-9 yil once-
Merhabaa ben Asya 14 yaşındayım ve bu yaz tatilinde İtalyaya gideceğiz hayatimdan bahsetmek gerekirse annem ile babam ayri annem Beşiktaş babam Galatasaray ve bende Galatasaray taraftarıyız annem fanatik olmasada babamla ben biraz fazladan fanatiğiz onun dışında arkadaşlarıma geçersek Ada,Damla,Berfin,Ecrin,Elif ve Eylül olmak üzere 6 en yakın arkadaşım var;Damla,Berfin ve Ecrin fenerli,Ada ve Eylül galatasaraylı ve sanırsam Elifte Beşiktaşlı ama Eylül ve Elif hakkında emin değilim neyse.Damla Ada ve benim bulunduğum MSN(messi,suarez,neymar) adlı bi Whatsapp grubumuz var adınıda Damlayla aramada bi Wattpad kitabıyla dalga geçerken rastlayıp koymuştuk.Damlayla genelde yaptığımız espiriler bu şekildeydi "Dale don dale göte sürdüm jole" , "OHA ÇÜŞ BÜRŞ" gibi saçma ve cringe futbolculari birbirleriyle yakıştırıp yazılan kitaplardan alıntılardı.Genelde okul çıkışı evde birbirimizi arar kitapları okuyup gülme krizine girerdik ama 2 hafta bunu yapamayacağız.
Yolculuğa çıkmadan Damlayla yazıştım ve İtalyaya varmıştım.Tabii okulun son gününden bir önceki gün gittiğim için Damla bana Karne gününde V-log çekmişti otele gidip yorgunluğumuzu atmıştık ve akşam olmuştu bende onu oturup izliyordum saat gece 12'idi damlaya yazsam bakamazdı çünkü 2 saat fark vardı yarın konuşuruz illaki deyip telefonu kapattım ve uyudum.
Ertesi gün olmuştu Annem ben ve teyzem bir müzedeydik fotoğraf çekiniyorduk...yani o an annem beni çekiyordu yanımıza italyan sandığım yunan tanrısı gibi bi çocuk geldi ama bi yakışıklı bi yakışıklı ben anneme nasıl olsa italyan diye düşünerek türkçe çocuğu övdüm çocuk duymuş olacakki yanımıza yaklaştı VE TÜRKÇE BİR ŞEKİLDE fotoğrafını çekmemizi istedi ben kalp krizi geçiriyordum bana orda nasıl durmam gerektiğini falan sormuştu ama ben düz dur yeter demiştim.Sanki yamuk dursan tipsiz çıkıcan salak.
Yani ben sadece türkçe konuştuğumuzu ve ondan bahsetmediğimizi sandığını düşünüyordum kızlara hemen anlattım ve bana aşırı sinirlendiler çocuğun instasını almadığım için neyse bir daha gördüğümde alacaktım tabii görürsem.Biz biraz daha gezinirken ben çocuğu gördüm ama telefonum yanımda değildi annemlerde kafedeydi çocuğu gözlümle takip ederek kafeden telefonu aldım sonra koşarak yanına gidecektim aramıza bir ağaç girdi ve çocuğu göremedim.
Damla ileride karşılaşıp evlenirsek hem komik hemde tam bir dizi tarzında bir şey olacağını söylemişti ama sadece gülüp geçtim ama olsaydı fena olmazdı.Neyse bu günüde böyle kapattım ve tatilin ilerleyen süreçlerinde hep çocuktan bahsettim..
-Günümüz-
Evett yine ben hala her şey aynı sadece ben 23 yaşında Avukatlık okuyan bir kızım bu yazda italyaya gidecektim ve Damla bana 7-8 yıl önceki İtalya aşkımı anlatıp duruyordu.Uçağa binip vardıktan sonra Otelime geldim biraz dinlendim ve yemek yedim bu günümü bu şekilde kapatmak sıkıcı olabilirdi o yuzden sokakta yürüyüş yaptım yarın tekrar aynı müzeye gidecektim umarım yine bir aşk bulmam çünkü kızlar ağır bir dalgaya vurur beni.Normalda Damla ile gidecektim ama kendisi manitasi Mert ile Bursadaydılar sevenler birlikte kalsın diye tek gelmiştim bir kaç story attıp ve otele döndüm,Damlayla 10-15 dakikalığına konuştuktan sonra MSN e yazdım evet hala adı aynıydı ben bunları yaparken uykum geldi ve kendimi uykuya bıraktım...
evett bu bölüm böyleydi aslında bu olayın başını bu hafta arkadaşım yaşadı ve bende bu kurguyu bunun üzerine yazmak istedimm ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
do u get dejavu? / baris alper yilmaz
ChickLit"Pardon fotoğrafımı çekebilirmisiniz?"