8. Bölüm / 15

250 44 3
                                    

Yorum sınırı:10

Sizce katil kim?

"Size bir soru sorduk." Hoseok boş bakışlarla savcıya bakmaya devam etti. Savcı git gide sinirlenirken ellerini yumruk yaptı. "Yoongi'nin Jimin'den hoşlandığını biliyor muydunuz?" Hoseok çok soğuk bir şekilde cevap verdi.

"Biliyordum."

Jimin'in gözünden flashback:

"Nasıl olmuşum?" Balo kıyafetimi ayarlamaya çalışırken heyecanlıydım. Böyle davetler beni her zaman heyecanlandırırdı. Jungkook ise hemen karşımda kıyafetlerimi yorumlamakla meşguldü. Bana yardımcı olduğu için minnettardım ona.

"Jimin boşver gitmeyelim işte baloya." Jungkook ısrar etti. Onun ısrarına karşı göz devirdim. Balo haberini aldığından beri hep aynı şeyi söylüyordu. "Valla kötü hissediyorum aşkım. Bence gitmemeliyiz. İçimden bir ses gitmemeliyiz diyor." Bu klasik bahaneden başka bir şeye benzemiyordu.

"Gideceğiz." Ona yaklaştım ve dudaklarına bir öpücük bıraktım. Ofladı ve geri yaslanıp kıyafetime yorumda bulundu.

Günümüz:

"Arkadaşınız öldü! Siz yapanı biliyor ve saklıyorsunuz." Taehyung gözlerinden yaşlar akarken bayılacak gibi hissediyordu. "Söyleyin. Sizi koruyacağız. Kimse size bir şey yapamayacak." Taehyung son kalan gücüyle "Bilerek yapmadı." Dedi ve demesiyle birlikte bayıldı.

The End • JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin