Nama aku Roslan, 29 tahun, aku dah berkahwin dekat 4 tahun dengan isteriku, Shira, juga sama umur dengan aku. Dipendekkan cerita, selepas berkahwin aku duduk bersama isteri dan adik iparku, Seha. Sebelum ini isteri aku menampung hidup dia dan adiknya, kini aku perlahan2 memikul tugas tersebut.
Memandangkan kitorang duduk bertiga, Seha sentiasa pakai tudung bila keluar dari biliknya, pada awalnya aku tidak berasa apa-apa, mungkin sebab masa tu aku nampak dia macam lepasan budak sekolah, selekeh-selekeh gitu. Lepas duduk 3 tahun bersama, dia dah pun bekerjaya (kerja operator kilang). Dia makin pandai berhias dan aku makin tertarik. Lebih-lebih lagi bentuk badan dia yang menarik.
Tiba PKP 2021. Majikan aku dan isteriku aku kini mengenalkan konsep kerja dari rumah, aku dapat nikmati masa bersama dengan isteri aku lebih lama. Ada ketika isteriku sedang meeting bersama pelanggannya, aku cuma mengusik kemaluannya dari bawah meja, reaksinya tersipu-sipu membuat ku rasa puas, lebih puas bila pelanggannya nampak reaksinya seperti terangsang dan terketar-ketar. (pejam mata menahan kesedapan, tapi tetap cuba bercakap).
Ada masa aku menyuruh isteriku yang blowjob ketika aku bekerja. Melihat isteriku memakai kebaya, lengkap bertudung. Selalunya memang tidak tahan lama dan mukanya jadi mangsa pancutan air mani ku. Ada ketika kami bermain dengan berpakaian lengkap di ruang tamu. PKP menjadikan kami lebih kerap melakukan aktiviti seks. Hampir setiap hari kami mengusik sesama kami.
Pada hujung 2021, wife aku mengidap penyakit Covid yg ditakuti ramai. Dia dihantar ke MAEPS untuk jagaan rapi, tempoh terawal untuk discharge adalah 2 minggu. Ketika itu aku hanya duduk berdua dengan adiknya. hari pertama dan kedua semuanya seperti biasa. Ketika hari ketiga, nafsu aku mula menaik kerana tidak bersama isteriku.
Malam tersebut, selepas Seha pulang kerja, seperti rutin biasa, dia mandi, makan malam dan bersantai-santai di ruang tamu. Aku cuba mencuri lihat pehanya yang tembam tersebut, fikiran aku terbayang sedang memaksa alat sulit ku memasukinya di atas katil dia. Aku naik berahi.Setelah malam tiba, usai beristirahat di ruang tamu, Seha berjalan masuk ke biliknya untuk tidur. Aku mengambil baju kerja sebentar tadi dan bawa ke bilikku, menhidu2 perfumenya dan membayangkan baju yang terletak cantik atas katilku itu dia. Sampai ketika, aku rasa ini tidak cukup memuaskan.
Jam menunjukkan pukul 2 pagi, aku mengatur langkahku ke biliknya. Selalunya Seha memang tidur nyenyak. Isteriku sendiri ambil masa lama untuk mengejutnya. Selepas pintu dibuka perlahan2, kelihatan Seha sedang baring mengiring arah bertentangan dengan pintu, lebih selamat untuk aku masuk.
Aku melangkah ke dalam biliknya dan menutup rapat pintunya seperti asal, biliknya kembali gelap, hanya diterangi malap dengan lampu kecil dari tepi katil bahagian kakinya. Aku duduk ke tepi katil, badan Seha kini berada betul2 di depan ku, nafasku laju, tapi masih belum berani mengapa-apakan dia.
Perlahan tanganku mencapai punggungnya, meraba-raba perlahan dan ada masa cuba ku ganggam lembut. Seha kelihatan masih nyenyak. Aku semakin yakin untuk lebih agresif. Aku mengacukan hidungku ke punggungnya, ku bergerak kiri kanan atas bawah di punggung gebunya itu.
Seha mula bergerak sikit, tangannya bergerak ingin membetulkan seluarnya, aku tangkas menyorok di bawah katilnya. Sebaik sahaja tidak kedengaran sebarangan bunyi, aku beralih kembali ke sebelahnya.
Disebabkan takut dia terjaga, aku tidak mahu berada lama di sini, aku membuka seluarku sedikit dan melancap disebelahnya sambil meraba2 punggungnya. Dalam 3 minit berfantasi merogol Seha, aku terpancut, aku lapkan sisa maniku di punggungnya. Aku mula melangkah keluar bilik.
YOU ARE READING
Adik Iparku Pemuas Sanubariku
General FictionDikala ketiadaan isteriku, Muncul halusinasi adiknya sebagai bidadariku. Cerita ini mengisahkan Roslan, menharungi hidupnya hanya bersama adik iparnya sebumbung selepas isternya terkena jangkitan Covid-19 dan dikuarantinkan di MAEPS