak lellawl a nia.

Bus chu tlan zelin tukverh lam ka hawichhuak ve thung a kawngsir lam ka en chuan café hmaa mipa khat in khawlai zawhte cat snack a lo pe lai chu ka hmu a chhan pawh awm lovin ka nui vur² a mahse a hmel kan hmu chiang chu ka nui tawp chiang hle chaw pe tu chu Sunghoon lek lo ni in engnge kan vengah a lo tih le tihte chu ka ngeihtuah a enchiang leh zual chu chak viau mah ila bus in a tlan pel tawh miau sia le

Sunghoon pov
Café kawngka bell chu rawn ri leh tleng in ka hawichhuak a Jungwon chu rawn chhuak mek a zawhte chu snacks pe zo zung² in 'I va rei ve' tih pahin ka tho chhuak nghal bawk 'Rei vak mi engpawh chu nise hei Ni-ki tan chuan gyeran-ppang (egg bread) ka lei nia ka chang ve thei hram lawm' tiin min lo chhang a chhang chu va ban ka tum chuan ka kut min lo ben thlak sak pahin 'Hets khawih Suh a uih zo vek ang Ni-ki tatur anih hi' a ti a 'Ka duh ve tho lawm Ni-ki chiah in duhsak bik a' ti in ka phun nang² a 'Ni-ki tatur chauh ni bik lo aw ka nau Da-mi tatur a ni ve tho ka lei kep ve a' tiin min chhang thung 'Nih tak chu a' tiin ka insiam chhiat khum a 'Kei ai u chu ni lo la ka kut fawk tawh ang che' tiin min hmu lo der hmak a 'Heyy' tih pahin a mawngah ka pet a 'Park Sunghoon' tiin au tha ngam vak bawk si lo aw ki sang ve hret hian min ko a 'eiihhah Yang Jungwon' tihpahin ka tlan chhe nal² a 'Min lo nghak' tih leh a chhang ken na lam chu thlak in min rawn um ve nghal a.

3rd person pov
'Pickle i duh em' tih pahin Ni-ki chuan Sunoo chu pickle a offer a 'Teuh lo a uih si dah bo teh' tiin Sunoo chuan a chhang ve thung 'Mint choco ka va lak sak mai ang che' tih pahin Ni-ki a tho a fridge lam a pan a vur dahna chu hawng in mint chocolate flavour ice-cream chu a la a table lam pan leh in Sunoo hmaah tak chuan a zu dah 'Thanks' tih pahin hlim takin Sunoo pawn a lo ban ve leh nghal mai a kawngka chu rawn in hawng pawp in an pahnih chuan an va hawi rual a thaw hlawk² pahin Sunghoon chu in chhungah chuan a lut a a hnungah Jungwon in a rawn zui ve bawk. Sunghoon chuan thawk la kawk in 'Khawnge midang' a tizui nghal a Jungwon lah chuan 'Khawnge Jay-hyung' lo ti ve bawk 'Jay-hyung ringawt hi i tia' tiin Sunoo in Jungwon zawhna chu a lo chhang a Ni-ki erawh in Sunghoon zawhna a chhang ve thung 'An lo la thleng lo minutes 5 liam ta khan ka call a kan lo thleng tep an tia  car khatah an pathum in an rawn inphur a nih kha' tiin a lo chhang a Jungwon chuan Ni-ki bula va thutthlak pahin 'hei Korean chhang kar ber i fav ka rawn lei kawi sak che' tiin a pe a 'Mahse a vai khan la chhuak suh aw pahnih vel kha Da-mi ta ve tur nia' a ti zui leh bawk, minutes 10 vel a ral leh hnu chuan Jay, Heeseung leh Jake te pawh Sunoo inah chuan an thleng ve thei hram a Jake chuan luh pahin 'Tihpalh guys Heeseung in a insiam rei ltk alawm' tiin an tlai chhan ah Heeseung a puh vek a Heeseung chuan rum tawka en pahin 'Min puh vek a Jay hau teh he nau hi' tih pahin a mit chu Jake laka la sawn in Jay a en ve leh a 'In ninawm nih mai chu i thiam loh vek ni tho a' tih pahin a nui deuh a 'Naaa Jake lam i tan deih chu le' tiin Heeseung chu a vui nung² a midang ho chuan an nuih tawp a Ni-ki chuan 'Upa ber ve si' tiin a lu a thing a.

Sunoo basement lamah chuan chhuk thla in Ni-ki chuan light a on a room lai hawlah chuan dawhkan sei tak hi lo awm a 'Kan va spy ta ve' tiin Jake in a lo comment a Sunoo chuan 'Kan thil rel tur hi a ril ti ila nia deep conversation ang kha nih dawn vangin spy deuh ten ka ti ve duh lawm ka buatsaih vek a nih hi' a lu san vah pah chuan a lo ti a Sunghoon pawh a lo bu ve nghauh² a dawhkan sir a seat awmah chuan thu theuhvin an rel tan ta a Heeseung chuan tan in 'Tun thlabial hmasak ber rawn awm turah khian hma kan la tan ang' a ti a Jungwon chuan rawn comment vat in 'kan hneh thei chuang lovang hmeichhia mah nise sum a nei a body guard tha tak nen pawl chak tak a neih hi engtikah mah kan dang thei chuang lovang'
'Kan tum reng dawn lawm plan kan mamawh' tiin Heeseung a lo chhang ve leh a midang ho chuan ngaihtuah nghal vatin mahse an hre mai thei lova.

Lehlamah ve thung chuan mension lian tak chhungah hian room pakhatah, mitamtak gang ni awm tak ho chuan engnge maw an lo rel mek a kawngka lian tak chhip ah chuan committee room tih a in ziak bawk, a chhungah hmeichhe aw pa ve tak nu lemlo aw ri chu a hriat theih a an thusawi chu a serious tih a hriat theih bawk 'Mahse Jessi' ti a mipa aw ri chu a hriat theih bawk chu hmeichhia chuan 'Mahse tih ngai lo Jackson business a nih hi kha Mr.lee jaekyeong-a fapa Heeseung an ti nimaw an thianho khan min veh reng in ven kan ngai khang naupang ho kha kan in hneh tir tur a ni lo' tiin a aw a vin hle a 'In hrethiam em' a tih chhunzawm leh bawk, a aw chu a strict hle a mi hlauhawm tak a nih hmel bawk.

End of Chapter-5

⋆.˚🦋༘⋆

Cruel Love | Enhyphen ffWhere stories live. Discover now