Barış kulağıma doğru fısıldayıp rahatsız olup olduğumu sordu bende rahatsız olmadığımı söyleyince "Senlik problem yoksa açıkçası benlikte yok"demişti bende aslında sevinmiştim o yüzden problem olmadığını açıkladım
Tabii biz böyle konuşurken Abdülkerimin dikkatini çekmiş olacağız ki bize "Ne konuşuyorsunuz fısır fısır" diyince Barış olanları anlatmaya başladı ve Abdülkerim Barışın kulağına doğru biraz sesli bir şekilde yanaşıp "Sen bu kızı beğendin mi?" dedi duymamazdan geldim ama kalbim yerinden çıkacak gibiydi Barışta ilgimi çekmek için sesli bir sekilde "Şşş abi ya duyacak şimdi ayrıca evet" dedi bende sırıttım ama merak eden gözlerle ona baktım onun hoşuna gitmiş olacakki uzun bir süre bakıştık sonra yan masadaki tabak kırılma sesi bakışmamızı bozmuştu e bu durumda moralimi bozmuştu çünkü Barış sonrasında lqfa dalmıştı bende Babasıyla amcası iş konuşurken ortada dinleyen küçük kız gibi kalmıştım yemeğimle oynuyordum sonra arkama yaslandım ve kollarımı bağdaş yapıp konuşulanları boğuk bir sesle dinleterek ortamın içinde huzurlu kalmaya çalıştım tam bu sırada barış kollarını omzuma sardı ve kulağıma "sıkıldın mı?" diye sordu ona dönüp " yoo"dedim iyice yaklaştık ama bu durumdan yanımızda bir kaç kişi olduğundan utanmıştım daha sevgili bile değildik başımı geriye çektiğimde kaşları çatıldı o haline gülüp kulağına uzandım "O şekilde durmak isterdim ama huzursuz hissettim ayrıca basın falanda olunca" bu dediğimi barış anlayışla karşıladı biz böyle konuşurken barış instagramımı takip ettiğini söyledi bende güldüm ama ben zaten onu takip ediyordum.
Son tatlıları yerken Abdülkerim ben ve Barış için sanırsam konu açmak içinde olabilir konuyu Barışın galatasaraydaki ilk hallerine getirdi hepimiz gülüyorduk Barışa baktığımda utanıyordu bende ona bir kaç defa utanmaması gerektiğini söylemiştim bana daha çok yaklaşmıştı sonra Barış bana galatasaraydaki komik bir fotoğrafını atacağını söyledi bende telefonumu açıp baktığımda yanımda telefonuma baktığı için onu Alper diye kaydettiğimi görmüştü sonrada "Alperi daha çok seviyorsun o zaman ha" dedi çapkınca ona döndüm ve "Daha özel hissettiriyor ve bence daha tatlı" bunu dediğimde barış "Hep Alper olsun o zaman" dedi bende ona "Hayır sadece bana özel" dedim çünkü anlamı olsun diye Alper yazmıştım oraya eşşekbaşımıyız biz sonra barış bana dönüp "O zaman sadece sana özel" demişti benim içinde gece bitmişti kalbimde eriyip gitmişti...
Çok emotional bir bölüm oldu sabah ikide yazdığımdanda olabilir bir sonraki bölümüde bugün atmaya çalışacağım umarım beklediğim kadar güzel olurrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
do u get dejavu? / baris alper yilmaz
ChickLit"Pardon fotoğrafımı çekebilirmisiniz?"