Yatakta Güçsüz

62 5 1
                                    


Ivan, Mustafa'nın vücuduna izler bırakırken Mustafa da Ivan'nın üstünü çıkardı. İkiside fena halde dikleşmişlerdi.

-Mustafa'm izin ver

Mustafa oturduğu kucaktan hafif kalktı. Ivan, Mustafa'nın altındakileri çıkardı ve yere attı.

-Ivan sen de

Ivan kendi altını da tamamen çıkardı. Artık ikiside tamamen çıplaktı. Tenleri tamamen birbirine değiyordu.

-Vücudun, çok soğuk

-Çünkü vampirim?

-Oranda mı soğuk?

-Bilmem, bak soğuk mu

Mustafa zaten utançtan sımsıcak olmuştu. Ivan'nın dedikleriyle daha da ısındı, özellikle yüzü.

-Sen de ateş gibisin. Çok hoşuma gidiyor...

Ivan, Mustafa'yı sırt üstü yatırdı. Mustafa'nın penisini eline alıp okşadı. Mustafa'nın hafif inlemeleri odada dağılıyordu. Daha da büyüyen penisi ağzına aldı gelgit yaparak altındakinin daha çok inlemesini sağladı.

-Ah Ivan, geliyorum!

Ivan penisi ağzından çıkardı ve son kez okşadı, o an altındaki adam derince inleyerek boşaldı. Bu sefer deliğe yöneldi. Yavaşça okşadı ve bir parmağını deliğe sokmaya başladı.

-Acıyor...

-Sabret birazdan iyi olacaksın

Mustafa sessiz kaldı. Ivan ilk parmağı içerisine iyice yerleştirdikten sonra ikincisini soktu. Altındaki büyük bir inleme bıraktı, acı çekiyormuş gibiydi ama direnmeye çalışıyordu. Ivan iki parmağı içeride döndürerek deliği genişletmeye çalıştı.

-Mustafa'm bana bak

Mustafa kollarıyla yüzünü kapatıyordu ama ağladığı belliydi.

-Sorun değil, istemiyorsan duralım.

-Hayır, öyle değil. İstiyorum ama... Çok acıyor...

-Anladım o zaman başka şekilde yapalım, canının acımaycağı şekilde.

Mustafa kollarını yüzünden çekti. Şuan sadece Ivan'a odaklanmış onu izliyordu.

-Bacaklarını birleştir, aferinn

Mustafa'nın bacaklarının arasına penisini koydu ve gelgit yapmaya başladı. Birbirine sürten penisler ikisini daha çok tahrik ediyordu. Odada ikisinin de inlemeleri duyuluyordu. İkiside artık sınırına dayandığında derince inleyip boşaldılar.

Ivan hemen Mustafa'nın yanına uzandı.

-Çok güzelsin Mustafa'm

-Sen de Ivan ve özür dilerim

-Ne için?

-Oyunbozanlık yaptığım için...

-Haha özür dilenecek bir şey yok. Sen ne istiyorsan onu yapacağım çünkü önemli olan sensin. Kötü hissetmeni, canının yanmasını ve bu yüzden ağlamanı istemiyorum.

-Teşekkür ederim Ivan, daha önce hiç bu kadar sınırda ve özgür hissetmemiştim.

Ivan dudaklarına uzanıp Mustafa'yı öptü. Bu kadar konuşma yeterli.

...


Smut yazmada pek iyi değilim bu yüzden çiftimizi ağırdan alıcaz.

Osmanlı'da Bir VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin