1.BÖLÜM | ACI

27 11 10
                                    

Gerilir Zorlu Bir Yay
Oku Fırlatmak İçin.

Gece Gökte Doğar Ay,
Yükselip Batmak İçin.

Mecnun İnler, Kanını
Leyla'ya Katmak İçin.

Cilve Yapar Sevgili,
Gönül Kanatmak İçin.

Şair Neden Gam Çeker?
Şiir Yaratmak İçin.

Dağda Ne İçin bağırılır?
Feleğe Çatmak İçin.

Açılır Tatlı Güller,
Arılar Tatmak İçin.

Tanrı Kızlar Yaratmış,
Erlere Satmak İçin.

İnsan Büyür Beşikte,
Mezarda Yatmak İçin.

Ve..

Kahramanlar Can Verir,
Yurdu Yaşatmak İçin.

Hüseyin Nihal Atsız

........................................................................

08/12/2019
Türkiye Cumhuriyeti, Kars

Sniperımı daha sıkı kavradım. Gökyüzüne değdi gözlerim. Tekrar ant içtim bu vatan toprağını canım pasına koruyacağıma.

Silahımın dürbününü ayarladım. Hedefime doğrulttum namluyu acımasızca, merhametsizce.

Yüzbaşının ellerini izledi gözlerim. İşaret verilmişti, atış izni vardı.

Bir şiir mırıldandı dudaklarım. Kahramanlara yazılan bir şiirdi bu şiir. Atsız'ın şiiriydi.

Gerilir zorlu bir yay,
Oku fırlatmak için.

Silah tutmaktan nasır tutmuş ellerim bir kişinin canını daha aldı. Günde onlarca can alıyorum. Ama ben katil değilim. Aksine bir kahraman da değilim.

Ben hiç kimseyim.

Ben 45 saniye bir habere konu olamayacak kadar önemsiz, vatanı kurtaracak kadar önemliyim.

Ben Özel Kuvvet Komutanlığından bir Üsteğmenim.

Ben Üsteğmen İdil Tunç. Vatanı içi hayatını adamış bir bordo bereliyim.

"Afur sakın yerinden ayrılma! Ne olursa olsun, görevin bizi kurtarmak değil! Görevden şaşma! Tekrar ediyorum, görevden şaşma!"

Bir şey olmuştu.

Gözlerim boş dağ arazisini taradı. Sayıları arttıkça artıyordu. Ben ise hâla hiç kimsenin görüş açısında değildim.

Biz yedi kişiydik. Ama onların sayısı elliyi çoktan geçmişti.

Mermilerim azaldıkça azaldı. Defalarca kez şarjör değiştirdim.

BU SEVDA KALBE ZARARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin