12.

37 8 1
                                    

22 sierpnia

Pamiętniczku!

Odkąd wróciliśmy z wakacji czuję się wspaniale. Czuję się taki wolny i szczęśliwy. Naprawdę, to były najlepsze wakacje w moim życiu. Na tych wakacjach słuchaliśmy dużo piosenek the neighbourhood przez co żyje w mojej the neighbourhood erze. Przysięgam, wszyscy się śmieją, że to już obsesja. Ale co ja poradzę, że zakochałem się w ich piosenkach? No nic.

Szczególnie uwielbiam "fallen star", bo razem z Jisungiem słuchaliśmy jej na okrągło. Dosłownie, to była piosenka, którą co chwilę mieliśmy w zapętleniu i nam się ani na chwilę nie znudziła.

A co do Jisunga, ostatnio zachowuje się jakoś dziwnie. Troszkę się zdystansował, coś przede mną ukrywa i ogólnie jest jakoś tak... inaczej? Jest tak, jakby stresował się ze mną przebywać. Tylko dlaczego? Czy zrobiłem coś złego? A może... on mnie już po prostu nie kocha? Nie, Felix przestań tak myśleć. Cóż, mam nadzieję, że wszystko się szybko wyjaśni i będzie jak dawniej.

~Lix

----------
ayoooo witam w kolejnej części! chce tylko napisać tutaj, że jeszcze 3 rozdziały i koniec. Może wstawię jeszcze dzisiaj postacie do nowego fanfika? co prawda, rozdziały pewnie pojawią się na początku lipca ale zawsze mogę to wstawić jako zapowiedź. Dajcie znać, co o tym myślicie!

Jedzcie dobrze, pijcie dużo wody i dbajcie o siebie!

lov u<3

his diary his lifeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz