ATHENA RUSSO
Lhala jsem. Lhala jsem o všem. Řekla jsem policii, že muž zabil mého otce. Já ne. Řekla jsem jim, že se někdo vplížil do našeho domu, zastřelil ho a odešel.
Skryla jsem zbraň. Vyšla jsem z domu a hodila ji do jezera poblíž mého domu a vrátila jsem se a zavolala policii.
Dave seděl přede mnou na stanici. Byl to policista, ale býval také nejlepším přítelem mého otce.
S lítostí se na mě podíval. „Je mi to moc líto Atheno."
Odvrátila jsem se od něj.
„Atheno?"
Podívala jsem se nahoru. „Promiň?"
„Hej, je v pořádku být naštvaná. Můžeš mi plakat na rameni. Lidé říkají, že je svalnaté a silné, ale ve skutečnosti je opravdu měkké."
Ignorovala jsem ho a přehrávala si tu scénu v hlavě. Přehrávala jsem si ji znovu a znovu. Zabila jsem svého otce.
Po několika minutách ticha jsem se zeptala. „Nechal mi něco? Třeba peníze?"
„Jako dítě jsi byla unesena," vyhrkl.
Počkej co?
Moje tělo se naklonilo dopředu. „Co jsi to právě řekl?" Byla jsem jako dítě unesena? Poškrábal se vzadu na krku. „Že tě tvůj "otec" a tvoje "matka" unesli z tvé skutečné rodiny.
Nevěřícně jsem na něj koukala. Nervozně se díval jinam. „Víš co, Dave. Myslela jsem si, že bys mohl lépe přinášet zprávy, jako je tato, když jsi policista."
„Podívej, jsem nervozní. Jsi nepředvídatelné dítě. Končíš tady každá týden."
Měl pravdu. Vždycky jsem byla na policejní stanici, abych se dostala z domova.
Protočila jsem očima. „Tak kam půjdu? Ke svým prarodičům, o kterých jsem nikdy nevěděla? K mým sestřenicím, které jsem nikdy nepotkala? K rodičům, od kterých jsem byla unesena?"
„No to jsem udělali - počkej, nebudeš plakat nebo tak?"
„Dokonči svou větu," odsekla jsem. Vypadal zaraženě. "Správně...Každopádně jsem našli tvou pravou rodinu, tvůj nejstarší brat tě vyzvedne."
„Proč můj bratr? Proč ne moji rodiče?"
Díval se jinam.
„Jsou mrtví, že?"
Zadržoval smích. „Promiň. Směju se špatným situacím pořád, nemůžu si pomoct."
„Jak ses vůbec dostal k této práci?"
Protočil očima. „Takže, budeš žít se svými bratry-"
„Bratři jako v množném čísle?"
„Propadáš z angličtiny?" ptal se dotčeně. „Ne, jen se ujišťuji, že jsem tě slyšela dobře," bránila jsem se.
„No, máš šest bratrů."
Zaklonila jsem hlavu. „Bože, jednoho dne skočím z útesu. Jen sleduj."
„Ujisti se, že se přetočíš ve vzduchu. Teď žijí v New Yorku. Brzy poletíš jejich soukromým tryskáčem, chtějí tě co nejdříve," odmlčel se, „řekl jsem to špatně. Chtějí tě co nejdříve zpátky jak jen je to možné, protože vás milují a ty bys měla být vděčná, protože jsou bohatí."
„Žádáš mě, abych ti dal peníze?"
Nevinně se usmál. „Možná?H
„Máš své peníze na důchod nebo něco podobného, že? Jsem si jistá, že můžeš počkat."
Vypadal uraženě. „Přijde sociální pracovnice, aby si tě převzala."
Zalapala jsem po dechu. „Máte sociální pracovníky, kteří pracují v šest hodin ráno? Jak jste krutí?"
„Jsou pro děti jako ty."
„Ach to dává smysl."
Opřel se na židli a smutně se na mě podíval.
„Nedívej se na mě tak."
Dave se smutně usmál. „Opravdu mi budeš chybět, děvče, myslím, koho jiného budu nahánět v pouličních závodech, a řeknu ti, že jsi v nich opravdu dobrá."
„Děkuji."
„Jen si tam nedělej problémy s těmi Američany."
„Prostě nechceš, abych tě nahradila, že?"
Podíval se do země a přikývl. „Jo. To taky."
Dveře se otevřely a dovnitř vešla žena a postavila se vedle Davea. „Myslím, že už musím jít," řekl Dave, než se postavil a přitáhl si mě do měkkého objetí. Jeho ruka mě hladila po zátylku. „Nemyslím si, že by tě nějaké dítě mohlo nahradit, víš."
Uchechtla jsem se. „Já to vím. Vrátím se, než se naděješ. Dostanu vás všechny z vašich líných zadků, jen počkej a uvidíš."
Pomalu se odtáhl a prohrábl mi vlasy. „Jsi dost stará na to, abys věděla, že to tvé nové rodině nedělá potíže, není to vůči tobě fér, zvlášť když ty potřebuješ takový typ rodiny. A oni potřebují tebe." Poté odešel.
Sociální pracovnice se na mě usmála. „Ahoj, já jsem Josephine."
ČTEŠ
My Mafia Princess| Český překlad
RomancePatnáctiletá dívka, která v sebeobraně zabila svého "otce" a lhala o tom policii. Myslí si, že nemá žádné další členy rodiny a teď nemá kde bydlet, ale policie jí řekne, že byla unesena ze své skutečné rodiny, když byla malá a má šest starších bratr...