...
-ce dracu vrei akane?!
Ups...e nervoasa clar am trezit-o din somn. Mei e genul de vampir clasic care prefera sa doarmă intr-un costiug in locul unui pat pufos, ochi căprui par castaniu si o piele alba ca laptele, nimic ciudat pana acum, ei bine....cand ii este foame părul devine alb buzele i se fac vinetii iar chiar el e nu întârzie sa apara. Ca vampir, are si ea o scara vampirul demon...mda pai se transforma dupa descrierile de mai sus, se enerveaza repede si bea din victima pana ii rupe capul.
-te-am trezit nu-i asa....?
- daca m-ai trezit pentru ami pune intrebarea asta stupida , e clar ca ai inebunit, ia zi vrei niste sange nu?
-ti-am mai spus ca nu vreau sange si te-am sunat sa le spui profesorilor ca lipsim 2 saptamani de la şcoala...eu si kiora.
-uuu....nu credeam ca o sa săriţi deja 3 etape pana la seara magica!
- mai taci! Kiora a fost rănit, o sa iti povestesc altădată.
-bine....sarumana!
-cui ii spui tu săru.....
Mi-a inchis in nas beţivă asta..uff ma duc sa vad ce face kiora.
-ce...unde ai disparut?!
Nu era acolo, ce ma fac...unde a plecat daca i se intampla ceva?! Fara sa imi dau seama începusem sa fac ca o descreierata, strigand-ul cat de tare puteam.
- calmeaza-te nu e ca si cum as muri...a da, imi datorezi niste explicaţii domnisorica.
-Bagate in pat, iti voi face un ceai si apoi un film.... poate...
-nu ma duce cu zaharelul! Stiu ca ascunzi ceva nu sunt atat de prost akane, te cunosc!
-off....se pare ca va trebui sa iti explic deja.
-cam da...
-pai..stii cand iti spuneam ca sunt un vampir neexistent?
-aha.
-da....m-am cam inselat, defapt sunt un vampir vrăjitor....destul de ciudat pentru ca abia acum mi-au aparut puterile nu de cand am devenit vampir. In pădure imi dădusem seama cand amintirile mele ti-au intrat in cap fara a le controla tu, nu pot, nu stiu sa le controlez te-am rănit kiora! Doar gandindu-ma ca in orice moment s-ar putea sa se intample din nou...ma ingrozeste, trebuie sa stai departe de mine!
-ba nu, nu trebuie, eu trebuie sa iti fiu alaturi orice s-ar intampla,nu contează ce se intampla, mereu iti voi fi aproape!
-dar acum nu poti!
- ba da pot si nu mai plange ca o idioata pentru nimicuri, sunt bărbat nu mama! Nu stiu ce sa fac in cazuri de genul asta!
-ha, ha cu adevarat sentimental! Acum te rog, dute in pat si te odihnestete rănile asta trec mai greu decat as fi crezut.
-si..nu te intrebi de ce?
-pai, deocamdată nu, presupun ca a fost un motiv bine întemeiat.
-ok atunci explicatiile pentru altădată!
-da. Exact.
S-a pus in pat, nu vreau sa il presez prea mult, nici pe mine nu vreau sa ma presez, e periculos, vreau doar sa studiez, trebuie sa imi pot controla puterile nu pot misca lucruri prin aer fara rost si nici nu pot distruge mintea unui vampir asa pur di simplu, sunt un vânător de vampiri vampir, ce naiba trebuie sa fiu calculata!
-hmmm...ia sa vedem.... manuirile vampirilor....unde naiba e cartea aia? Aici erai!
Am răsturnat toata camera in cautarea cartii,am auzit ca pot si vindeca fiinţele supranaturale. Deci asta voi incerca sa învăţ prima oara, trebuie sa il vindec pe kiora mai intai de toate.
Aici scrie " pentru a vindeca o fiinţă supranaturala, trebuie sa te concentrezi pe rana eliminand toate gandurile, spunând urmatoarele in minte :exvas noctun dontx sinyxus vastas. Repetând aceasta propoziţie de trei ori.Atentie! Aceata vraja mintala trebuie exersată daca nu va functiona ea poate duce la consecinţe grave.
Cred ca imi voi învinge o tepusa in picior pentru a exersa.-tsk.....sssah!
-ce, ce? aki esti bine?
-da...doar mergi si te odihneste doar exersez
-sa exersezi in ce, omoradute?
-nu....doar m-am lovit, m-am impiedicat de scaun
-uf...bine.
CITEȘTI
Colti Sangerii
VampirosAkane , o fata normala cica....defapt asa cred toti ceilalti insa ea nu e asa de normala cum pare, fiind ceva de care toti se tem, iar asta trebuie sa o tina departe de ochii oamenilor normali. Un prieten pierdut de mult, o face sa omoare toti vampi...