Pov Katerina
Τελικα της πηρα ολες τηλεφωνο δεν αντεξα. Το κουδουνι χτυπησε, σηκωθηκα για να ανοιξω. Ετρεμα και εκλεγα.
Γ. ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ;
Σ. Ρε Γιωτα δεν ειναι ωρα για κυρυγμα τωρα. Το κακο εγινε.
Κ. Πως ηρθατε;
Γ. Μας εφερε ο Τζον
Χ. Γιατι καθεστε στην πορτα;
Γ. Τωρα ηρθαμε και εμεις
Κ. Ελατε
Πηγαμε στο σαλονι. Το τεστ ηταν πανω στο τραπεζακι. Και ηταν θετικο. Το αρπαξε η Στελλα.
Χ. Ρε πες μου οτι μας κανεις πλακα
Κ. Μακαρι να εκανα πλακα
Σ. Απο ποτε εχεις καθυστερηση;
Κ. Μια εβδομαδα
Μετα απο μια μικρη παυση
Κ. Θυμαστε χθες που σας ελεγα οτι ηθελα να κανουμε μια πλακα; Ε αυτη θα ηταν η πλακα. Ειχα καθυστερηση, μας ειχε σπασει και το προφυλακτικο εκεινες τις μερες, θα ηταν η τελεια πλακα. Αλλα δεν ειναι.
Χ. Του το ειπες;
Κ. Οχι
Σ. Στους γονεις σου;
Κ. Πας καλα;
Σ.Πρεπει να παμε σε γυναικολογο το συντομοτερο. Και αυριο αν γινεται.
Γ. Σωστα. Μπορει και να μην εισαι. Πρεπει να το σιγουρεψουμε πριν το μαθουν. Γιατι αν δεν εισαι δεν χρειαζεται να το μαθουν.
Κ. Λοιπον θα παρω τηλεφωνο την νονα μου. Εχει μια φιλη γυναικολογο. Να δουμε αν μπορουμε να παμε εκει.
Με ξαναπιασαν τα κλαματα. Τι θα κανω;
Σ. Σσσσ σωπα σωπα, ο,τι και αν ειναι θα το περασουμε ολοι μαζι ηρεμησε σε παρακαλω.
Με ειχε παρει αγκαλια η Στελλα και η Γιωτα μου εριχνε λιγο νερο στο προσωπο.
Χ. Αυριο τελευταια ωρα φυγουμε για την γιατρο. Δυστυχως δεν ειχε πιο μετα.
Σ. Δεν πειραζει θα παμε.
Τα κοριτσια με εκαναν να ξεχαστω λιγο ομως ειχε ερθει η ωρα να φυγουν. Ηταν η ωρα που φοβομουν πιο πολυ απο ολες. Η ωρα που θα ημουν μονη. Εκανα ενα μπανιο δεν ειδα καν τι ωρα ηταν αλλα επεσα για υπνο. Μαλλον θα ηταν πριν απ'της 9 γιατι αλλιως θα ειχαν ερθει οι γονεις μου. Δεν ηθελα να με δουν σε αυτα τα χαλια χωρις λογω. Ειχα ακομα μια ελπιδα οτι μπορει να μην ημουν. Μετα απο λιγο κοιμηθηκα με τις σκεψεις μου να με συνοδευουν και στα ονειρα.
Γεια σας
Κεφ 42
Η Κατερινα ειναι χαλια
Για να δουμε τι θα γινει τελικα;Καλη απολαυση 💐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
High School And Love
Genç KurguΗ Στελλα , ο Πανος , η Κατερινα , ο Νικος , η Χριστινα και η Γιωτα ειναι μια παρεα και πανε πρωτη λυκειου. Αρχικα κανεις απο αυτους δεν εχει σχεση και οι περισσοτεροι δεν εχουν κανει κατι πανω σε αυτο το κομματι. Για να δουμε τι θα γινει μεχρι το τε...