Düğün

105 10 16
                                    

Yazardan

Tamı tamına üç ay geçmişti. Ya da kocaman bir ömür. Her şey daha kötüye gidiyor iken Tom Riddle ;

İlerideki Lordluk planlarını gerçekleştirmeye başlamıştı. İlk başta sırlar odasını bulup Basiliks 'i çıkartmış ve RawenClow öğrencisi olan Mızmız Myrtli'yi öldürtmüştü.

Yavaş yavaş planlarını gerçekleştirmeye başlamıştı. Lakîn ortalıkta dolanan söylenti daha çok gururunu okşuyordu.

" Sırlar odası açıldı?! İlerideki zamanların genç Lordu ortaya yavaş yavaş çıkıyor . Planları neler ? "

Tarzı söylentiler ortaya çıkıyordu bu yüzden de sihirbazlar; Hogwarst 'ın bir süreliğine kapatılmasının öğrenciler için iyi olacağını düşünmeye başladılar.

Tom bugüne kadar üç hortkuluk yapmış fakat diğer dört hortkulugunu bir türlü yapamamıştı.

Griyffindor kılıcı, RawenClow Diadem'ini bir türlü bulamıyordu?

Bu ikisi onun için önemli eşyalardı, bunun için hortkuluk yapmak istiyordu.

Fakat o ikisini bir türlü bulamıyordu.
Jessica 'ya dönecek olursak Zümrüdüanka yoldaşlığı ile ilgileniyordu.

Ama ailesi ve çevresi Tom'un hizmetinde olduğunu sanıp yanlarına almıyordular .
Tâbi Jessica bu durumdan rahatsızlık duysada sesini çıkartmıyor, önemli konularda ortadan kayboluyordu.

Sirius; Potter ailesi ölmeden önce Harry'i vaftiz babası yapmıştı. Jessica her şekilde olduğu gibi bu konudan da mahrum olmuştu.

Şikayetçi değildi, eskiden de yanında kimsecikler yoktu? Şimdi yanında olsalar yine hayatına kaldığı yerden devam ederdi .

Ama maalesef ki başına bir iş gelse arkasında ailesi durmayacaktı?
Tom ona söz vermişti her ne olursa olsun yanında duracağına yemin etmişti.

Fakat Jessica ailesini seçmişti. Onu istemeyen abisini , yanında olmayan arkadaşlarını seçmişti.

Bundan pişmanlık duyuyordu elbette ama yapacak bir şeyi yoktu. Tom'la aralarında doğru düzgün bir ilişki yoktu.
Ama Tom; Jessica 'ya canından çok güveniyor ve seviyordu.

Jessica her ne kadar Tom'u sevmesede onun yanında rahat ve güvende hissediyordu.

Günler geçmiş, Tom nihayet Griyffindor kılıcını almış ve hortkuluk yapmıştı. Jessica içten içe korkuyordu.

Neden korkuyordu anlamsızdı? Ya Hogwarst savaşı başlar ve Tom yenilgiye uğrarsa? Derdi hep içinden.

Tom yine öğlen vakitlerinde odasında düşünüyordu.
Düşünceleri karman çormandı, Jessica ile evlenmek istiyordu.

Fakat yapması gereken önemli işleride vardı. Dört beş ay sonra okuldan mezun olacaklardı.

Planları çok yoğun ve tehlikeli idi, bundan sadece tek güvendiği insan Lucius Malfoy biliyordu.

Tâbi buna güvenmek denilirse , Draco bir kaç hafta içinde Babasının rızasıyla evlenecekti

Draco pek istemese de kafasını boşaltmak istiyordu, evlenerek?!

Draco ilk başta sadece Jessica 'yı kıskandırmak için Astoria ile takıldı. Takıldıkça ,ona âşık oldu .

Bu durumda ailesinin kulağına kadar gitti. Aileleri konuşup anlaştılar.

Ve yemin töreni hazırlıklarına başladılar...

Düğün gününe son bir gün kalmıştı. Bu düğüne Soylu aileler katılacaktı.

Böyle ön görüldü. Bu düğüne Jessica 'da katılacaktı Lordun Leydisi olarak ...

Jessica 'dan

Düğün günü gelmişti nihayet. İlk hayalim tabi ki Draco ile evlenmek ti ?

Ama şimdi ye bakarsak o hayel sadece toz bulutuyla ibaretmiş.

Akşam saat dokuza yirmi kala yemin töreni başlayacaktı. Tabi ki harika olmam gerekiyordu.

Çene çalmak yerine hazırlanmaya başlasam iyi olur.

Dolabımdan törene uygun elbislere bakmaya başladım .

Beyaz ,siyah , yeşil ve bordo renk elbiselere göz atmak istedim.

Beyaz giyemezdim , eleştirilirdim. Zaten gelin haricinde kimse beyaz olamazdı herhalde.

Bordo kısa ve dar bir elbise idi ,bunu giysem Tom'la evlenemeden azkabana boylanırdı.

Geriye siyah ve yeşil kaldı. "Elbiseyi en alta koydum bebekler "
Güzel yakışan bir elbiseyi alıp vakit kaybetmeden giyindim.

Saçımı açıp dalgalandırdım, ağır olmayacak makyaj yapıp son eksiklerimi halletmeye başladım.

Nihayet hazırlandığımda, Tom'un çalışma odasına yöneldim.

Kapıyı çalıp gel komutunu bekledim...

Evet canolarım bölüm nasıldı?
Bebeklerim uzun bir bölüm yaptım.
Alkışa gerek yok:)
jeudnagkook
Teşekkürler bebişim sanada yoksa baya bekliyordunuz ?
Elbiselere gelecek olursak iki tane ekledim kafanıza göre seçersiniz yada farklı düşünürsünüz
Zevkim pek iyi değildir ❤️ 🐍

Alkışa gerek yok:)jeudnagkookTeşekkürler bebişim sanada yoksa baya bekliyordunuz ?Elbiselere gelecek olursak iki tane ekledim kafanıza göre seçersiniz yada farklı düşünürsünüz Zevkim pek iyi değildir ❤️ 🐍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kabul ediyorum kötü sizin zevkinize göre seçmeye çalıştım İyi günler dilerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kabul ediyorum kötü sizin zevkinize göre seçmeye çalıştım
İyi günler dilerim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐷𝑢̈𝑠̧𝑚𝑎𝑛 ☆𝑇𝑜𝑚 𝑀𝑎𝑟𝑣𝑜𝑙𝑜 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin