Sezon 1,3. Bölüm

2 0 0
                                    

Moira isimli kadın, kendine saldıran anomaliden çevik bir şekilde kaçtıktan sonra siyah saçları ve kömür gözleri olan ve onu uyaran sevgilisi -Daha doğru bir tabirle eşi- Hakon'ın yanına fırladı. İki çiftte karşılarındaki 5.Seviye Anomaliye karşı kazanmaya çalışıyordu.

Hakon'un elleri hala savaş pozisyonundaydı, kendisi bir 4. Seviyesi -aynı Yasuto gibi- ve karısı Moira bir 3. seviyeydi. Hakon'ın Beyaz atkısı nerdeyse paramparça olmuştu, yorgunluk yüzündeki yerlerden belli oluyordu, ama bu haliyle bile Moira'yı önemsiyordu, çünkü Moira hamileydi -bu yüzden eşi demek doğru bir tabirdi- ve bebeğini önemsemeden savaşıyordu. Hakon'ın bu duruma endişelenmesi normaldi bir baba olarak çocuğunu şimdiden güvende tutmak istiyordu, ebeveynlik iç güdüsü.

Fakat Hakon bunları düşünürken Moira ise Scrohat'taki insanların yaşamını, daha önemlisi kocasının hayatını daha çok önemsiyordu. Hakon Yurkad'daki en güçlü savaşçılardan biriydi ve boyut manipulasyonunun orta seviyelerini kullanıyordu, yani portal kapılarını. Böyle bir durumda,Moira daha hareket edebilirken -hamileliğin ilk evreleri ve Moira güçlü bir kadındır- kocasına elinden geldiğince yardım etmek istiyordu. Bebeğine gelince, evet onuda önemsiyordu ve o yüzden bu savaştan hasarsız çıkıcaktı.

Anomali bu sırada pençeleri ile saldırıya geçti, bu pençeler aslında onun parmaklarıydı. Anomali bir nevi bir insan anotomsinin çizgi ile yapılan halini andırıyordu. Kafasında bir büyüdü şapkası ve yüzünden hiç düşmeyen bir gülümseme vardı.
Göğsü ve kalçası kalın olsa bile bacakları ve kolları inceydi ama buna rağmen bir darbe ile kırılmıyordu. Hem dayanıklı hemde çevik, tam bir 5. Seviye.

Anomali onlara saldırdığında Hakon hemen bir portal açtı ve Anomalinin eli sırtına saplanacak bir biçimde arkasında bir portal daha açtı. Garip bir şekilde anomali bunu yapıcağını anlayıp elini hemen çekti, havada dönüp alansal bir şekilde elini savurdu. Toprak parçaları ile havaya uçan Hakon ve Moira, kendilerini toparlayıp toprağın üstüne sakın bir iniş yaptılar. Moira zincir baglı hançerlerini anomaliye fırlattı fakat Anomalinin ince bedeninden dolayı ve çevikliğimden dolayı tutturamadı.

Moira:Yeter artık! Hakon çekil!

Moira Hakon'ı ittirdi ve beline baglı 8 hançerinide aldı. Anomali küçümser bir ifade ile ona bakarken, Moira kararlılıkla tüm hançerleri parmaklarına zincirle bağladı. Bu hançerler minik olduğu için taşıması kolay olsada zincirler onu zorluyordu. Hamileyken bunu yapması riskliydi ama oğluna darmadağın bir gelecek bırakmak yerine oğlunu bırakmamayı daha uygun görüyordu.

Annelik içgüdüsünü bir gözünden akan zorlanma gözyaşları ile bir kenara atıyordu ve anomali ise bu sahneyi şaşkınlıkla izliyordu.

Moira:GİZLİ TEKNİK, MEZBAHA

Hançerlerini hızlı hızlı döndürürken resmen bir hortum oluşmuştu etrafta. Hançerlerini vurduğu yerlere kesikler bırakıyordu ve bu hortum yavaşça anomaliye yaklaşıyordu. Anomali bunu tahmin etmemiş olacak, hemen geriye atılmaya başladı. Moira her yaklaştığında, Anomali dahada geri çekiliyordu ama bu taktiksel bir şaşırtmaydı. Anomali kaçmıyordu, Anomali  Moira'nın enerjisinin tükenmesinin bekliyordu ve öylede oldu. Moira yorgunluktan yere düştü ve ayağa kalkmadı. Anomali fırastı değerlendirip Moira'ya pençeleri ile saldırmaya çalıştı. Ama..?

Hakon:Oğlumuz için... GİZLİ TEKNİK, HİPER BOYUT

Birden Moira'nın önünden beliren Hakon, sonunda Boyut Manipulasyonunun 3. Aşamasını gerçekleştirmişti: Hiper Boyut (HyperVerse)

Hiper Boyut tekniği yıllardır Hakon'ın klanı olan Harbingerlar'ın genetik boyut manipulasyonunun 3. Aşamasıdır. Düşmanını kendini yarattığı bir cep boyutuna hapseder ve kendi zihnine hapseder. Fakat Hakon'ın yaptiği bu teknik, şuanlık yeni olduğu için sınırlarını bilmiyordu, bu yüzden yanlışlıkla kendinide sınıra aldı.

Etrafta turuncu kareler çıkıp etraflarını kapatıyorlardı. Hakon ise aynı anda Anomaliyi sıkı sıkı tutuyırdu bu bölgenin içine tutmak için. Anomali çırpınıyordu ama hiçbirşey yapamıyordu. Alan tamamen kapanırken ise Moira sertçe hançerleri ile alanı yırtmayı deniyor ama başaramıyordu, kocası kendini kendi zihnine hapsediyordu. Gözyaşları içinde sinirle kocasına bağırdı. Haykırışını evren duydu resmen ama nafile, evren kendi yasalarını düzeltemiyordu gibi

Moira:HAKON! DURDUR ŞUNU!

Bu sırada teknik tamamlanmak üzereyken, Hakon Moira'ya küçük bir gülümseme ile baktı ve ağzından 2 cümle çıktı... Alan tamamen yok olmadan önce.

Hakon:Moira, Evan'a iyi bak... Ben gidiyorum...

Alan tamamen yok oldu. Arkasında turuncu parıltılar bırakırken Moira hançerleri yere düşerken onlarla beraber dizlerinin üstüne düştü. Gözyaşları toprağı ıslatırken ve hıçkırıkları etrafın sessizliğini yırtarken, arkadan Yasuto ve öğrencileri koştu. Moira'yı avutmayı deneselerde nafile.

Elimde çocuğu ile birbaşına kalmıştı ve sevdiği adam gözlerinin önünde ölmüştü.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yıllar sonra...

Moira:Evan, oğlum kalk okula gıtcem bugün.

Evan:Anne ama yaa..!

Bir odada, yer yatağında uyuyan mavi gözlü ve sarı saçlı bir genç vardı, yaşı 15 di ve artık resmi olarak babasının işini öğrenmesi lazımdı, bir Anomali avcısı olmalıydı.

Oda bunu istiyordu sadece uyanmak istemiyordu. Birden kapının çalınması ile ayağa kalktı ve annesinden daha hızlıca kapıyı açtı. Kapıda düz beyaz saclı, mor gözlü bir kız vardı. Kızın üstünde kolları uzun olan bir kazak ve siyah bir etek vatdı. Evan'ın yaşındaydı gibi. Kızı görünce Evan'ın yüzüne bir gülümseme yayıldı.

Evan:Hoşgeldin Siona! Gidelim mi?

Kız kafasını salladı bir gülümseme ile.

Siona:Olur.

Moira:Üstüne birşeyler giy ve saçını tara Evan!

İçeri koşan Evan üstüne birkaç kıyaget giydi, şapkasını taktı ve sweatshirt'ünün kapşonunu taktı. Sonra Siona ile dışarı çıktı. Uzaklaşırken annesi Evan'a birkez daha baktı gururla

Geleceğin en güçlü savaşçısına

HyperVerseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin