Medya harika değil mi shsjsm.
_______________________________________
★★★Mutlu bir şekilde evden çıktım ve okula doğru ilerledim.
Kapıda bekleyen güvenlikçi abiye baktık ve ilk kez selam verdim. Çünkü normalde geç kaldığım için hızlıca içeri giriyordum.
"Günaydın abi." dedim sesim mutlu çıkmıştı.
Güvenlikçi abi de güldü. Gözünde bir yara vardı. Sanırsam okulda çıkan bir kavganın sonucunda gözüne sert ve sivri bir madde firlatılmıştı.
"Bakıyorum da bugün erkencisin."
Elimi enseme attım.
"Bugün keyfim yerimde." dedim sırıtarak.
Güvenlikçi abi güldü.
"Hep mutlu olursun umarım." dedi ve daha sonra telefonu çaldığı için onu rahatsız etmemek için okula girdim.
Dersin başlamasına daha çok fazla zaman olduğu için kantine inme kararı aldım.
Kantinde öğrencilere pahalıya yemekleri kazıklayan ablanın yanına gittim.
" Selam abla nasılsın?."
Abla bana bakıp gülümsedi.
"İyiyim bitanem. Sen nasılsın. En son okuldan kaçmaya çalışıp tellere takılmıştım değil mi?." dedi gülerek.
Kaşlarımı çattım.
"Hayır çitler çok uzundu o yüzden geçemedim ben."
Aklıma yırtık pantolonum ve okuldan kaçmaya çalıştığım için bana kızan müdür bey aklıma geldi.
Annem ve babam ben 12. Sınıfa geçmeden bu çocuktan olmaz dediler ve 18 yaşıma girdiğimde kaldığımız evi bana bırakıp kendileri başka bir şehre taşındılar.
İlk başta zorlansam da tek başıma yaşamaya alışmıştım. Babam okula gittiğim zamanlar bana ibandan para atıyordu ama yaz ayları genellikle boş günüm olmuyordu ve sürekli çalışmam gerekiyordu.
"Tabi tabi kesin öyledir." dedi abla.
Hafifçe kıkırdadım.
"Hm ben döner ayran alabilir miyim acaba? Ama dönerde et olsun lütfen koymazsanız almam."dedim bilmiş bir şekilde.
" Tabikide koyarım lucifer. "dedi abla ve döner yapmaya gitti bu sırada ben de paramı vermiş ayranımı almıştım.
Ben elimde ayranla beklerken yanıma birisi geldi.
" Lucifer ben... özür dilerim. "dedi adem.
Kaslarım havalandı. Ne diyor lan bu?.
" Neyden bahsediyorsun?. "dedim.
Adem derin bir nefes aldı ve konuştu.
" Ben senden hoşlanıyorum lucifer. Ama sen başkasını seviyorsun. Sizi rahatsız ettiğim için özür diliyorum. "dedi üzgün bir tonda.
Şaşkınca adem'in suratına baktım.
" N-ne sen benden mi... "
" Boşver lucifer. Kendine iyi bak. Eğer bir şeye ihtiyacın olursa kapımı çalmaktan çekinme yinede. Görüşürüz. "dedi arkasını dönerek çıkışa ilerledi.
Ben adem'in arkasından gideceğim sırada kantinci abla bana seslendi.
" Lucifer dönerin hazır ablam. "dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Profesör~radioapple📻🍎~
FanficLucifer liseye giden bir öğrenciydi. Derslerde uyuyan okuldan kaçmaya çalışan bir öğrenciydi hem de. Bir gün okulundaki fizik profesörü'nün yerine Alastor adında bir profesör geçer. Lucifer yeni gelen profesörüne karşı bir çekim hisseder ve bu şekil...