Pov Stella
Ειμαι σιγουρη οτι κοκκινησα
Β. Αγαπη μου επειδη χτυπησε σε αφηνω
Σ. Ενταξει καλο μαθημα αγαπη μου
Χ. Καποια πεταει στα συννεφα ή μου φενεται;
Κ. Πεταει πεταει
Ειπε κοιταζοντας τον Νικο
Γ. Μαρη δεν λεει για εσενα αμεσως
Π. Λοιπον εγω λεω να σταματησουμε το θαρρος ή αληθεια και να παιξουμε αναπτυρα
Ν. Καλη ιδεα
Γ. Στελλα το κινητο σου
Σ. Αυτο το πραγμα να περνετε παντα το κινητο μου οταν ειναι να παιξουμε αναπτυρα
Παιζαμε, γελαγαμε μεχρι που ηρθε η ωρα να κατεβουμε γιατι ειχαμε φτασει στο Ναυπλιο. Ευτυχως περασαμε πολυ ωραια, ψωνισαμε, φαγαμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ, κοντεβαμε να πλακωθουμε αρα ηταν μια πετυχημενη εκδρομη. Οταν γυρισαμε ημασταν ψωφιμια και καλα καλα δεν μιλουσαμε ο ενας στον αλλον. Την Παρασκευη δεν πηγε κανενας μας σχολειο εκτος απο τον Νικο που αν δεν πηγενε θα εμενε. Ειμαι σιγουρη οτι θα κοιμοταν στο θρανιο ,οπως τις περισσοτερες μερες αλλωστε. Παρολο που ειχε ερθει στα μεσα της χρονιας ειχε καταφερει να περασει το οριο απουσιων. Εγω σηκωθηκα πρωι πρωι (κατα τις 12) γιατι αυριο θα ερχοντουσταν τα κοριτσια για γκερλς ναϊτ σπιτι μου , οποτε ειχα ετοιμασειες. Πηγα στο σουπερ μαρκετ, πηρα πολλα πατατακια,γαριδακια , αναψυκτικα, μπιρες (σους 🤫). Περπει να δω που θα τις κριψω. Να δω την Γιωτα να πινει μπιρα και τι στο κοσμο 😂. Μετα πηγα στο φαρμακειο πηρα μασκες ,κρεμες πατσ. Να δω την Χριστινα με μασκα και πατσ 😂. Ωραια θα περασουμε. Μετα διαλεξα ταινιες και εφτιαξα μια πλεϊλιστ με χαλαρωτικα τραγουδια (τα νταπαντουπικα τα εχουμε ηδη σε πλεϊλιστ 😉). Επρεπε να χαλαρωσουμε γιατι την αλλη εβδομαδα ξεκινουσαμε εξετασεις αλλα μετα ........ μετα θα το καψουμε . Ηδη εχουμε κανονισει πολλα παραγματακια. Φετος θα ειναι απο τα καλυτερα καλοκαιρια γιατι επιτελους πεισαμε τους γονεις της Γιωτας να την αφηνουν να βγαινει μονη της και απο τον Σεπτεμβρη θα ερχεται και στο σχολειο μονη της , δηλαδη μαζι μας αλλα ενταξει. Για τον Πανο ακομα προσπαθουμε. Αληθεια δεν ξερω πως θα καταφερει να βγει αυριο με την Αλεξ. Μαλλον κατι εχουν κανονισει με τον Νικο αλλα δεν εχω ιδεα.
Σαββατο
Το πρωι οπως καθε Σαββατο βγηκα με την Μαρθα αλλα δυστυχως ηταν το τελευταιο Σαββατο που θα την εβλεπα πριν της Πανελληνιες και ηταν πολυ αγχωμενη. Ηταν απο τις λιγες φορες που δεν μπορουσα να την ηρεμησω αλλα την καταλαβαινα απολυτως. Ανυπομονω να τελειωσει να της γνωρισω και τον Βασιλη.
Κ. Αντε μαρη θα μου πεσουν τα χερια
Σ. Κατσε θα σκοτωθω παιδι μου
Σ. Τι εφερες παλι;
Κ. Λιγα σημαντικα πραγματακια
Γ. ΣΤΕΛΛΑΑΑΑ ΑΝΟΙΞΕΕ
Σ. Αλλος περιμενε
Σ. Καλος την αντε πηγαινε μεσα με την Κατερινα
Γ. Η Χριστινα;
Σ. Λες και δεν την ξερεις παντα τελευταια
Κ. Οι γονεις σου τι ωρα θα ερθουν;
Σ. Οταν τους παρω μην ανησυχεις θα μας τα πεις ολα για τον Νικο με ανατριχιαστικες λεπτομεριες επιτελους
Γ. Ελεος
Κ. Τι θα ελεγες εσυ;
Σ. Κουδουνι ερχομαι
Χ. Αντε δεκα ωρες
Σ. Αχου σημερα τι σας επιασε τετοια ανηπομονησια
Βαλαμε ταινια και καναμε μασκες και ξαφνικα .............
Γεια σας
Κεφ 27
Γερλς ναϊτ
Καλη απολαυση 😊
YOU ARE READING
High School And Love
Teen FictionΗ Στελλα , ο Πανος , η Κατερινα , ο Νικος , η Χριστινα και η Γιωτα ειναι μια παρεα και πανε πρωτη λυκειου. Αρχικα κανεις απο αυτους δεν εχει σχεση και οι περισσοτεροι δεν εχουν κανει κατι πανω σε αυτο το κομματι. Για να δουμε τι θα γινει μεχρι το τε...