Bu bölüm stolas ve blitzo hakkındadır.
En son stolas okula gelmemişti o kısımdan devam ediyor.
Şarkı isterseniz en uygun şarkı bu olur.
Chris Grey-Let The World Burn
_______________________________________Stolas evden çıkmış okul'a gitmek için otobüs bekliyordu.
Durakta oturmuş ayaklarını sallayarak telefona bakıyordu.
Okul'da başarılı bir öğrenciydi dersleri hep yüksekti. Ailesi zengindi fakat aşırı cimri oldukları için ucuza kaçarak çocuklarını otobüs ile gönderiyorlardı.
Stolas tiktokta gezinirken adamın biri stolas'ın telefonunu alarak hızla koşmaya başladı.
"Hey ne yaptığını sanıyorsun lan sen?." diyerek ayağa kalkıp adamın peşinden koşmaya başladı.
Adam bir arka sokağa döndü, onun peşinden stolas da arka sokağa döndü.
Fakat adam ortadan kaybolmuştu.
"Nerde şu sikik adam?."
Stolas tam arkasını döneceği sırada arkasından bir el ağzını kapattı.
"Sakin ol zengin züppe. işimiz seninle değil babanın parasıyla." dedi.
Stolas gülmek istedi. Babası stolas için para vermezdi. Aksine oğlunun organlarını sattırarak parasını bile alırdı.
"Patron arabayı getirdim?." dedi telefondaki kişiye.
Stolas'ı tutan adam Stolas'ı arkaya döndürdü.
"Hadi gidelim."
Stolas kaşlarını çattı ve dirseği ile adamın göğsüne vurdu.
Göğsüne vurulan adam küfür ederek geriye sendeledi.
"Seni sikik"
Stolas adam kalkmadan hızla koşmaya başladı ama karşısına iri yarı bir adam çıktı. Bu az önce yanlarına gelen ve telefondaki kişiye "patron" diyen adamdı.
"Bırak beni ya."
Adam Stolas'ın omuzlarından tutarak havaya kaldırdı.
"ooo güçlüymüşsün... Ama beni bırak."
Adam kalın sesi ile kahkaha attı.
"Bize lazım olmasan bırakırdım. Ama ölü bırakırdım."
Stolas gözlerini devirdi.
Adamlar ellerini, bacaklarını ve ağzını bağlayıp arabanın arkasına atmışlardı.
Stolas ellerini ve ayaklarını hareket ettirerek kurtulmaya çalışıyordu ama halatlar çok sıkı bağlanmıştı.
Bir süre sonra araba durduğunda, stolas yerde yuvrlanması bittiği için şükrederek kafasını kaldırdı.
Etraf karanlık olduğu için birşey göremedi. Tam o sırada adamlar bagaj kapısını açtılar.
"Gel bakalım züppe."
Stolas içinden benim ne suçum vardı ki ya diyerek sövüyordu.
Başka iri yarı bir adam stolas'ı aldı ve omzuna attı.
"hay sizin ben ya." demeye çalıştı stolas ama ağzında bağlı bir mendil olduğu için dedikleri anlaşılmadı.
"sus sen konuşma sadece bekleyeceksin sen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Profesör~radioapple📻🍎~
FanficLucifer liseye giden bir öğrenciydi. Derslerde uyuyan okuldan kaçmaya çalışan bir öğrenciydi hem de. Bir gün okulundaki fizik profesörü'nün yerine Alastor adında bir profesör geçer. Lucifer yeni gelen profesörüne karşı bir çekim hisseder ve bu şekil...