9.Yaramaz Lucifer (smut)

264 20 110
                                    

Uyarı bu bölümde s2ş varr. 😏😏

Smut yavaş ilerlesin istiyorum ama daha ne kadar yavaş olabilirki amk smut bu. Dsisksl.
_______________________________________
★★★

Lucifer odasında hamam böceği gördüğü için alastor onu kendi odasına getirmişti.

Bu yüzden lucifer şuan her ne kadar Alastor'un yanında rahat hissetse bile bornoz giymelerinden dolayı biraz tedirgindi. Bu yüzden yerinde rahatsızca kıpırdanıp duruyordu.

Alastor en sonunda dayanamayarak lucifer'ı belinden tutup kendine bastırdı.

"Bebeğim eğer kıpırdanmaya devam edersen işler kötü olacak haberin olsun." dedi boğuk bir sesle.

Lucifer yutkundu ve nerden geldiğini anlamadığı bir cesaret ile kalçasını Alastor'un alt tarafına sürttü.

"hm niyeymiş." dedi sırıtarak.

"Lucifer...yapma... Kendimi tutamam." dedi dişleri arasından.

Lucifer inadına kalçasını tekrar alastorun alt tarafına sürttü.

"Ne için tutamazsın." dedi lucifer.

"Siktir..." dedi alastor ve yatakta doğrulup luciferi belinden tutup kalkmış olan aletinin üzerine oturttu.

"Ah... Ne oluyor?."

Alastor dudağını ısırdı.

" Bilmem sence ne oluyor lucifer. " dedi ve lucifer'ın boynuna yöneldi.

İlk başta küçük küçük öpücükler bırakırken sonrasında öptüğü yeri ısırıp, yalamaya başladı.

"ıhmm."

Alastor lucifer'ın inlemesi ile kendini Lucifer'a bastırdı.

"Bornoz giymemiz ve senin odanda böcek çıkması kaderin bir oyunu olmalı." dedi alastor sırıtarak.

(yoo kader istemedi ben istedim. Tüh adım kader olsaydı kendime gönderme yapardım.)

Lucifer dudağını ısırdı.

"Sanırım." dedi.

Alastor lucifer'ı kucağına hızlıca çektiği için lucifer'ın bornozu kolundan aşağı sarkmıştı biraz.

Alastor dilini dudaklarında gezdirdi ve elini lucifer'ın göğsünde gezdirdi.

Lucifer başını yana eğerek alastor'a baktı.

"Lucifer... cidden çok güzelsin... Kendime hakim olmaya çalışıyorum ama başaramıyorum." dedi.

Lucifer Alastor'un ne demek istediğini soramadan Alastor lucifer'ı yatağa atmış ve lucifer'ın üzerine ağırlığını vermeden çıkmıştı.

Lucifer şaşkınca ve soluk soluğa Alastor'a baktı. Gözleri Alastor'un esmer tenine ve bornozunun gösterdiği kadar görünen kaslara baktı. Rüyasında gördüğü gibiydi.

"Oha.." dedi kısık bir sesle fakat alastor lucifer'ı duydu.

"Beğendin mi?." dedi sırıtarak ve lucifer'ın elini göğsüne koydu.

"Tamamen seninler." dedi alastor boğuk bir sesle.

Lucifer Dejavunun etkisinden çıktı ve yutkunarak Alastor'un kaslarını keşfe çıktı eli yavaş yavaş alta kaydı ama tam elini çekeceği sırada alastor lucifer'ın elini yakaladı ve bornozun üzerinden aletinin üstüne koydu.

Alastor sırıtarak lucifer'ın kulağına yaklaştı.

"Lucifer... Sorumluluğunu almak ister misin?." dedi sesi kalın çıkmıştı.

~Profesör~radioapple📻🍎~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin