İlk Tanışma

881 22 1
                                    

Yine yeni bir gün saat 7'de alarmın sesi kulaklarımda çınladı kalkmak istemedim ama  annem zorla kaldırdı banyayo gittim ve zaman geçsin diye banyado dolandım okula gitmek istemiyordum her gün her gün haftasonlarım kursla geçiyor bıktım artık okula 8'de gidiyorum ama niye 7'de uyanıyorum hala anlamış değilim. Sıcak bir duş alıp banyadon çıktım bugün arkadaşım sehun'un doğum günüydü o yüzden farklı giyinmek istiyordum. İlk önce gardolabımı açtım ve siyah çapraz atletimi giydim ve üstüne buz mavisi gömleğimi altıma calvin klein boxerimi son olarakda kırmızı dar ve deri pantolonumu giydim şimdi anneme çaktırmadan çıkmam lazımdı yoksa okul kıyafetlerimi giyip ağzımı yemek tıkıcaktı. 

Odamın kapısını yavaşca açtım merdivenlere doğru yürüdüm bir adım iki adım üç ad- ''ANNE!''annem beni görmüştü tam kaçıcakken omzumdan tutup aşşağı indirdi ''Bu halin ne suho''Anne aslında bugün sehunun doğum günü o yüzden''Sehun kim?''Arkadaşım işte anne!''Hoşlanıyor musun?''Anne ne dediğini-''annesi suhonun lafını keserek ''Bir ara eve davet et ve sadece bugünlük böyle gitmene izin veriyorum mutfağa gel bişeyler ye çabuk''Annem çok hızlı söyleyip mutfağa gitmişti tek yaptığım arkasından bağırmaktı hoşlanmak mı? Kim? Ben mi? ahaha ama yakışıklı kabul etmeliyim.''Suho oğlum gelmiyor musun? Sehunun yanına geç kalıcaksın''Anneeee!!''

Sonunda evden çıkabilmiştim ve geç kalıyodum saat 7.45 birde otobüs beklicem of şimd neden 7'de uyandığımı anlıyorum. 9dk sonra otobüs gelmişti tam adımımı atıcaktım arkadan koşarak birisi çarptı ve önüne bak diye bağırdı hem suçlu hem güçlü şimdi görürsün sen otobüse bindim arkalara doğru ilerledim içeri savaş alanı gibiydi. İşte o çuçuk dövmelerinden tanıdım ''Ya buraya bak bi''çoçuğun bakışları o kadar sertdiki az kalsın afallıcaktım.''Ne var?''Demin bana çarptın ve bağırdın''Eee ne olmuş?''NEE! ne olmuş mu? sençarptın özür dilemedin ve ne olmuş diyosun''Gerektiğinden fazla bağırmıştım birkaç kişi bize bakmıştı.''Ne istiyorsun o zaman benden''Aishh özür dile!''İstemiyorum''Buraya b-''İşte şimdi afallamıştım otobüs ani fren yapmıştı ve şuan sarılıyoduk birbirimize hemen kendimi geri çektim yanaklarımın hafiften kızardığını hissedebiliyordum.Otobüsdeki salak çoçuklar ''OoooooO yakıştınız''diye bağırıyorlardı.Hafiften gülümsedim ve o dövmeli çoçuk bana bakıyordu hemen yüzümden gülümsememi sildim.Durağı kaçırdım okul durağını aishh cidden butona basıp aşşağı indim ve koşmaya başladım saat tam 8'di kapıların kapanmasına yakın buda ne böyle dövmeli çoçuk arkamdan koşuyordu beni niye takip ediyordu ki aslında biraz korkmuştum okulun kapısı kapanmamıştı.İçimden oh çekerek içeri adım atıcaktım ve o salak dövmeli çoçuk yine bana çarptı.''Bu kaç oluyor ya buraya bak buraya!''Beni hiç umarsamadan koşmaya devam etti bende arkasından koştum.

R sınıfının önünde durdu ve bana gülüp içeriye geçti bi dakka burası benim sınıfım hemen içeriye girip en arka cam kenarına oturdum.Yanımda kimse yoktu ve sehuna buraya gel diye işaret yaptım sehun gülerek geliyordu ama biri sandalyeyi çekip oturdu tahmin edin bakalım kim DÖVMELİ SALAK ÇOCUKKK! gerçekten sabrımı taşırıyordu artık.''KAlk arkadaşım oturcak''İstemiyorum''Ya yetti artık'' Tam elimi kaldırdım vurcakken sehun tuttu.''Önemli değil suho ben önüne geçiyim''*Göz kırpar*''İyi tamam o zaman sehun''Aah suho niye okul üniformanı giymedin''Okul çıkışı bi yere gidicemde*çaktırmadan gülümser*''Yakışmış''Ne sa-saol''Dövmeli çoçuk nakil gelmiş galiba çünkü 1.dönem yoktu.

Ders başlayalı yarım saat olmuştu ama gözlerim kapanıyordu bu ne biçim ders kimya diye ders mi olur adından belli zaten Kim-ya ahahahahhha kendi kendime sırıtırken hoca bana bakıp gözleriyle uyardı.Dövmeli çoçukdan bahsetmicem demiştim ama adını söylemezsem içimde kalır Lay lay cips lay hahahaaah.Lay bana baktı ve ''Çok sesli'' dedi.''Farketmemişim''Adımla dalga geçmek hoş mu?''Biraz''Özür dile!''İstemiyorum.Bu diyalogu bi yerden hatırlıyorum ''Ya sen''Gördün mü? Bak sende özür dilemiyorsun ben neden özür diliyim.''Kendini beğenmiş''NE!''Pislik''YA sen''Lay bence adın dalga geçilmelik noldu sorun mu var?''Özür dilerim''N-ne''Özür diledim ne var''Şe-şey bend-'Lafımı keserek bana sırtını döndü ve uyuma poziyonuna geçti. Özür dilemesi hoştu ama yinede kabaydı acaba bende mi özür dilesem sonra dilerim borcum olsun.*gülümser*

Sonunda kimya dersinden kurtulmuştum bide 40dk olsa blok dersti.Çantamı alıp çatıya çıktım sehuna doğum günü süprizi hazırlıcaktım biraz rüzgar vardı ama hava iyiydi bence.Yemek kaplarını çıkartıp tek tek dizdim doğum günü pastasını açmadan bi kenara sakladım herşey bittikten sonra sehunu çağırmaya gittim ama sınıfta yoktu bahçedede yoktu tuvalettede yoktu nerdesin sehun heryeri dolaştıktan sonra kütüphaneye girdim sehun burda napsın ki ama bi dakka o sehun mu? yanına koşarak gittim ve salak gibi afalladım sehun arkası dönük bir kızla öpüşüyordu.''Suh-suho ne yapıyorsun burda''Hiç sadece sana selem veriyim dedim ama meşgulsün sonra konuşalım bence''Bekl-''Sehunu dinlemeden ayrıldım ordan yanağımdan süzülen yaşlar niçindi onu sevmiyordum ki sadece arkadaş arkadaş çatı katına çıkana kadar sessizce ağladım ve artık çatı katındayım kimsenin duymadığı çatı katı sesli sesli ağlamaya başladım ve aniden kafama biri dokundu.

Koş (SuLay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin