Pov Stella
Χ. Θα μας πεις τι πλακα θες να κανουμε;
Κ. Χεστω τωρα ηρθε η Στελλιτσα μας
Σ. Σας εχω πει εκατο φορες δεν μαρεσει να με λετε ετσι
Τα αγορια ειχαν παει κυλικειο. Εγω λογω του ατυχηματος ειχα σπασει το ποδι μου και 4 πλευρα γι αυτο επρεπε να μενω οσο πιο πολυ ακινητη γινεται.
Π. Τι της εφερα εγω της Στελλιτσα;
Σ. Δεν παιζει , επιτηδες το κανετε
Π. Τι λεει;
Γ. Τιποτα αστην
Π. Το κρουασαν σου
Σ. Danke
Π. Με εβρισε;
Χ. Μ αρεσει που κανεις και γερμανικα, ευχαριστω σου ειπε.
Π. Καλα μωρε τι βαρας. Ξεχναω
Πολυ μου ειχαν λειψει. Μπορει ολο και καποιος να ερχοταν καθε μερα αλλα ολους μαζι ειχα να τους απο το παρτι.
Λιγες ωρες μετα
Σχολασαμε και μαζι με την βοηθεια τον παιδιων πηγα στο νοσοκομειο για επανεξεταση. Εκει ηταν και ο Βασιλης. Ακομα δεν ειχε παρει εξιτηριο, ειχε τραυματιστει χειροτερα απο εμενα. Μπηκα μονη μου στο δωματιο του.
Ηταν γυρισμενος στο παραθυρο.Σ. Αγαπη μου
Β. Στελλα; Γιατι ηρθες; Επρεπε να κατσεις σπιτι να ξεκουραστεις.
Σ. Πρωτον εδω πηγα σχολειο αυτο θα με πειραξει; Και δευτερον θα ερχομουν ουτως ή αλλως για εξετασεις και για να βγαλω.
Β. Μωρο μου συγνωμη
Σ. Απο την μερα που ξυπνησες απο το κομμα μου ζητας συνεχεια συγνωμη λες και εφτεγες. Ο αλλος επεσε πανω μας εσυ δεν εφτεγες σε τιποτα. Σε παρακαλω σταματα να μου ζητας συγνωμη.
Β. Αν παθαινες κατι θα τρελενομουν
Με εβαλε στην αγκαλια του. Αχ ποσο μου ειχε λειψει αυτη η αγκαλια.
Σ. Εγω τι να πω που το πρωτο πραγμα που ακουσα οταν ξυπνησα ηταν "δεν θα τα καταφερει το αλλο παλικαρι"
Μου φιλησε το κεφαλι, ειχα βουρκωσει.
Β. Σσσσ σωπα , ολα περασαν μικρη μου τωρα θα γινουμε πιο δυνατοι και θα προχωρησουμε ναι;
Σ. Ναι
Τοκ τοκ
Β. Παρακαλω;
Νοσ. Γεια σας , κυρια Αμπραζοπουλου πρεπει να ερθετε μαζι μας για την επανεξεταση.
Σ. Βεβαιος, θα ερθω μετα να σε χαιρετισω μωρο μου
Β. Ενταξει.
Γεια σας
Κεφ 39
Επιτελους μαθαμε τι εγινε και με τον Βασιλη
Καλη απολαυση🪻
YOU ARE READING
High School And Love
Teen FictionΗ Στελλα , ο Πανος , η Κατερινα , ο Νικος , η Χριστινα και η Γιωτα ειναι μια παρεα και πανε πρωτη λυκειου. Αρχικα κανεις απο αυτους δεν εχει σχεση και οι περισσοτεροι δεν εχουν κανει κατι πανω σε αυτο το κομματι. Για να δουμε τι θα γινει μεχρι το τε...