Nihayet Barışların evine varmıştık biraz konuştuktan sonra Barış içki içmeye karar vermişti bende ağır başlı durmak için onaylamıştım sonrasında masaya içkiler getirmişti arkadada bir şarkı çalıyordu biz konuşuyorduk kafam yavaştan gidiyordu bende onun etkisiyle rakı istemiştim ki Barışta şakaya vurarak getirdiği rakıyı tekte içmiştim
ama artık kafam iyi değil gibiydi..Barış kafamın iyi olduğunu anlamış gibiydi ama çokta kafasına takmıyordu telefonumdan Cimili İbo-Gel Aşalım Aşalım açıp söylemeye başladım Barış halime gülüyordu şarkıdaki "Seni çok seviyirim" kısmını Barışa bakarak söylüyordum şarkı bitince üzülmüştüm o yüzden Müslüm Baba açıp ağlamaya başladım,yani sarhoşluk işte.Barış bana "Neden ağlıyorsun" diyince "Bilmiyorum" dedim biraz gözlerine baktıktan sonra "Barış,sen çok yakışıklısın biliyomusun" dediğimde Barışda "Bilmiyordum teşekkürler" demişti biz böyle flörtleşirken kafama iyice sarhoşluk vurmuş olacakki Barışı öpmüştüm ama Barış rahatsız olmamıştı neyse geceyi bundan sonra sevgi sözleriyle bitirdik...
Gözümü Yatakta açınca korkmuştum ama etrafıma bakınca burasının benim evim olmadığı en son Barışlara gidip içtiğimi hatırladıkça daha çok korktum yanıma baktığımda sadece benim yastığımı görünce Barışın Salonda yattığını düşünerek içeriye doğru adımlar attım Barış kahvaltı hazırlıyordu yanına gittiğimde "Dün noldu" diye sorduğumda düm yaptığım rezillikleri duyup utandım "Özür dilerim be-" diyecekken Barış lafımı böldü "Asya ben seni seviyorum" bu dediğine azım açık kaldı ve bende cevabımı öperek verdim.
Barışla kahvaltımızı ederken mutlu haberi Gözde ve Damlaya söylemiştim bile Barışta ilk günden sosyal medyaya yansıtmak istemişti bende sorun etmediğimden kahvaltıyı toplarken galatasaraydaki oyuncuların bulunduğu gruba sesli mesaj atmıştı ardından beni dışarı çıkaracağını söyleyince yanımda kıyafetlerim olmadığından beni evime bırakmasını istediğimde kendisi hazırlanıp benimle evime gelmiştik ardından kendime kısa beyaz bir elbise seçip hazırlandığımda Barışın yanına gittim ve yanağından öptüm biraz iltifat aldıktan sonra asansörde fotoğraf çekinip hikayeme atmıştım bir çok magazine düşmüştük ama artık sorun değildi çünkü artık Barış Alpar Yılmazın sevgilisiydim...Evettt bi bölümün daha sonuna geldik bu bölüm her ne kadar kısa olsada bence anlamlıydı reklam arası vererek arkadaşım namı değer bu kitaptaki Asya karakteri olan arkadaşım olan asyanın hesabını yazacağım Mert Hakan Yandaşa yazdığı kitap dışında öbür kitaplarına bakarsanız sevinirim Mert Hakan kitabını okumamanızı öneririm çünkü kendisi kitabı eğlencesine yazmış bir galatasaraylıdır.
Mert Hakan Yandaş nefretini kitaba vurmuştur buna rağmen bunu görmezden gelirsiniz çok sevinirim bisusbeasya 🤍🧿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
do u get dejavu? / baris alper yilmaz
ChickLit"Pardon fotoğrafımı çekebilirmisiniz?"