kapak ve karakter tasarımı için Alp3r3nn e teşekkürler
A-a-abi" diye kekeledim . Bu benim ilk sözlerimdi . Büyük olan abim 12 küçük abim ise 8 yaşındaydı. Bense 8 aylık bir bebektim . Bunlar benim ilk sözlerimdi. Abilerim koşarak yanıma geldi. Büyük abim sevinçle " sen ilayda'ya göz kulak ol ben annem ve babama haber vereceğim" dedi küçük abime. Küçük abim ile tek kaldım. Abimin gelmesini beklerken bir adam geldi ve "abine veda et" dedi.
Korkuyla uyandım. Pahalı mor ışık yayan siyah dijital saate baktım. Saatin 08.47 olduğunu gördüm. Beyaz duvara montelenmiş raflardaki kitaplarıma baktım - hepsi kurt adam ve vampir kitaplarından oluşuyordu -
Rafların etrafında kitaplardan çıkan posterleri asmıştım. Sonra gözüm yerdeki büyük üstünde renkli yapboz parçalarının işlendiği halıya takıldı. Gardrobumdan Lila bir t-shirt ve siyah pantolon aldım ve odamdaki banyonun yolunu tuttum.15-20 dakika sonra odamdan çıktım. "Günaydın asya" bir anda irkildim. Sağıma döndüğümde siyah uzun saçı açık kahve rengi gözü ve güler yüzlü 23 yaşında bir kızla karşılaştım. Bu benim ablam gibi sevdiğim bakıcımdı. "Günaydın Belinay" diye karşılık verdim. Mutfağa gidip bir şeyler atıştırdım. Sonrada 2 katlı lüks villanın bahçesine çıktım.
Rüyamdaki o çocukların bana neden İlayda dediğini, kim olduklarını ve rüyanın sonunda ne olduğunu düşünürken Belinay yanıma geldi. Elinde pembe kırmızı kurdeleli bir kutu vardı. Kutuyu bana uzatıp "bunu baban sana vermemi istedi" dedi. Kutuyu elinden alırken "keşke bu hediyeyi bana o verseydi" diye mırıldandım. "Biliyorsun işleri çok yoğun ama merak etme yarın ailenin izin günü" diyerek beni neşelendirmeye çalıştı. Ailem aynı işte çalışıyordu ve son 6-7 aydır çok yoğun oldukları için sabah 6 gibi evden çıkıp akşam 8 gibi anca işten çıkıyorlardı ve gelmeleri 1 saati buluyordu. Ve Belinay bana zorla 8 yatmamı söylüyordu. Belinay' a annemi arayabilip arayamayacağımı sordum. Telefonunu bana vedi.
-alo anne
+efendim canım
Arkadan çığlık sesi geldi.
- ne oluyor anne! Birine bir şey mi oldu.
+Ah merak etme sadece stajerin üstüne sıcak kahve döküldü.
-şey hani kedi alalım mı diye sormuştum ya sende şu an olmaz demiştin peki şimdi olur mu?
+Tamam bitane de benim için al bay bay
Bir anda yüzüme kapattı. Biraz garip. Belinay' a dönüp "annem izin verdi" dedim heyecanla. Evimize yakın bir barınak vardı ve hemen yanında da bir veteriner. Ama önce hediyeyi açtım içinden 20 cm uzunluğunda oyuncak bir Kurt çıktı. "Hadi sen hazırlan bende annenin kartını alayım" diye cıvıldadı Belinay. Annem Belinay çok güveniyordu çünkü Belinay onun elinde büyümüş sayılırdı kendisi 5 yaşındayken annem ona zarar veren babasından kurtarmış. Ben doğduğumdaysa 11 yaşındaymış. En azından annem bana böyle anlattı. Odama çıktım ve siyah renkli üstünde yıldızların ve tam ortada ayın deseni olan çantama oyuncak kurt peluşumu koydum. Bahçeden çıktık çıktığımız gibi sarı beyaz tüylü tek gözü yeşil diğer gözü kör olan 5 aylık olduğunu tahmin ettiğim bir kedi topallaya topallaya yanımıza geldi. Hem kedi çok tatlı olduğu hemde biraz acıdığım için bu kediyi sahiplenmek istediğimi söyledim belinay' a. Annem içinse grili beyazlı Yine 5 aylık bir kedi seçim. Kedilere aşılarını yaptırıp çip taktırdık. Belinay aşının ve kediler için aldığı mamaların parasını öderken annemin kedisi elimden kaçtı. Kedinin peşinden gittim. Kediyle dar sokaklardan geçtik. En son bir çıkmaz sokağa vardık. Belinay parayı ödemiş yanımıza geliyordu. Arkasında bir süliyet fark ettim. " Belinay dikkat et!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diş ve Pençe
WerewolfLuna: merak etme o sadece sana dövüşmeyi öğreticek güvendesin Asya: peki o güvende mi?