Cap. 5- Kiora?

45 5 0
                                    

Fugeam cat de repede puteam, ma asez pe o banca obosită fiind zâmbind si cu lacrimi in ochi, bucuria se amesteca cu tristețea, amintirile frumoase impreuna cu cele groaznice îmi umplu capul

- Hm. Nu am timp de de astea, scopul meu e sa scap de vampiri, aproape de toți din acest oras, acum in loc sa ma mut in alt oras ca sa ii omor si acolo mai am o familie de exterminat. Tsk.

-Nu cred ca fugind vei rezolva lucrurile.

-Ce faci aici Sato?

-Ti-am auzit gândurile.

-Si?!

-Nu cred ca ai mai vrea sa ma omori după ce afli Aki.

-De unde sti cum îmi spunea Kiora?

-"Daca tu plangi voi plange si eu" chiar nu ma crezi?

-Kiora....?

-In carne si oase.

-Cum? Nu se poate, Kiora e mort, mincinosule!

-Nu plange....

-De ce nu mi-ai spus pana acum idiotule? Sti cat am suferit după moartea ta?

-Mie îmi spui, te-am cautat toata viața mea!

-Dar, dar...cum de nu esti mort, atunci....Am vazut cum ti-ai dat duhul...

In acel moment ma învăluie o plapuma de bucurie, disperare si tristete, sa il pot revedea din nou in carne si oase imbratisandu-ma si incurajandu-ma ma face sa îmi recapat puterile pierdute acum mult timp.

-Nu degeaba ti-am promis ca voi avea grija de tine...

-Dar, cum?

-In acea zi cu 2 ore inainte de nenorocire.

Iarna anului 1865

- Stai cuminte vreau doar niste sânge de al tau...

-*încercări de scăpare se aud lanturile.

-gata....multumesc...insa drumul tau se termina acum cu o tepusa in piept.

....
-Aki vrei ceai?

-sigur! Cu ce il faci?

-Ceai negru de portocale si un ingredient surpriză.

-iubesc surprizele!!

-Sa spunem ca e un element esential pentru a trai.

Prezent

-Deci... Asa am devenit vampiri, adică stiam dar, nu stiam cum de am devenit daca nu am băut sânge de vampir.

-toata viata te-am cautat si insfarsit te-am gasit!

-sti cat am suferit? De ce nu mi-ai spus din prima idiotule!

-pentru ca îmi esti prietena si te iubesc.

-adică ca si prieteni nu?!

-da,sigur!

-Mergem?

-unde? Mai avem ore.

-Acasa nu? Eu nu mai vreau sa merg, ne-am gasit asta contează cel mai mult nu?

-Eu cred ca mai bine rămânem aici, de curand au aparut niste vampiri noi in oras si te cauta pe tine in scoala sub pretextul ca sunt elevi

-clanul Venus...

Colti SangeriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum