Arkamı döndüğümde sehun bana bakıyordu.
"Sehun ne işin var burda?"
"Sigara içiyorum. Sen?"
"Ne? Sigara mı içiyorsun? Annene söz vermiştin sehun"
"Sözler gelip geçicidir herkese söz veririm."
"O senin annen seni büyüttü, doyurdu, belki senin için acılar çekti hatta g-"
"O benim annem senin değil o yüzden öğretmen gibi konuşmayı kes!"
"Boşver çık önümden tuvalete girmem lazım."
"Demek bu yüzden burdasın. Bizim katta tuvalet yok mu yoksa beni görmek için mi geldin?"
"Ne sen-" Arkadan hafif yankılanan ses suho'nun ve sehun'un arkaya dönmesine sebep olmuştu.
"Sevgilimle flört etmeye geldik sorun ne?" Lay suho'ya yaklaşarak söyledi.
"Hiç birşey" Sehun lay'e yaklaşarak kulağına birşeyler fısıldadı. Lay anlamamış gibi bakıyordu. Sehun lay'e anlamlı bakışlar attı ve tuvaletten çıktı. Suho lay'e baktı ve merakla sordu.
"Ne dedi? Sehun ne dedi?"
"Bilmiyorum artık girecek misin tuvalete"
"Aa- Evet bekle beni hemen çıkıcam sakın gitme bak"
"Anladım git işe artık" Suho koşarak tuvaletlerden birine girdi ve lay'in aklı hala sehun'un kulağına söylediği şeydi.
***FLASHBACK***
Sehun lay'e yaklaştı ve kulağına şunları söyledi.
"Ben senden korkmuyorum suho benim onu seviyorum o yüzden yakın zamanda ayrılıcaksınız SUHO BENİM!"