0,2

124 7 3
                                    

Yeni bir güne uyanmıştım yüzümü falan yıkadıktan sonra kahvaltıda ne yiyeceğimi kendimle tartışırken çark çevirmek geldi çarka bir kaç seçenek yazdıktan sonra jambonlu sandviç çıkmıştı baya sevinmiştim çünkü aralarında tek iştahımı açan kahvaltı oydu yani zevkimi sorgulamayın biliyorum garip ama seviyorum merkez.

Jambonlu sandviç için girdiğim 4. dükkanda sonunda buldum yanınada sanki clean girlmuşumcasına macha söylemiştim kendime boş bir masa bulduktan sonra kulaklığımı taktım ve Damlaya çektiğim v-logu editlemeye başladım.
Yaklaşık bir saat sonra işim bitmişti ve kahvaltıda bitmişti bende kalkıyorken telefonuma bildirim düştü

+90 111 111 1111
Günaydınn ben Barış bugün bizim takım yemeği var herkes çiftiyle gidiyorda bende seninle geliriz diye düşündüm acaba gelir misin ?

Vallahi içim dışım kıpır kıpır olmuştu iki n li günaydın gözümden kaçmamıştı e tabiki evet diyecektim bendekide sorumu mesajın görüldüde kaldığını görünce hemen Barışı kaydettim ve ona cevap yazdım

Asya
Selam Barış sanada günaydın tabii katılırım saat kaçta?

Alper
Saat 19.30'da evinin konumunu bana at seni alırım

Onu Alper diye kaydetmişim çünkü bence daha güzeldi ve herkes ona Alper demiyordu biraz özel olmuştu ay sanki biraz hoşlandım ben bu çocuktan bunları düşünürken cevap yazmadığımı fark ettim ve hemen yazdım

Asya
Tamamdırr

Bunu yazdıktan sonra hemen elbise arayışına girdim bir yandanda Damlaya olanları anlatıyordum en son Beyaz kuğu gibi bir elbise buldum sonra denedim tam benlikti hiç riske girmeden elbiseye uyumlu ayakkabı ve bir çanta almıştım eve gittim hazırlandıktan sonra hazırlandığımı belirten bir mesaj attım.

Barış geldiğinde beni aradı ve arabada havadan sudan konuşurken bir anda çok güzel olduğumu söyledi bende kızarıp teşekkür edebilmiştim.

Yemeğe geldiğimizde Abdülkerim ve bir kaç kişi daha vardı yemeğimizi söyledikten sonra laf arasında konuşurken biri lafa atladı ve barışla ilişkimi sordu Barış lafa atlayıp nasıl tanıştığımızı anlatmaya başladı zaman geçip giderken barışın bebekliği söz konusu oldu telefonunda bana videolarini gösterdikten sonra telefonuma baktığımda telefonu barışa tuttum magazine çıkmıştık.

@magazin_101

Milli Futbolcumuz Barış Alper Yılmaz ile Sosyal medyada blog tarzı fotoğraflar paylaşan @itsmeasyo italyada bir pizzacıda diğer futbolcularla görüntülendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Milli Futbolcumuz Barış Alper Yılmaz ile Sosyal medyada blog tarzı fotoğraflar paylaşan @itsmeasyo italyada bir pizzacıda diğer futbolcularla görüntülendi.

Commemts
@barissilkin;Arkadaşlardır umarım 🤞🏻

@barisinhobenya;Ay çok güzelmiş kızz
               ———>@barissilkin;Saçmalama

@53baris_53;Bu kız barışa baktıysa yaşa barış

@pelinakturkoglu;Bu kız keremle barışın arasını düzeltir ins🙏🏻🙏🏻

@emreguleeer;Kızın insta olay

+345 comments

do u get dejavu? / baris alper yilmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin