Chapter-10

19 3 1
                                    

3rd pov

Rin ang ngeiin Jessi ho te chuan Heeseung leh Jay ten paper pawimawh tak an ruk chhuah chu an zawng ngei a Heeseung te chu ringhlel nghal viau mahse an chiang ngam ngawt lova Cafe cctv footage an en dawn lahin chumi ni ber kher footage chu a lo in delete a Jay te khan an chingfel nghal tih a chiang mai a.

Heeseung leh Jay ten an ruk chhuah paper hi recipe a ni a recipe na ran ni lovin Jessi sumdawnna a pawimawh tak leh amah ti chhe ve thei thil a ni a Jessi in a cafe menu a kalpui dan te a ni a, engtak nge a chhang tui tak² te siam nan hian a hman tihte a ni a.

Jessi hi Korea ramah pawh sumdawng nu hausa tak mai a ni a khaw hrang² ah a sumdawnna hi zauh in Seoul ah ngat phei hi chuan a larh leh zuala sum pawh la lut hnem thei hle in amah ngaisang tu pawh an tam a mahse mipui te hian Jessi nihna diktak hi an hrelova, dawr hrang² hawngin business lian tak neitu pakhat ang in a lang a mi fel tak angin a lang bawk mahse hengte hi a in thupna vek a ni a Jessi business diktak chu ran ho experiment atana hman a ni a ran hmang hian engnge maw siam chhuah an tum a ramsa hrang² thisen la khawmin species dang siam chhuah an tum a he thil hi dan kalh tlat niin ramsa sawisakna a nih tel avangin Korean sawrkar chuan a khap bur a ni.

Chumai bakah experiment a tih bakah hian rul leh ramsa vun te chu la in kawr siam nan an hmang thin bawk a Jessi hi zahngeihna nei lo hmeichhia a ni a Heeseung te hian an hrechiang hle bawk. Heeseung-a pa leh Jessi te hi a hma chuan thian tha tak an ni thin a mahse Jessi nihna diktak a hriat chhuah hnuah an experiment te chu dan tumin a bei thin a hemi vang hian Jessi nen in ti thiam lovin an in haw zuia in tih chhiat tawn dan tur kawng ringawt chu an zawng ta a. Heeseung-a pa Mr.Lee Jaekyeong hian a fapa te thianho chu he mission a tel ve tur hian a sawma hlauhawm dawn viau mahse an ni pawn an lo pawm ve mai a thawk hoin Jessi veh hna chu an tan ta ani.

Rin ang ngeiin Heeseung leh Jay te chu an tlaia an class la mek tu zirtirtu pakhat chuan ngaiah a neih tawh avangin hrem lem lo chuan an thutna ah a kal tir ve mai a Heeseung chu Jungwon bulah thuin paper chu a pe ru zeuh 'Engnge hei' tiin a lo zawt nghal a Heeseung chuan 'Kan rawn tlai chhan nih kha Jay nen Jessi cafe pakhatah kan lut a staffs te hmuh loh laiin an thil dahthatna hmunah kan lut ru a' zawi te² a phun chung chuan a chhang a Jungwon chuan aw dim deuh au deuh tho hian 'Enga' a ti chhuak 'Lungngai suh security cameras pawh kan buaipui nghal min chhui thei lovang hnuhma engmah kan hnut chhiah lo, kan ka tih khan keimah ka in sawina nimai Jay chuan ka la ru lai a hmu lo' a lo ti leh vatin an zirtirtu chuan rawn hmu in 'Lee Heeseung leh Yang Jungwon' ding ro vin tak hian a ti a tuna an class la lai mek tu zirtirtu hi mi thinchhe ve tak niin zirlai sual deuh phei chu a ngeithei lo va.

Iris pov

Zirtirtunu in an hming a lam ve leh chuan kan va hawi phei thuau a 'Engnge in lo sawi a ka class lak lai leh nghalin' aw chang fa hram chuan a zawt chhunzawma Heeseung zawk chuan a lu hiah nauh² pah hian 'Engmah mawle' tiin a chhang a, a tawngkam hman berkher chu a chal tlai leh pek tawh hle ni zirtirtunu chuan 'Heeseung nang phei Jay nen in rawn tlaia ka ngaidam zawk cheua minutes in waste nasa teh mai nia in miss na sa bawk chuvang attentive hle rawh' tih pahin a thut zui tir bawk a.

Ella chu va melhin ani pawn min rawn melh let ve chiaha 'A la in thlak lo, kha zahna neih leh miah tawh loh kha' tiin Heeseung chu a sawi chhia a kei lah chuan Jungwon zawk chu lo ngaihtuah daihin Heeseung vanga a tuar ve reng chu ka lo khawngaih daih thung.

Time skip~

Lunch break ah chuan Ella chuan thil min rawn hawn ho chu min sem diat² a Giselle phei chu a nuam ti ber² ah a tang leh tawha box te hawnga kan hlim ho lai tak chuan Heeseung te thianho chu kan table lam panin an rawn kal a Ella chuan notice hmasa berin a melh thip hlawm hle a Heeseung chuan ka hmaah tak a kut pahnih chu rawn dahin 'Ngaihdam dil turin kan rawn kal' a rawn ti a kei lah chu lo bo huin engnga tan nge tih vel te chu ka ngaihtuaha midang ho chuan min en rengin ka tawng chhuah hun chu an nghak a 'Engnge tan maw tihsual i nei mi' ka ti tawpa a lu chu dawn vang² 'Min hmu hman lo niang maw, zing lama i college lam pana i kal lai meka kan sut tep vang che khan mawle' tih pahin a bula mi Jay chu a kutzungpuiin a sir zawngin a kawk a Jay pawh rawn tawngchhuakin 'Kan tihpalh a ti a' ngawi vangin an thusawi te chu ka la khawma hrechhuak zawk ni awm...hian 'E aw bike pahnih tlan chak deuh te kha. Aww taka pawi lo ve min that tep chu ka tilo mahse ka in hlian teuh a lawm, ngaihdam in dil chu tha pawilo ka ngaidam a cheu' ka ti a an ni pawhin nui sukin an hmel chu ka en kual Sunghoon ka melh chiah chuan ani chu midang angin a lo nui ve hauh lova.

Ice Prince, thinlung khala an lo ti pawh kha a awm deuha Jay chuan 'Nih kan kal leh mai ang min ngaidam tawh tho a' nui sang chung chuan a ti a kan in biak that ve dan chu mak ka ti lek² zawk an ni ho hi ka biak theih ka in ring ngai lo nia college khatah kan kal ho na rei ve tawh tho mahse Sunghoon rawn luh hma hi chuan kan in be hlawm ngai lo an vai chuan en kual leh hlawmin Jake chuan Giselle chu mit a siai khum zeuha an kal hlawm ta bawka ka hmuh chian ve em avangin Giselle lam chu hawiin 'Kha² engnge awmzia' tiin ka zawt nghal a 'Engmah mawle' lai ve deuh tho hian a ti a, a hmai chu a sen deuh bawk kan vai chuan 'Giselle' kan ti chhuak rual hlawma Ella chuan kan vaia aiawh ni fawm hian 'Engnge in in karah awm' tiin a zawta Giselle pawh chuan zep lemlo hian 'Kan ni miah lo nia mahse talking state an tih angah khan kan awm kan la in date chiah lo' tiin tha tak chuan a chhang ve mai a Claire leh midang ho pawh chu meng phawk ve deuhin 'A bem che nge nangman i va bem' Kimiko chuan a zawta 'Amah lo ten' tiin a lo chhang vata Ella kan zinga Heeseung te thianho ngei tu ber chuan 'Mi lerh a nih saw i ring mi' a ti vat a Giselle chuan Jake chu tan ve nghalin 'I hremiah lo Heeseung i eilo tih chu ka hria mahse a thiante kher² hi chu judge suh' a ti ve deuh hmak a Yeongi chuan 'In sum ru in hauh phah nan hman loh tur' tih pah hian Giselle lam chu a hawi a 'In story sawi rawh' a ti nghal bawk.

3rd pov

Giselle chuan an thawnthu chu a sawi tana 'A tirah chuan Ella vang hian Jake te ho hi ka ei vak bik lova, mahse kha ni khan a thlak danglam vek Jake hian class ah te pawh min lo noticed ve ka ring lo nia ka hming a hriat pawh ka ring lemlo kan friend circle, kan class leh kan senior thenkhat te ah lar ve deuh mah ila an ni thianho chu keini ai a letin an lar miau va min hriat ve pawh ka ring lemlo kha nia mahse nikhat chu college hour zawh hnua cafe pakhata Kimiko-i eitur lei sak ka tum lai kha nia (Kimiko chu a en zeuha) line a thuiin dawr lah kha in khar tep tawh leh nghalin customers an la tam si, line thui takah chuan ka ding ve tawpa ka hun a thleng dawn chiah tihah counter a mi chuan dawr an khar thu a sawi a chhuak vat turin min ti bawk ngen ka tuk viau a nia mahse ka hnunga mi khan min sawi sak hlauha ka hawi chhoh chuan Jake a lo ni a ka bulah rawn dingin counter a awm pa hnenah chuan burger leh a dang ho chu min dil sak ka ordered tum ho kha a la sawi chat² zui a tawp a tawpah counter ami pawh chuan min pe ve ta a pawnah ka va chhuah chuan Jake chu ka rualin a rawn chhuak ve a lawmthu hrilh pahin burger pakhat chu pek ve ka tuma mahse ani chuan lo duh lovin ka number min dil ta zawka a tirah chuan mak ka ti ltk min hria mi tih ten ka zawta ani lah chuan nui chung hian hria e ka hriat loh che in Giselle tiin ka hming ngei chuan min ko bawk. Chuta tang chuan college hour a in be kher lovin zanah te kan inbe tana kan inbia tih pawh tumah kan hrilh lemlo a takah chuan in nuih emaw hii tih leh morning tih tawp ten kan inbe thin, kan inbiakna pawh chu rei ve leh tawh thla 3 a chuang tawh ang' tiin Jake nena an bultan tirh dan a sawi a.

A sawi zawh meuh chuan a thiante pawn lo nuih khum sakin Ella chiah chu a lungawi lo ti ila fuh ang.

Giselle pov

Claire chuan 'In la official lova' tiin min zawt a 'Aw ka sawi tawh ang khan talking state ah kan awm' tiin ka chhang a sawi chhunzawm lehin 'Min bemna pawh la reilo kar hmasa vel khan niang' ka ti leh a Iris chuan 'Engmah min hrilh lova' fiamthu chuan a ti a 'Heeseung te thianho in ngeitheilo sia Jake nen kan in bia tih in hriat phei chuan in thinrim ang tih ka hlau lawm' tiin ka chhang a Yeongi chuan ka lu rawn kuk pah hian 'Mawl lutuk' a ti chhuak a.

Jake nen hian ni ta pawh ni ila kan tluang lo maithei min play mai² dawn pawh ni mai thei mahse chung pawh chu lo nise try ve chhin hrim² ka duh ni thil thar tem a hun tawha chuan Jake hi date chhin ka chak bawk feelings a awm lo ka tih chuan dawt ka sawi ang khang thla 3 chhung khan college a a chungchang ka hriat ngai loh tamtak ama kal tlang ngeiin ka hria a college ah chuan amah hian flirty personality nei viau mahse in lamah chuan a nei ve lemlo golden retriever vibe tawpa nimai green flag a ni chuan ka hria kan in biak hun chhung khan ka lo ngeina ve hmana amah tak phei chuan min duh tak² em chu ka hrelo mahse min duhve se ka ti ka hmangaih ka la ti theilo mahse ka duh tak zet ani mahse sawi chhuak turin ngamna ka nei silo extrovert mah ni ila crush te lakah chuan keipawh ka introvert tlat zela hei hi ka control theih loh thil pakhat a ni amah nena in date chhin chu ka chak talking state ringawt chu an tan a tawk lo deuh ani in date chiah si lovin awm ang a tih lai te khan ngeihtuah chiang mang hleilo in ka lo aw ve ringawt a ka feelings ka hriatchian lo vang pakhat ani.

Eng of Chapter-10

ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ♡ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 05 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Cruel Love | Enhyphen ffWhere stories live. Discover now