Chapter-6

25 2 0
                                    

Iris pov
Karkhat liam leh tawh in Ella Jeju atanga a rawn kir leh nan ni 4 chiah ngai tawh a ka phur tawh ltk hi awm ngaihna pawh ka hrelo
zawk Wednesday niin.

Auditorium ah lut khawmin wed ni apianga kan tih thin angin kan college board director lam te chu an rawn kal a kan college rawn tlawh kualin fel lo lai leh dik lo lai an rawn en fiah thin ani stage lamah chuan an thu a, kan principal erawh thu sawi turin a ding thung darkar chanve vel thu a sawi hnu in directors lam te an rawn ding ve leh a chumi hnuah min dismiss in class lam theuhah kan let leh a.

Ella la awm loh avangin mahni in ka thu hrih a ka journal ziak a mahni a ka awm mek lai chuan ka mit sirin Ómi te thianho in a min rawn pan lai chu ka hmu thut a rang taka khup in an rawn thlen chhoh hun chu ka nghak a ka bul an rawn thlen chuan Ómi chuan 'Hey Iris mahni i la thu char² tiraw' tiin mi rawn zawt a ka bu nghoh ringawt 'That chu chuti i bulah vawiin atan ka lo thu thei angem' a tih chhunzawm leh a, a thu sawi chu leh mak ka ti zawk diktak a sawi chuan Ómi te thianho hi ka hnaih duh vak lova an mahni ka ngei vang pawh ni lovin Hyunjin nena bestfriend an nih vang zawk ani Hyunjin thiante maw hrim² hi chu ka hnaih duh lo nimai chhan pawh ka hre bik lo.

A thiante zinga pakhat Debbie chu rawn tawng chhuak ve in 'Nia thut tir rawh a seh lo vang che a fel ltk' tih pahin a nui deuh a 'Ka hlau lo nia aw' ka aw chu a vin tep hemi te hian engnge maw ni a an inhriat ni Debbie ngat phei hi chu ka hriat danin mi deusawh ching leh mi inla ve tak a ni an ti a, a ni ngei bawk ang tunah hian a rawn prove chiah ka aw leh awm dan chu siam tha vatin 'I thu thei lawm' zawi sap mahse fiah si hian ka ti leh a Ómi chuan 'ka lawm e Debbie kha chu care suh a tih dan ve hrim² ania' tih pahin a rawn thu thla nghal a Debbie bawk chuan 'Enjoy rawh aw K.Ómi kan kal nia lunch ah kan in hmu dawn nia' tih pahin a kal nghal a Seulgi chuan zui duh mai lovin Ómi leh kei chu min en deuh vang² a, a hnuah 'Ómi khan a thiam loh a zawt char² dawn che nia' tih pahin a nui a 'Pawi hleinem' tiin ka lo chhang ve bawk 'Aw nangpawh kal tawh rawh' tih pahin Ómi chuan a thiannu chu a hnawt bo a, a seat lam a thlen hnu chuan Ómi lam chu hawiin 'I rawn thut chhan diktak min hrilh thei ngem' ka ti a min en pawh en lo hian hma lam hawi char² pahin 'Thil sawipui duh che ka nei' a ti ringawt a.

Claire pov
Ka nawm sam loh deuh avangin Damdawi la turin nurse office lam ka pan a, a chhung ka va luh chuan Class T-14 kan senior chiah ami Soobin hi a lo awm ve a min rawn en in a nui deuha Soobin nen hian in hriat chu kan inhria a mahse chuti ltk lovin chuan tuna min rawn nuih chhan hi chu nurse office a ka kal apiangin alo awm ve ziahah kan in hmuh zin em...vang aniang kan inhmuh hi chuan kan inbe ve thin a mahse greetings vel kan ti a nimai 'Lo thu rawh' tih pahin a bula kal tur chuan min ti a ka haih chham zawk vawiin chu min biak that hmel riau engnge maw a hriat ni 'Tun tum chu engvanga kal leh pek nge i nih a' tha tak chuan ka ti a 'Kal lamah skateboard ka rawn khalh a ka speed a chak sia ka che sual palh mawle' tawite a nuih pah hian a ti a Nurse chu rawn in rawlh ve nghal in 'A fimkhur lo lehpek tawh nih hi' tih pahin Soobin chu a melh rum ve hle a 'A reng² ah nangni pahnih in rawn kal rual thin nge ni Nurse office ah hian hmuh tur in awm ziah a' a tih chhunzawm leh a ni e keipawn mak ka ti nurse office a ka kal apiangin a lo awm ve hman ziah natna hi a va han ngah awm bik mai² tak.

Soobin chuan ka mitah tak min en pah hian 'keichu accident vang ania tun tum nang eng vang nge' tiin min zawt a 'Ka nuamsam lo deuha lu na leh pumna' tiin ka chhang mai a 'Claire lo kal rawh tah hian rawn thu rawh' tiin Nurse chuan thutna tur min kawhhmuh a va kal in ka va thu ve mai a 'Lo nghak lawk' tih pahin Nurse ho locker lam a pan a, a locker ni awm tak chu la in paper hi a la chhuak a 'Kha hei la rawh in enkawl dan tur in ziahna nih kha pum nat leh lu na neih a Damdawi chhawk thei tur leh awm ti nuam deuh thei tur thil in ziahna nih kha' tiin a paper ken lai chu min pe a 'A ngai lo sin' ti a pek let leh ka tum chuan a lo hnar a 'Ka lawm e' nui sang chungin ka ti ta zawk a Soobin a hmui tih pawrh deuh pah hian 'Ms.Mina chu tah ka awm ve reng hi ka mamawh ve tho lawm' a lo ti a ka nui chhuak teuh hle.

Ms.Mina chuan 'Soobin nang te chu accident vanga rawn kalte i ni tlang pui a kha te chu in lama enkawl theih thil te ni vak lova Claire te hi chu pumna leh lu na te ni tlang pui a a mamawh alawm' a lo ti vat a Soobin bula va kal in a darah a beng thak² bawk Soobin chuan a thusawi chu dik a ti ve bawk si niang 'Ninawm' a ti ringawt a ka lam rawn hawi leh in 'Vanneihnu' tiin mi rawn ko bawk 'Vanduaipa' tiin ka ko let ve a min chhan let hma in Ms.Mina chuan 'Ngawi ve² phawt ula Nurse office ah benchhen loh tur' a lo ti a ka bulah Damdawi mum nena rawn kal leh in 'Kha le hei vawiin atan chuan ei hrih la in lamah ka paper pek che kha i en a nga tihtur vel chu i hre mai ang i rawn kal ngun tawh sia ka khawngaih tawh riau che' tiin Damdawi mum nachhawkna chu min pe a 'Ka lawm e' tih pahin dim te in ka kuah kawngka a ka chhuah hnu chuan Soobin in a 'Keipawh ka rawn kal ngun ve tho lawm' a ti thawm chu ka hria a ka nui vur² ringawt a.

Rynna pov
Lunch break niin Yuri nen chuan lunch pawn lama ei kan tum zawk a cafeteria lunch chu kan duh zawng a nih loh avangin restaurant changkamg taka ei kan tum a college gate kan thleng chu security guard hi a lo awm a, a bul kan va thlen chuan 'In chhuak thei lovang' a lo ti deuh hmak a 'Engvang chuan maw' tiin Yuri chuan a zawt nghal a 'College hour anih hi naupang ho tak hi chu' tiin a chhang a chutia Yuri leh Guard an in hnial deuh lai chuan ka hawi kual a College hi fanna hun kan la nei vak lova class lak vel nen.

Ka hawi kualna lam velah chuan mipa pathum bang atanga an lawnliam tur lai hi ka hmu a pakhat chuan ka mit a la viau bawk sam dum nei in a sam chu midangin ang in a buk vak lova bad boy hairstyle kan tih ang kha a nei a ka en vang² lai chuan a rawn hawi ve a kan inhmu chiang hle bawk a kutzung chal chu a hmui ah dahin mi rawn en vang² a ka lai lek² alawm le a thiante pahnih an lawn chhuah tawh avangin a zui ve nghal a keichuan an lawnliamna bang chu a en deuh renga ka bula Yuri leh Guard pawh chu ka ngaih sak tawh pawn ka hrelo Yuri chuan mi rawn nghoh in an lam ka hawi leh nghal a 'Engnge ka pu i buaina tak chu' tiin ka zawt nghal a, a ni chuan 'Buaina tak chu ka chhuah tir cheu a nih chuan min ban thei a he hna neih har dan hi in hre miah lo ani Security hna pawh hi he college ah hi chuan hmuh a har teh a sin' tiin min chhang a ka purse chu phawrh chhuak in won 1000 ka phawrh chhuak a 'Heihi a tawk angem' ka ti a ka bula ding Yuri chu a khi suka ka thil tihtum chu a hrechiang hle bawk 'Pawisa hmanga min tlawn vel in tum a ni maw mi hausa fa ho tak hi chu' a ti nang² a Yuri chuan 'Hnar lo mai rawh ka pu won 1000 ai tam pawh hi kan pe mai ang che min kal tir la nimai he college a i hlawh ai tam pawh hi kan pe thei che' tiin hneh a tum hle a 'A tha e hnar cheu pawh ni ila min tibuai char² awm sia ka hun in waste' tiin a tawp a tawp ah chuan a tlawm ve ta a won 4000 phawrh chhuak leh in 'Kha le a vaiin won 5000 a tha em' tiin pawisa chu a hmaah ka keng lang a rawn ban vatin min laksak a Yuri nen chuan kan nui kur² thung min kal tir hnu chuan 'Tuma bulah ka kal tir cheu tih hi sawi reng² suh ang cheu' a rawn la ti zui mawlh² a college bula vela restaurant changkang leh to zawnga kan hawi kual lai chuan tumaw ka zawng ru deuh a khapa ngei kha ni chiang taka hmuh leh ka duh chu.

End of Chapter-6

⋆。‧˚ʚ🍓ɞ˚‧。⋆

Cruel Love | Enhyphen ffWhere stories live. Discover now