Sanırım bir şeyleri yanlış yaptım. Yüzü niye öyle oldu ki? Ay yoksa beni çirkin mi buldu?
İnanamıyorum şuan karşımda gerçek bir vampir duruyor. Ne yapmam gerekiyor? Öncelikle sakinliğimi korumalıyım. Ondan korkmadığımı düşünmeli.
- Nesin sen?
-Ha? Belli değil mi?
Ahh yine sırıtıyor. Gülüşü biraz korkutucu ama nedense İtalyadan getirilen vampir tablosundakine çok benziyor oldukça... Çekici.
-Vampirsin değil mi? Nasıl bu kadar cesur olabilirsin? Seni öldürebilirim.
-Güldürme beni Kağanım. Elinizdeki kazıklarla mı öldüreceksiniz?
Ahh kızardı. Utandı mı yoksa sinirlendi mi? Ne dedim ki?
Hala sırıtıyor, sinirim bozuldu zaten o gözleri oldukça korkutucu.
-Seni öldürmem için kazıklara bile ihtiyacım yok. Endişelenmeyesin.
-Merak ettim Kağanım beni nasıl öldüreceksiniz? Ah yoksa boynuma mı sarılacaksınız? Yapmayınn utanırım ben.
-Sen!?
Avv nasıl da kızarıyor! Türkler hep böyle tatlı mıydı acaba?
-Her neyse benden korkma lütfen sadece yalnız bir vampirim ve arkadaş arıyorum.
-Git başka ülkede arkadaş ara vatandaşlarıma bulaşma.
-Vatandaşlarınla arkadaş olmak istediğimi kim söyledi? Ben sizinle arkadaş olmak istiyorum Kağanım.
Ne diyeceğimi bilmiyorum aklım karışık ne yapmam gerek bir canavarın arkadaşlığını kabul etmeli miyim? Ama bu şekilde önyargılı olmam da doğru değil gibi hem ya arkadaşlığını kabul etmedim diye halkıma zarar verirse.
-Tek şartla arkadaşın olurum o da daima gözümün önünde olucaksın.
-Nee? Ama ben gündüzleri çıkamam ki daha o kadar evrimleşmedik.
-Tamam o zaman gündüzleri saraydan çıkmayacaksın, geceleri ise odamda kalacaksın. Seni saray görevlisi olarak atarım kimse anlamaz.
-Vay... Bir Kağandan da bu beklenirdi. Beni etkilemek için çaba sarf etmenize bile gerek kalmıyor.
-Şimdi odada istediğini yap ama beni rahatsız etme.
-Anlaşıldı Kağanım!
Padişah masasına oturup devlet işlerine dalarken vampirimiz de oda keşfindeydi. Epey değerli ve ilgi çekici şey vardı. İşlemeli duvarlar, resimli tavan. Ahşah işlemeli yatak kenarları, parlak ve yumuşak olduğu belli olan yatak. Vampir yeni uykusundan uyanmasına rağmen yine de rahatlığı tatmak istiyordu. Yatağa atladığında Padişah kafasını kaldırıp ona baktı o an göz göze geldiler. Vampir sırıtırken Padişah iç çekip gözlerini kaçırdı. Sanırım bu bir onaylamaydı. En azından vampir öyle algıladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Osmanlı'da Bir Vampir
Vampire-Bir kaç yüzyıllık uykumdan uyandım ve görüyorum ki Türkler görmeyeli baya değişmiş... -Ne!? -Oğlancılık falan hiç yoktu sizde diyorum :)