31🔞🍷

15 4 0
                                    

Pov Panos

Ηταν η πρωτη φορα που πηγα σε κλαμπ. Δεν ξερω αν εφταιγε η Αλεξ. Ποιον κοροϊδευω η Αλεξ εφταιγε. Μολις την ειδα μου σηκωθηκε. Νομιζω ξεπερασα τελειως την Χριστινα. Η Αλεξ φορουσε ενα μινι ροζ φορεμα και με ξετρελενανε. Με το ζορι κρατιομουν να μην της ορμισω. Ηταν να ερθουν και οι αλλοι αλλα τελικα κατεληξα μονο με την Αλεξ και την Γιωτα η οποια εφυγε πολυ νωρις. Βεβαια νομιζω σε μια φαση την ειδα να χορευει με εναν ξανθουλη αλλα αποκλειεται να ηταν αυτη, θα ηταν καποια που της εμοιαζε.

Α. Πως περνας πρωτη φορα σε κλαμπ

Π. Τελεια

Α. Στους γονεις σου τι ειπες;

Π. Οτι θα κοιμηθω στον Νικο οποτε μην αγχωνεσε εχουμε ολο το βραδυ δικο μας

Της ειπα καθως της εσφυξα τους γλουτους. Δαγκωσε τα χειλη της . Την γυρισα και την ετριψα πανω μου. Κοντευα να τελειωσω μονο που την ετριβα πανω μου.

Π. Οι γονεις σου λειπουν απο το σπιτι σωστα;

Α. Ναι

Π. Ωραια, θα περασουμε πολυ ωραια

⚠️ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΣΚΗΝΗ⚠️
Πληρωσα τα ποτα μας και φυγαμε σχεδον τρεχοντας. Οταν φατασαμε σπιτι  αρχισαμε να γδυνομαστε χωρις πολλα πολλα. Φιλιομασταν παντου. Θα ηταν η πρωτη μου φορα αλλα ειχα κανει και καποια πραγματακια με την Χριστινα οποτε δεν πηγα τελειως ανηξερος. Πηρε την πρωτοβουλια και κατεβηκε κατω. Οσο τον ειχε μεσα στο στομα της και με κοιτουσε με τρελενε. Της τραβηγα το μαλλι και τον επερνε με τον ρυθμο που ηθελα εγω. Οταν καταλαβα οτι πηγα να τελειωσω τρεβηχτηκα και την εχυσα στο στηθος. Μετα την σηκωσα και την εβαλα να καθετε στον καναπε με ανοιχτα τα ποδια και την εγλυφα. Εβαλα δυο δαχτυλα μεσα της και τσιριξε. Μαλλον δεν το περιμενε. Δεν ανεξε για πολυ και αρχισε να τρεμει πανω στα δαχτυλα μου. Πρεπει να ηταν και το καλυτερο συναισθημα. Ανυπομονουσα να μπω και εγω μεσα της. Να την νιωσω.

Π. Το ξερεις οτι εισαι παρα πολυ ομορφη

Α. Μου το εχεις πει ισα με 1000 φορες σημερα

Π. Και θα στο λεω καθε μερα

Ειπα και της φιλησα τον λαιμο. Επιτελους ηρθε η ωρα να μπω μεσα της. Ευτυχως ολο εβγαινε πολυ φυσικα. Οταν αρχισα να αυξανω ταχυτητα εγαζε μικρους αναστεναγμους μεχρι που βρηκα το κλειδι της. Ε εκει αρχισε να ουλιαζει. Τελειωσαμε μαζι. Ποσο λατρευα που ετρεμε πανω μου.

Π. Πως σου φανικε;

Ρωτησα λαχανιασμενος

Α. Ηταν τελειο

Απαντησε επισης λαχανιασμενη

Π. Ξερεις ηταν .. η πρωτη μου φορα και..

Α. Μου κανεις πλακα; Ησουν τελειος. Δεν το καταλαβα καν.

Την εσφυξα πιο πολυ στην αγκαλια μου μεχρι που μας πηρε ο υπνος στον καναπε. Κατι μου λεει οτι θα περασουμε πολυ ωραια στο μεθαυριανο παρτι την Χριστινας.

Γεια σας

Ο Πανος και η Αλεξ ειχαν σκηνουλα μαζι

Λοιπον αυτο το κεφαλαιο ειναι ενα δωρο για να ευχηθω χρονια πολλα στον Πανο ο οποιος με ειχε πρηξει να του γραψω σουπερ τζουσι σκηνη με την Αλεξ

Το δωρο μου βρε 😁😁

Καλη απολαυση 💖

High School And Love Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora