Part-9(Zawgyi)

9.9K 332 13
                                    

"မင္း ဘယ္အခ်ိန္ အားမလဲ မုဏ္း"

"က်မ မအားဘူး ကို၊ အခုေတာင္ Shootingမွာ"

"စကားခဏေျပာလို႔ ရတယ္မလား"

"Shootingက ခုပဲ စေတာ့မွာ၊ အခုေတာင္ ကို ဖုန္းေခၚထားတာေတြ႕လို႔ ျပန္ေခၚလိုက္တာ"

"မင္း စြမ္းထက္ညီညီကို ျပႆနာ သြားရွာတဲ့ကိစၥနဲ႕ ပတ္သက္ၿပီး ေျပာခ်င္တာ၊ မင္း ဘယ္ခ်ိန္အားမလဲ တစ္ခ်က္ေျပာေပး"

"ဪ....ရွင့္ကို တိုင္လိုက္ၿပီ ထင္တယ္"

"အခုလိုေတြ လုပ္ေနတာ မင္းစတိုင္ မဟုတ္ပါဘူး၊ ကိုယ္နဲ႕သူ ေတြ႕ျဖစ္ၾကတာလည္း မဟုတ္ဘူး၊ ေနာက္ သူ႕ကို ျပႆနာ သြားရွာတာမ်ိဳး မလုပ္နဲ႕ မုဏ္း"

"က်မ သူ႕ကို ေခၚေတြ႕တာက က်မနဲ႕ရွင္ ျပတ္ျပတ္သားသား မျဖစ္ေသးခင္ ေရွ႕ဆက္မတိုးၾကဖို႔ပဲ ေျပာလိုက္တာပါ"

"မင္းဆုံးျဖတ္ခ်က္ကို ကိုယ္ ေလးစားေပးခဲ့သလိုမ်ိဳးပဲ ကိုယ့္ဆုံးျဖတ္ခ်က္ကိုလည္း မင္းဘက္က ေလးစားေပးပါ"

"က်မ ရွင့္ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ကို ေလးစားေပးမွာပါ ကိုဦးသာ၊ ညီ့ေၾကာင့္ က်မနဲ႕ ျပတ္ျပတ္သားသား ျဖစ္ခ်င္တာလို႔ ဝန္ခံရင္ေပါ့"

"ကိုယ္တို႔ ဆက္ဆံေရးက သူနဲ႕ ဆိုင္လို႔လား၊ ကိုယ္ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ မခ်ခင္အထိ မင္းအေပၚ ေလးစားေပးခဲ့တယ္ မုဏ္း၊ ကိုယ္ စင္ကာပူကို လိုက္လာေပးတာ အန္တီကိုယ္တိုင္ ေတာင္းဆိုလို႔ဆိုတာ မင္းသိပါတယ္၊ မင္း ကိုယ့္ကို စင္ကာပူအထိ ဆြဲထုတ္သြားတာ ဘာေၾကာင့္လဲ ကိုယ္ မေမးဘူး၊ အဲကတည္းက ကိုယ့္ဆုံးျဖတ္ခ်က္ကို ျပန္ျပင္ဖို႔ အစီအစဥ္မရွိခဲ့လို႔ပဲ"

"ညီ့ေၾကာင့္ ရွင္ ျပတ္ျပတ္သားသား ဆုံးျဖတ္ရဲတာပါ၊ ဟုတ္တယ္မလား"

"အဲဒီလို ဆိုရင္ေတာင္ ကိုယ့္မွာ ဆုံးျဖတ္ပိုင္ခြင့္ ရွိခဲ့တယ္၊ ကိုယ္ စကားကို အက်အန ေကာက္ေျပာရတာမ်ိဳး မႀကိဳက္ဘူး မုဏ္း၊ ကိုယ့္ကိုမ်က္ႏွာထပ္ပ်က္ရေအာင္ မလုပ္ဖို႔ ေတာင္းဆိုတယ္"

"စိတ္ခ်ပါ၊ က်မ ရွင့္ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ကို လက္ခံေပးမယ္၊ ရွင္ အခုလို ျပတ္ျပတ္သားသား ဆုံးျဖတ္နိုင္ခဲ့တဲ့ အတြက္လည္း ဂုဏ္ျပဳပါတယ္"

BromanceWhere stories live. Discover now