Türkiye-Çekya maçı bitmişti.2-1 kazanmıştık.
Barış maçın oyuncusu seçilmişti.Sağ kanada geçtiği gibi oyunu yönetmeye başlamıştı zaten.Onunla gurur duyuyordum maç bittikten sonra ona hemen mesaj yazdım ve müsait olduğunu zaman aramasını söyledim.Bir kaç dakika sonra gelen aramayla tebessüm ettim ve açtım.Mutlu bir ses "Aşkım kazandık" dedi onu tebrik ettim fakat aramamız kutlamalar sebebiyle yarıda kaldı,futbolcuydu sonuçta sorun etmedim.Hikayemde onu tebrik eden bir hikaye attıktan sonra yukarıdan bir bildirim geldi.
@barisalperyilmaz hikayenizi begendi
@barisalperyilmaz bir hikayede sizden bahsetti
@barisalperyilmaz size mesaj gönderdi@barisalperyilmaz
1,4 M followers
24+ ortak@barisalperyilmaz
tatlım
yicem simdi seni
bak hikayeme ne attim🩷@itsmeasyo
askimmm
ben yicem seni
az kaldi
o hikayenin tatlılığı ne öyleeHikayesinde onunla sarılırken olan fotoğrafım vardı ve üstündede "başarımın sırrı" yazıyordu,bu adam beni öldürecekti.
Barışlada biraz konuştuktan sonra Barış kapatması gerektiğini kutlama yapacaklarını söyledi bende anlayışla karşılayıp telefonu kapattım ve uzun bir uykuya daldım..
—————————————-
Sabah uyandım kahvaltımı yapıp artık monoton olmuş işlerime başladım e-duruşmam vardı,davam kolaydı o yüzden bir saat gibi bir sürede sona ermişti.
Davam bittikten sonra kendime kahve hazırladım ve o sırada beni Barış görüntülü aradı. "Aloo ballikom nasilsin bitanemm yüzünü özlemişim" dediğinde küçük bir kıkırdama verdim kupamdan bir yudum kahve içip ona "İyiyim canım sen nasılsın dün ayağınla ilgili çok şey gördüm" dediğimde bana bir süre baktı ve iyi olduğunu söyledi.Biz böyle havadan sudan konuşurken Barış bir anda bana yakın arkadaşlarımdan çok olmayan ama takipleştiğim bir kaç erkeği çıkartmamı istedi rahatsız olduğunu düşündüm ve çıkarttım.Sonra bende onun listesinde gezinirken Damlanın sevgilisiyle ayrılmasına sebep olan yani damlanın aldatılmasına sebep olan kız desem daha doğru olur kız vardı.Bu durumu Barışa anlattığında oda şaşırdı ve takipten çıktı het şey yolundaydı ve Barış beni yanına davet etti bende kabul ettim yarın sabah 7.30'a bilet aldık.Zaten yeşil pasaportum vardı hem annem hem babam avukat olduğundan.
Barışla aramamı kapatıp Damlaya yazdım ve valizi toparladım yarın herhangi bir duruşmam yoktu ama bir süre erteleyecektim.
En son ofise gidip biraz Damlanın işlerinede baktıktan sonra eve geldim "10 things l hate about you" izledim,yani Damla önermişti.
Ardından uykun geldi ve uyudum.——————————
ŞİMDİ OKUDUĞUN
do u get dejavu? / baris alper yilmaz
Literatura Kobieca"Pardon fotoğrafımı çekebilirmisiniz?"