13🔞🤪

23 5 0
                                    

️⚠️ΠΡΟΣΟΧΗ⚠️

ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΧΕΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΜΕ ΔΙΚΗΣ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ

Pov Nikos

Επιτελους κουδουνι ηρθε. Με το που την ειδα τρελαθηκα. Ηταν μια λαχανιασμενη ,κοκκινησμενη, σεξυ κουκλα που ηθελα εδω και τωρα. Την πηγα στην κουζινα για να μαγειρεψουμε αλλα δεν κρατηθηκα και της ορμιξα. Ημουν ετοιμος να το κανουμε εκεινη την ωρα πανω στο τραπεζι ομως μετα θυμηθικα οτι θα ηταν η πρωτη της φορα και θα επρεπε να ειμαι πιο τροσεκτικος αν και θα ηθελα να την νιωσω 100%. Τελος παντων απομακρινθηκα , καταλαβα οτι ξενερωσε αλλα ηθελα να ειναι ολα τελεια και να θυμαται την πρωτη της φορα με αγαπη και οχι με αηδια οπως οι περισσοτες. Ειχε πολυ ζεστη και δεν εβαλα την μπλουζα μου. Κοιτουσε συνεχεια το σωμα μου και αυτο ηταν η ανταμοιβη μου για τις σκληρες προπονησεις. Αφου τελειωσαμε με το φαγητο και αφου δεν ειχε παρει το βλεμα της απο πανω μου την πλησιασα και της εβγαλα την μπλουζα. Η πονηρη φορουσε φουξια αρα ξερει τον κωδικα των αντρων. Την σηκωσα και την πηγα στο κρεβατι μου, μετα πηγα στο μπανιο εβαλα λιγη (πολλη) κολωνια. Α και εβγαλα τα ρουχα μου (λεπτομεριες). Οταν μπηκα στο δωματιο με κοιτουσε με το στομα ανοιχτο. Φταιω εγω τωρα να ..... οχι οχι θα συγκρατηθω ειναι η πρωτη της φορα κριμα να μπει απο τωρα στα βαθεια. Θα μπω εγω για εκεινη😂. Ορμιξα πανω της, της εβγαλα το σορτς, την φιλουσα στο στομα , στο λαιμο, στο στηθος , στην κοιλια και οταν εφτασα, ξερεται που ,την ειδα για να δω αν ειναι οκ και μου εκανε σημα να συνεχισω. Αρχισε να αναστεναζει και ακομα ουσιαστικα δεν ειχα κανει τιποτα.

Κ. Ννν νομιζω ειμαι εεετοιμη

Ειπε με τρεμαμενει φωνουλα που την εκανε ακομα πιο σεξυ

Ν. Θες να μου βαλεις το προφυλακτικο;
Αν δεν θες πες μου οχι δεν θελω να σε πιεσω.

Κ. Θα προσπαθησω

Μου το εβαλε και μετα καταλαβαινεται την συνεχια. Δεν προλαβα καλα καλα να μπω και αρχισε να τρεμη ολοκληρει. Εβλεπα οτι προσπαθουσε να μιλησει αλλα δεν μπορουσε. Την φιλουσα συνεχεια παντου για να μην ποναει τοσο. Προσπαθησα να κρατηθω αλλα δεν τα καταφερα. Εβαλα αρκετη δυναμη . Μετα απο λιγο αρχισε να τσιριζει μαλλον τελειωνε οπως και εγω.

Κ. Μμωρο μου;

Ειπε λαχανιασμενη

Ν. Ελα αγαπη μου

Κ. Θα ποναω παντα τοσο;

Ν. Οχι σου υποσχομαι οτι την επομενη φορα θα ειναι πολυ καλυτερο. Κοιμησου τωρα γιατι εισαι κουρασμενη.

Κ. Θελω να κοιμηθουμε αγκαλια

Ν. Ελα εδω

Βλακα , ηλιθιε την πονεσες επειδη δεν μπορεις να κρατηθεις, μαλακα

Κ. Μου αρεσε

Ν. Αληθεια;

Κ. Ναι απλα στην αρχη ηταν λιγο περιεργο, μετα ηταν τελειο

Ν. Χαιρομαι που σου αρεσε κοιμησου τωρα ομως ναι;

Ενταξει τελικα δεν ειμαι τοσο μαλακας της αρεσε 🤭

Γεια σας

Κεφ 13

Η Κατερινα και ο Νικος .....
καταλαβατε🤭😂

Θα μου πειτε εγραψες αυτο το κεφαλαιο και δεν θες να γραψεις την λεξη σεξ 😂😂

Απλα ειναι περιεργο 😂

Ελπιζω να σας αρεσε με παιδεψε πολυ❤️❤️

Καλη απολαυση 🔞😍😂

Υ.Γ. Δεν υπαρχει ο κωδικα των αντρων 😂 η τουλαχιστον δεν τον ξερω 😂

High School And Love Where stories live. Discover now