7. Bölüm - İlk Dövüş

15 3 3
                                    

Yusuf, normal insan haliyle alfa olan Akif'i tekmeyle 5 metre ileri savurmuştur. Normal beta kurt adamın bile bunu yapması çok zordur. Akif bu darbeyle yere düşer. Arabasının camı ve kaputu hasar görür. Ayağa kalkar ve ceketini çıkarır.

"Demek zoru seviyorsun. Başlayalım öyleyse"

"Bana bak. Canını yakmak istemiyorum. Sadece arabadaki belgeleri ya da kopyalarını istiyorum."

"Bak çocuk. Bu işler senin bildiğin gibi yürümüyor. İntikam almak senin gibi çocuklara ağır gelir. Sen okuluna git ve meslek sahibi ol. Baban da bunu isterdi"

"Çok uzattın ihtiyar"

"Daha 45 yaşındayım!"

"Belgeleri vermiyorum diyorsun yani"

"Yani öyle de denebilir"

"Benden günah gitti o zaman ihtiyar"

Yusuf Akif'e saldırmak için hareketlenince Furkan hemen önüne atlar.

"Kanka dur. Ona karşı şansın yok"

"Ya bana destek ol ya da çekil"

"Çekil Furkan! Merak etme öldürmeyeceğim onu. Sadece bu işlerin ona ağır geleceğini biraz sert bir yolla göstereceğim" (Akif)

"Bana söz ver!"

"Merak etme oğlum"

Furkan çekilir ve ikili karşı karşıya kalır. Yusuf'un ilk vs'si başlar. (Yusuf vs Akif).

Akif ve Yusuf karşılıklı hamleler eşliğinde dövüşmeye başlarlar. İkisi de birbirinin hamlelerini savuşturur. Yusuf tekme ve yumruklarla müdahale etmeye çalışır lakin Akif hepsini kolayca engeller. Tam Akif'e yumruk atacakken Akif bir anda yok olur. Yusuf'un arkasındadır (ışınlanma değil aşırı hız). Yusuf elinin tersiyle arkasına dönerken Akif Yusuf'un elini tutar ve karnına sakince bir yumruk atar. Fazla sert görünmeyen bu yumruk Yusuf'un canını oldukça yakmıştır. Yusuf darbenin etkisiyle karnını tutarak 3-4 adım geri gider. Bir eliyle destek alarak yere çöker.

''Kimseyi ihtiyar olarak görüp hafife almamalısın çocuk. Seni şimdilik bu kadarıyla bırakıyorum. Hadi var git yoluna''

"Bir ihtiyara göre oldukça güçlüsün ağhh" (ayağa kalkar)

"Hâlâ ayağa kalkacak gücün var ha. Güçlü olduğun kadar inatçısın da"

"Sen de öyle moruk"

"Bunu senin iyiliğin için yaptığımı ileride anlayacaksın"

"Benim iyiliğimi düşünmeni istemiyorum"

"Sana isteyip istemediğini sormadım çocuk"

Yusuf bir anda hızlanır ve Akif'e yumruk sallar. Akif şaşırır ve zor savuşturur. Ama Yusuf durmaz. Ayaklarına tekme atar ve Akif'i yere düşürür. Tam yerdeyken suratına yumruk atacakken Akif yuvarlanır ve yana kayar. Yusuf'un yumruğu beton zemine gelir ve zemin çatlar. Akif şaşırır.

Kurdun GölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin