2🚘

52 4 0
                                    

Pov Stella

Αντε να φευγουμε σιγα σιγα εχουμε και ενα ματσ να δουμ ... (ναι εχω κολλημα με την μπαλα)εννοουσα να κοιμηθουμε γιατι εχουμε και σχολειο αυριο.

Κατσε αγαπη μου να περιμεμουμε και την μαμα της Μαριας αφου αυτη θα μας παει σπιτι ειπε η μαμα μου.

ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ ελα ρε μαμα αφου ξερεις δε το μπορω το σκατο.

Το ξερω αγαπη μου ομως το αμαξι του μπαμπα ειναι στο συνεργειο.

Τι τραβαω η γυναικα

Η μαμα μου γελασε και φυγαμε ολοι μαζι για το αυτοκινητο

Εγω θα κατσω μπροστα μου λεει με την απαισια τσιριχτη φωνη της η Μαρια

Στα αρχιδ... εε δε με νοιαζει

Ολο ξεχναω οτι παει ακομα δημοτικο και οταν το θυμαμαι προσπαθω να συγκρατιεμαι μπροστα της και να μην βριζω αλλα και αυτη δεν βοηθαει με την συμπεριφορα της. Τελος παντων εκατσε μπροστα και εγω αναμεσα στους γονεις μου. Που ακουστηκε πρωτη λυκειου γομαρα να καθεται αναμεσα στους γονεις της; Οχι πειτε μου που; Αυτα τραβας αν μπλεκεις με σκατακια εκτης δημοτικου που εχουν και γκομενο. Και τι κανουν καν τοσο μικρα δε  θελω να σκευτομαι. Ωρες ωρες πιστευω πως η Γιωτα εχει δικιο που λεει να περιμενουμε μεχρι τα 18 γιατι αλλιως ιδου τα αποτελεσματα.

Ενα μηνυμα με εκανε να βγω απο τις σκεψεις μου. Ηταν ειδοποιηση απο το τικ τοκ οποτε φανταστικα οτι θα ηταν η Χριστινα που συνηθιζει να μου στελνει καθε μερα κατι που σημερα δεν ειχε κανει. Βεβαια σκεφτομουν οτι θα ηταν αγχωμένη με τους αγώνες και δεν θα είχε όρεξη να στείλει. Ναι γιατί όταν δεν στέλνει για μία ολόκληρη μέρα ανησυχώ. Πριν ανοίξω την ειδοποίηση παρατήρησα το είχα 2% μπαταρία μα 2% . Οχι ρε που**η μου . Καταλαβα οτι εκανα μεγαλη βλακια οταν ειδα το βλεμα του μπαμπα μου . Οταν ειδε οτι τον ειδα σχημάτισε με τα χείλη του την φραση θα τα πουμε στο σπιτι. Παω στοιχημα οτι αν το ελεγε η Μαρια δεν θα το σχολιαζε καν. Τα νευρα μου. Τελικα η θεια μου ειχε powerbank ευτυχως. Πηγα να μπω στο τικ τοκ ομως μου ηρθε μια ειδοποιηση απο το ινσταγκραμ. Ηταν απο την Κατερινα επομενως αφησα το τικ τοκ αμεσως .

Μηνυματα Στελλα-Κατερινα

Ρε μου τα ζητησε                                       
                                    
                                    Ιιιιιι και τα φτιαξατε;

Οχι

    Τι οχι μωρη ηλιθια εσυ δεν μας πρηζεις καθε μερα ΤΟΝ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΟΣ

Ναι αλλα ...

Ναι αλλα τι;

Το τηλεφωνο μου απενεργοποιηται

Ε αϊ γαμ... συγκρατισου λεω
Ο μπαμπας μου ομως δε συγκρατηθηκε

ΣΤΕΛΛΑ ΑΝ ΣΕ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΓΩ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.

Η θεια μου μου λεει συγνωμη που δεν ειχε μπαταρια το powerbank και το περνει .

Εγω συγνωμη θεια ξεφυγα ειπα αναστεναζοντας.

  Γεια σας

2 Κεφαλαιο

Συμβουλη μην δωσετε μεγαλη σημασία στο τσακωμο

Αλλα στα μηνυματα Στελλα-Κατερινα

Ειναι πιο χρησημα για το μελλον 😉


Αν σας αρεσε ⭐️

Αυτα

Καλη απολαυση 💋

High School And Love Where stories live. Discover now