★★★
Lucifer evden çıkmış koşarak okuluna gitmeye çalışıyordu.
Herzamanki gibi okula geç kalmıştı ve yine Herzamanki gibi koşarak okula gitmeye çalışıyordu.
Okula vardığında nefes nefese kalmıştı. Okulun kapısında kısa bir süre soluklandi ve içeri girdi hızlı bir şekilde sınıfının olduğu kata çıktı ve sınıf kapısının önünde durdu.
Kapıyı tıklamadan önce derin bir nefes aldı ve kapıyı tıklattı.
"Gir"
Lucifer verilen komut ile kapının kolunu çevirdi ve açılan kapıdan içeri girdi.
Matematik profesörü gözlüğünün altından lucifer ı süzdü ve konuştu.
"Yine geç kaldın lucifer ben sana bir şans daha vermem demiştim."
Lucifer alışık olduğu konuşma ile iç çekti ve kafasını eğerek konuştu.
"üzgünüm profesör uyuya kalmışım bu yüzden çalan alarmları duymadım."
Profesör gözlüğünü çıkardı ve lucifer a baktı.
Kısa sarı saçları olan kadın başını salladı ve konuştu.
"Yerine geçebilirsin ama dersi dinlemek zorundasın dedi."
Lucifer gülümsedi ve teşekkür ederek yerine geçti.
Çantasından matematik ile ilgili olan malzemeleri ve kitabını çıkardı.
Lucifer malzemelerini çıkardıktan sonra sıranın önünde oturan arkadaşı lucifer a seslendi.
" kanka.?"
Lucifer arkadaşına doğru döndü zaten ön sırada olduğu için kolayca döndü.
"ne oldu stolas."
Stolas luciferin kulağına yaklaştı ve konuştu.
"Bizim fizik profesörü ayrılmıştı ya okuldan."
"Evet.?Ne alaka şuan."
"Dur Bi dinle. Onun yerine başka bir profesör gelmiş. Adı yanlış duymadıysam Alastor muş galiba."
Lucifer bir süre düşündü eski fizik profesör ü lucifer dan nefret ederdi. Çünkü sürekli dersi asar ve uyurdu derslerde.
"of fizik dersini hiç sevmiyorum amk ya. Keşke hiç gelmeseymiş adam ne güzel boş geçiyordu dersler."
Stolas kıkırdadı.
"Bence kolay bir ders yaparsın sen." dedi.
"Çalışsam yaparım da kafam almıyor dersi."
Stolas sırıttı ve Matematik profesörü olan Rosie ye baktı.
"Bu kadın konuştuğumuzu fark ederse çiğ çiğ yer bizi en iyisi teneffüste konuşalım olur mu.?" dedi.
"Tamam kankam." dedi.
Lucifer yerinde doğruldu ve dersi dinlemeye çalıştı.
_______________________________________
★★★
Teneffüste
Stolas ile lucifer yeni gelecek olan fizik profesörü'nün tipi hakkında teori yürütüyorlardi.Stolas biraz düşündü ve konuştu.
"Kanka bence yakışıklı gelir bu sefer ya."
Lucifer da düşündükten sonra konuştu.
"sanmam fizik profesörü ise kesin yaşlıdır."
İkisi konuşmaya devam ederken yan taraftan bir ses geldi.
"Ver lan paranı bana."
İkisi de aynı anda ses gelen yere döndüler.
Kahverengi saçlı deri ceketli olan çocuk lacivert tişört giyen gözlüklu bir çocuğun yakasından tutmuş sallıyordu.
Deri ceketli çocuğun yanında biri kız iki kişi duruyordu.
Kız kısa saçlıydı ve tulum giyiyordu, yanındaki erkek ise sarımsı saçlı üzerinde bol bir tişört altında ise paraşüt pantolon giymiş biriydi.
Stolas ve lucifer birbirlerine baktılar ve serseriler in yanına gittiler.
Stolas deri ceketli çocuğun yanına gitti, Lucifer ise diğer iki kişinin.
Stolas elini kaldırdı ve konuşmadan önce boğazını temizlemek adına öksürdü.
Deri ceketli çocuk ona bakınca konuşmaya başladı.
"Yaptığınız yanlış bir şey değil mi sizce.?"
Deri ceketli çocuk tek kaşını kaldırdı.
"Hah sana mı sorucam ezik." dedi.
Stolas kaşlarını çattı.
"Benimle böyle konuşamazsın,ayrıca burası bir okul böyle bir serseriliği yapacaksan git çöplüğünde yap. İnsanları bu şekilde rahatsız etme hakkın yok."
Deri ceketli çocuk elini lacivert tişörtlü çocuktan çekti ve sinirli bir şekilde kahkaha attarak ayağa kalktı.
Deri ceketli çocuk stolas a doğru yürümeye başladı.
" Sen benim yaşadığım yere çöplük diyebilirsin tabi çünkü üst tabakada yaşayan bencil zengin sürtük lersiniz."
Deri ceketli çocuk stolas a yaklaşırken stolas geri adımlar atmaya başladı.
Lucifer diğer iki kişi ile konuşup anlaşmıştı fakat stolas çete lideri ile pek anlaşamamış gibiydi.
Lucifer stolas ın önünde durdu ve elini yana uzattı.
Deri ceketli çocuk sinirli bakışlarını lucifer ın üzerine indirdi.
"Hey! blitzo sakin ol biraz." dedi kız.
Blitzo sinirli bakışlarını bu sefer kız a çevirdi.
"Geliyorum." dedi ve lucifer ile stolas a son kez baktı sinirli bir şekilde ve diğer iki kişinin yanına gitti.
Lucifer stolas a döndü.
"Boşver kanka gecimlerini böyle sağlıyorlarmış. Üstelemeyelim."
Stolas kafasını tamam dercesine salladı.
"Hiç sevmedim ben bu çocuğu."
"Bende o yüzden boşver düzelirler belki."
İkisi beraber sınıfa gittiler.
İkiside havadan sudan sohbet ettiler.
Bir anda sınıf kapısı açıldı ve içeriye uzun boylu kahverengi saçlı yuvarlak gözlük takan. Kahverengi kazağın üzerine krem bir palto giymiş biri girdi.
Lucifer gelen kişiye baktı ve yutkundu.
Stolas a döndu ve sordu.
"Kanka BU KİM."
_______________________________________
Radioapple shipliyorum ve aradığım kitabı bulamadığım için dedim ki
"neden ben yazmıyorum.?"
Sonra yazmaya başladım.
Umarım beğenirsiniz. 🙃🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Profesör~radioapple📻🍎~
FanfictionLucifer liseye giden bir öğrenciydi. Derslerde uyuyan okuldan kaçmaya çalışan bir öğrenciydi hem de. Bir gün okulundaki fizik profesörü'nün yerine Alastor adında bir profesör geçer. Lucifer yeni gelen profesörüne karşı bir çekim hisseder ve bu şekil...