Lay tüm ders boyunca sehun'un söylediklerini düşünüp durdu. Sehun ondan hoşlanıyordu ama suho'yla biz çıkıyoruz yani sahtede olsa onu ilk gördüğümden beri seviyorum.
"Lay uyudun mu?" Suho fısıldayarak sordu.
"Az sonra uyumuş olurum niye sordun?"
"Ş-şeyy sehun sana ne söyledi?"
"Neden? Ondan hoşlanıyor musun?"
"NEE!" Suho çok fazla bağırmıştı tüm sınıf ona bakıyordu öğretmende dahil.
"Biyanee hocam" Suho üzgün surat ifadesiyle söylediği için öğretmen onu affetmişti.
"Bak senin yüzüne oldu bişeye de doğru cevap versen olmaz mı?"
"Ne dedim ki ben sadece ondan hoşlanıyor mus-"
"Evet hoşlanıyorum" Lay sıradan kafasını kaldırarak suho'nun gözünün içine baktı.
"Neden benle çıkıyorsun o zaman, ben oyuncak mıyım?"
"Senle öylesine çıkıyorduk unuttun mu?"
"Hafızam kötüdür!.." Lay sinirle sırayı ittirip,çantasını toplayıp sınıfın kapısını sert bir şekilde kapatarak sınıftan ayrılmıştı.
"Neden böyle yaptı ki şimdi. Sinir çocuk!" Suho umursamaz şekilde söyledi. Aradan bir kaç gün geçti lay okula gelmiyordu devamsızlığı 7 gün olmuştu herhalde ona neden gelmiyorsun, neden böyle yapıyorsun dicektim demem lazımdı ama evinin adresini bilmiyordum.
*************
Bugün cuma lay yine ortaklıklarda yok o gelmeyince kendimi rahatsız hissediyordum. Sehun arada sırada gülümseyerek selam veriyordu. Hiç birşey anlamamıştım ama haftasonunu sehun'la geçirmek istiyordum.