Lucifer'ın bakış açısı:
Gözüme gelen yoğun güneş ışığı ile gözlerimi açtım.
Tanıdık gelen o erkeksi koku ile gözlerimi kapatıp açtım.
Sağ tarafıma döndüğümde Alastor'un yatağımın yanında sandalyede uyuyakaldığını görünce dün olanlar aklıma geldi.
Hafifce gülümsedim. Dün akşam evime gelmişti. Hm acaba neden gelmişti ki.
Uzun bir süre sevgilimin yüzünü izledim. Cidden çok özlemişim sevgilimi.
Alastor uyanmaya başladığında gözlerimi kapatıp uyuyor numarası yaptım.
Alastor esneyerek uyandı. Hâla uykusu vardı.
Lucifer'a baktı ve gülümsedi. Uyuyormuş gibi gözükmeye çalışsa da uyanık olduğu belli oluyordu.
Alastor elini lucifer'ın saçlarına koydu ve lucifer'ın saçları ile oynamaya başladı. Daha sonra elini lucifer'ın alnına koydu.
"Cok şükür ateşin tekrar yükselmemiş."
Flasback time :>
Dün gece alastor uykular bir durumdayken lucifer'ın sesi ile uyanmıştı. Tekrar ateşlendiği için kabus görüyordu.
Alastor endişeli bir şekilde ayağa kalktı ve lucifer'ın yatağının yanına oturdu.
"Gitme... Sende onlar gibi yalnız bırakma beni." diye sayıkladı lucifer.
Alastor telaşla lucifer'ın elini tuttu. Diğer eliyle ise lucifer'ın ateşine baktı.
"Siktir lucifer yanıyorsun." hızlıca lucifer'ı kucağına aldı ve tekrar banyoya girdi.
Kıyafetleri kurutma makinesinde duruyordu hâla. Alastor lucifer'ın üzerindeki kıyafetleri çıkardı boxer da dahil. Kendi üzerindeki havluyu attı ve boxer'ı ile kaldı sadece
Daha sonra ise alastor küvet ile oyalanmadan lucifer ile beraber hızlıca duşa kabine girdi.
Soğuk suyu açtı ve lucifer'ı kendine yaklaştırdı.
Lucifer sıkıca alastor'a sarıldı.
"Bırakma beni." dedi.
Alastor lucifer'ın saçlarına bir öpücük kondurdu.
"Söz veriyorum seni asla bırakmayacağım lucifer."
Alastor ve Lucifer buz gibi soğuk suyun altında kaldılar çok azıcık bir süre daha sonra alastor lucifer daha fazla hasta olmadan önce duştan çıkarıp kurulamıştı.
Ilk önce lucifer'ın üzerini giydirdi ve yatağına yatırdı, daha sonra kendi kıyafetlerini kurutma makinesinden alıp giydi.
Tekrardan lucifer'ın yatağının yanındaki sandalyeye oturdu.ve lucifer'ın kızarık duran yanaklarına ve dudaklarına baktı.
Ama dayanması gerekliydi bu sefer.
Gözleri yavaş yavaş kapandı ve kendini uykunun kollarına teslim etti.Flasback end :>
Daha sonrasında Alastor ayağa kalktı ve lucifer'ın odasında çıktı.
Yavaşça ayağa kalktım. Alastor'a hâla tripliydim ve şimdi neden geldiğini merak ediyordum açıkçası.
Üzerimdeki pijamalarla baktım en son bunlarla uyumamıştım. Sanırım alastor giydirmiş.
Hava sıcak olduğu için pijamalarımı değiştirmek için dolabı açtım. Üzerime atlet tarzı siyah bir kıyafet aldım, altıma da gri diz üstü bir şort aldım ve giyinerek odamdan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Profesör~radioapple📻🍎~
FanficLucifer liseye giden bir öğrenciydi. Derslerde uyuyan okuldan kaçmaya çalışan bir öğrenciydi hem de. Bir gün okulundaki fizik profesörü'nün yerine Alastor adında bir profesör geçer. Lucifer yeni gelen profesörüne karşı bir çekim hisseder ve bu şekil...